Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Hei. Gift mann her som ikke får for mye sex hjemme. Min kone sier jeg kan skaffe meg elskerinne / elskerinner bare jeg holder kjeft om det så hun ikke får vite noe, og at det ikke blir folkesnakk i byen (liten by) Mener hun hva hun sier eller er det bare noe hun sier, hva tror dere? Kan jeg med disse uttalelsene finne meg ei elskerinne uten å føle at jeg bedrar min kone?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Hei. Gift mann her som ikke får for mye sex hjemme. Min kone sier jeg kan skaffe meg elskerinne / elskerinner bare jeg holder kjeft om det så hun ikke får vite noe, og at det ikke blir folkesnakk i byen (liten by) Mener hun hva hun sier eller er det bare noe hun sier, hva tror dere? Kan jeg med disse uttalelsene finne meg ei elskerinne uten å føle at jeg bedrar min kone? Var hun edru når hun sa dette? Har hun sagt det flere ganger? Jeg ville nok ha spurt henne om hun kan bekrefte at det er i orden, for å være helt sikker. Er det noe du og din kone kan gjøre for at hun får mer lyst på sex dersom lav sexlyst er problemet? Evt andre problem som fører til at dere har lite sex, som det kan gjøres noe med?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Folk ordner seg på så mange slags vis. Men bruk tid og gå noen runder med henne - hun er den eneste som kan gi deg forsikring om at det er i orden. Anonymous poster hash: 62685...248 2
Lady Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 (endret) Det er ikke noe du gjør, før du har klarert det 100% med henne. Dere må begge være konfertable med det. Snakk ordentlig med henne om det først. Endret 6. september 2013 av Lady
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Hun var edru og hun har sagt det gjentatte ganger. Vil ikke be om en spesifikk bekreftelse da hun tydeligvis ikke vil at jeg skal være utro, men hun har mange ganger sagt det er helt greit bare jeg holder det for meg selv. Har noen "flørter" som ikke vil noe mer da dem vet hvem min kone er. kan jeg si til dem at det er greit for min kone bare hun ikke får vite noe?
Lady Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Hun var edru og hun har sagt det gjentatte ganger. Vil ikke be om en spesifikk bekreftelse da hun tydeligvis ikke vil at jeg skal være utro, men hun har mange ganger sagt det er helt greit bare jeg holder det for meg selv. Har noen "flørter" som ikke vil noe mer da dem vet hvem min kone er. kan jeg si til dem at det er greit for min kone bare hun ikke får vite noe? Dette er ikke et spm noen utenforstående fra et nettforum bør svare deg på. Det eneste riktige er å gjøre det på en ryddig måte, og snakke med din kone.
Marsipan Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Jeg tror, siden hun ikke vil vite om det, at hun egentlig ikke ønsker det. Kanskje er det dårlig samvittighet som snakker? Det er ikke vanskelig bare for dem med størst sexlyst når det er skjevheter i et forhold... 4
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Hun var edru og hun har sagt det gjentatte ganger. Vil ikke be om en spesifikk bekreftelse da hun tydeligvis ikke vil at jeg skal være utro, men hun har mange ganger sagt det er helt greit bare jeg holder det for meg selv. Har noen "flørter" som ikke vil noe mer da dem vet hvem min kone er. kan jeg si til dem at det er greit for min kone bare hun ikke får vite noe? Hvor ofte har du og din kone sex? Er det en spesiell grunn til at det ikke er oftere? Er det noe som kan gjøres for at hun skal kunne ønske å ha sex oftere? Jeg synes at det er trist dersom du velger å ha elskerinne®.
Gjest Arbeider Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 (endret) Skaff elskerinne, ikke si noe, men legg tydelige tegn slik at hun forstår at du holder på med noen. Da har du ditt på det trygge samtidig som kona di slipper å snakke om det. Endret 6. september 2013 av Arbeider
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Ta en ordentlig samtale med din kone! Hvis hun gir deg grønt signal, ikke velg en i bygda eller en venninne/bekjent av din kone. Velg en total fremmed. Anonymous poster hash: 6d137...f55 1
Blod Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Hun var edru og hun har sagt det gjentatte ganger. Vil ikke be om en spesifikk bekreftelse da hun tydeligvis ikke vil at jeg skal være utro, men hun har mange ganger sagt det er helt greit bare jeg holder det for meg selv. Har noen "flørter" som ikke vil noe mer da dem vet hvem min kone er. kan jeg si til dem at det er greit for min kone bare hun ikke får vite noe? De vil nok ha vanskelig for å tro deg. Det er tydelig at hun ikke vil du skal gjøre det, men likevel vurderer du det... Hvorfor? 1
abcdefghi Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Jeg tror kona di allerede puler rundt, og har dårlig samvittighet. Hun ønsker å være sammen med deg, men ser ikke på deg som en sexy sexpartner lenger. Dessverre. Skaff deg en pulevenn og en exit-strategy. Sorry, men det er enten dette, eller så har hun dårlig samvittighet for at hun mangler sexlyst av andre grunner. Du vil nok velge å tro det siste, fordi det er best for selvtilliten din, men jeg tror sjansene er størst for det første. Still henne spm direkte hvis du er tøff; puler du andre?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Hei. Gift mann her som ikke får for mye sex hjemme. Min kone sier jeg kan skaffe meg elskerinne / elskerinner bare jeg holder kjeft om det så hun ikke får vite noe, og at det ikke blir folkesnakk i byen (liten by) Mener hun hva hun sier eller er det bare noe hun sier, hva tror dere? Kan jeg med disse uttalelsene finne meg ei elskerinne uten å føle at jeg bedrar min kone? Det er litt uoversiktlig at det er 2 tråder i samme emnet. Her er link til den andre slik at alle kan lese begge trådene dersom de vil: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=770880#entry13214070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå