Gå til innhold

Mener hun det når hun sier jeg kan ha elskerinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Gift mann her som ikke får for mye sex hjemme. Min kone sier jeg kan skaffe meg elskerinne / elskerinner bare jeg holder kjeft om det så hun ikke får vite noe, og at det ikke blir folkesnakk i byen (liten by)

Mener hun hva hun sier eller er det bare noe hun sier, hva tror dere? Kan jeg med disse uttalelsene finne meg ei elskerinne uten å føle at jeg bedrar min kone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal man tro alt folk sier er sant da?

Og hvor mange ganger ble det repetert da?

Anonymous poster hash: d1bbe...ebb
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på det nei.

Hvor ofte har dere sex forresten?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du skal regne med at det går greit uansett hva hun har sagt. Det jeg ikke forstår er at en gift man er lyst på en elskerinne fordi konen har sagt det går greit. Er det virkelig slik at menn sier de ikke har lyst, helt til konen sier det går greit, og så er plutselig lysten der med en gang?

Anonymous poster hash: 66ceb...52d
  • Liker 4
Skrevet

Herregud, spør nå henne. Hva faen vet vi?

Anonymous poster hash: d0d0f...b47
  • Liker 3
Skrevet

Jeg sa det til min mann, og mente det. Jeg var bare ikke interessert i sex en periode.

Han ville bare ha meg, sa han.

Vi flyttet fra hverandre noen år senere. Og en stund senere kom lysten min tilbake.

Kan godt hende hun sier det kun for å få beholde deg, dersom manglende sexliv er et tema som har vært oppe mange ganger og hun er redd du skal gå pga det. Det er ikke alltid så lett å gjøre noe med manglende sexlyst.

Du får gi henne litt tid og spørre henne om hun mente det seriøst.

Anonymous poster hash: cc0ba...f72

• Liker 3
Skrevet

Hmmja.

http://www.youtube.com/watch?v=iOmnGzAKLvg

Anonymous poster hash: d1bbe...ebb
Skrevet

Hva så om hun mener det?

Om dette faktisk er noe du kunne gjennomført, så hvorfor i det hele tatt fortsette å være gift med henne?

• Liker 2
Skrevet

Nei, hun mener det ikke. Hun tror det kanskje, men vil møte seg selv i døren når du eventuelt velger å gjennomføre. Ligg unna.

Anonymous poster hash: 8d23e...829
  • Liker 3
Skrevet

Hei. Gift mann her som ikke får for mye sex hjemme. Min kone sier jeg kan skaffe meg elskerinne / elskerinner bare jeg holder kjeft om det så hun ikke får vite noe, og at det ikke blir folkesnakk i byen (liten by)

Mener hun hva hun sier eller er det bare noe hun sier, hva tror dere? Kan jeg med disse uttalelsene finne meg ei elskerinne uten å føle at jeg bedrar min kone?

Hei!

Hva ligger i dette?

Hvor ofte har dere sex, og hvorfor har dere ikke sex oftere?

Hva er problemet?

Hva har dere evt forsøkt å gjøre for å løse problemet?

Elsker dere hverandre?

Skrevet

Det er litt uoversiktlig at det er 2 tråder i samme emnet. Her er link til den andre slik at alle kan lese begge trådene dersom de vil:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=770879#entry13213815

Skrevet

Ja,hvorfor er det to tråder?

Min umiddelbare tanke er.Ei dame som hopper lite i høyet med deg og sier "Gå og ta deg en elskerinne du,darling" Hun hopper allerede i høyet med en annen en.

Eller så er det ei usikker,sjalu dame som sier dette helt til faktisk gjør det. Da skriker til deg at du er en forpult faen, fordi hensikten hennes med å be deg ta en elskerinne var at hun ville du skulle avslå det helt og fullstendig å si det ikke finnes andre i hele verden for deg enn akkurat henne. Akkurat som han fyren som var sammen med ei dame som hverken kunne spise, drikke,sitte,snakke, eller om trent høre og se pga hjerneskade etter et bilkræsj de var i (Hun kjørte forresten i fylla...). Han gikk avsted å skrev en sang om hvor mye han elsket henne av hele sitt hjerte uansett og vant American Idol eller noe.Alle damer vil ha en sånn mann.

Skrevet

Ja,hvorfor er det to tråder?

Min umiddelbare tanke er.Ei dame som hopper lite i høyet med deg og sier "Gå og ta deg en elskerinne du,darling" Hun hopper allerede i høyet med en annen en.

Eller så er det ei usikker,sjalu dame som sier dette helt til faktisk gjør det. Da skriker til deg at du er en forpult faen, fordi hensikten hennes med å be deg ta en elskerinne var at hun ville du skulle avslå det helt og fullstendig å si det ikke finnes andre i hele verden for deg enn akkurat henne. Akkurat som han fyren som var sammen med ei dame som hverken kunne spise, drikke,sitte,snakke, eller om trent høre og se pga hjerneskade etter et bilkræsj de var i (Hun kjørte forresten i fylla...). Han gikk avsted å skrev en sang om hvor mye han elsket henne av hele sitt hjerte uansett og vant American Idol eller noe.Alle damer vil ha en sånn mann.

Hvorfor er du så sint på den stakkars dama?

Jeg har også sagt det der til mannen min, og jeg mente det. Vi hadde lite sex i flere år. Fordi jeg ikke hadde særlig glede av det lenger rett og slett. Jeg følte meg veldig vid (revna veldig under fødslene) og var generelt stressa - veldig lite sexlyst.

Og jeg elsker mannen min, derfor ønsket jeg bare det beste for han. Om det så resulterte i at han skulle ha sex med andre damer. Jeg unner han sex, jevnlig sex. Men han sa han bare ville ha meg.

Jeg opererte underlivet for noen år siden og sexlysten er tilbake igjen for fullt. Han sier han selvfølgelig ikke hadde noen andre de tunge årene, og det er jeg selvfølgelig glad for nå. Det er en bekreftelse på at han står ved min side uansett. Til og med gjennom år med "sextørke".

Anbefaler deg å holde deg unna ts, og kom til bunns i hvorfor hun ikke ønsker sex. Det er ikke sunt å miste sexlysten og det er alltid en grunn til det.

Anonymous poster hash: d4b8d...2b2

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du så sint på den stakkars dama?

Sint? Jeg? På henne?

Hun kunne ikke engasjert meg mindre.

TS spør hva jeg tror og jeg sier at enten ljuger hun,eller så er hun utro og ser etter en måte å avslutte forholdet på.

• Liker 2
Skrevet

Sint? Jeg? På henne?

Hun kunne ikke engasjert meg mindre.

TS spør hva jeg tror og jeg sier at enten ljuger hun,eller så er hun utro og ser etter en måte å avslutte forholdet på.

Hehe, grunnen til at jeg spør hvorfor du er sint på henne er at du ikke evner å se at hun er noe annet enn ei drittkjærring.

Men altså finnes det flere i tråden, inkludert meg, som har "tilbudt" sex med andre av ren kjærlighet. Ikke fordi man har dårlig selvtillit eller er på vei ut eller er utro!

Skrevet

Vondt for å tro at hun faktisk mener det.

Men hvorfor skal du ta deg en elskerinne? Kan du ikke tåle lite/ingen sex i en periode? Elsker du henne ikke?

Anonymous poster hash: 4aacd...543
Skrevet

Hun tester deg nok bare

det blir baluba hvis du gjør det

Skrevet

I hvilket tonefall sa hun det? Mens dere kranglet? Eller helt ut av det blå?

Anonymous poster hash: 4c679...8c4
Skrevet (endret)

Her er det stor forskjell på kjønnene. Når en mann sier noe står han for det, og holder altid sitt ord. Hvis ikke er han en taper og ikke verdt noe. Kvinner derimot kan si en ting og så forrandre mening etter hvordan vinden blåser uten at noen reagerer. En kvinnes ord er ikke verdt mye ser det ut for...

Endret av karkl
Skrevet

Jeg tror hun mener det. Hun trives nok i ekteskapet, har det trygt og godt. Ikke sikkert hun er så glad i sex, men unner deg det likevel for kanskje å slippe mas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...