Gå til innhold

Blond,dum og overvektig.Anonymt ansikt.Liker kjekkas.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel hvordan jeg kan beskrive min venninne som jeg for tiden bor i kollektiv med.

Hun har i tillegg slengt dritt til kjekkasen for å tøffe seg.

Hun virker jo helt gal. Hun veksler mellom tøff i trynet og forskremt og redd hver gang hun ser ham.

Vi er begge 24 år og kjekkasen er en 32 år vellykka fyr som driver sin egen bar.

Vi er ofte der og drikker.Da røyker hun også i et desperat forsøk på at han skal synes at hun er sexy.(Han er ikkerøyker)

Hva bør jeg si til henne? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor skal du si noe til henne? Og hvorfor henge med en jente du bare rakker ned på?

AnonymBruker
Skrevet

Fin beskrivelse av ei vennine

Anonymous poster hash: 73755...6bd

• Liker 11
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor skal du si noe til henne i det hele tatt?

• Liker 3
Gjest Riskjeks
Skrevet

God venninne du er da! :ironi:

Hva er greia med alle trådene der "venninner" ønsker råd om hvordan de skal fortelle "venninnene" sine at de er dumme/stygge/feite?

Kanskje jeg skal fleske til med den sedvanlige KG-påstanden om sjalusi? :P TS er forelsket i denne mannen selv og ønsker å bli kvitt en konkurrent? :hoho:

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Kan nevne at hun røykte INNE i baren også.Da ba han henne om å gå på utsiden å røyke ettersom det ikke er lov å røyke inne. Da blåste hun røyk i ansiktet på han.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kan nevne at hun røykte INNE i baren også.Da ba han henne om å gå på utsiden å røyke ettersom det ikke er lov å røyke inne. Da blåste hun røyk i ansiktet på han.

Ja? Hvordan er dette ditt problem?

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

God venninne du er da! :ironi:

Hva er greia med alle trådene der "venninner" ønsker råd om hvordan de skal fortelle "venninnene" sine at de er dumme/stygge/feite?

Kanskje jeg skal fleske til med den sedvanlige KG-påstanden om sjalusi? :P TS er forelsket i denne mannen selv og ønsker å bli kvitt en konkurrent? :hoho:

Han er IKKE keen på henne. Han trekker seg unna hver gang hun tar kontakt. Nei. Er ikke min type i det hele tatt og jeg er ikke singel.Er lykkelig forelsket i min kjæreste som jeg flytter sammen med om tre måneder.

Jeg vil bare realitetsorientere min venninne som tror hun er Sandy i Grease eller noe.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Han er IKKE keen på henne. Han trekker seg unna hver gang hun tar kontakt. Nei. Er ikke min type i det hele tatt og jeg er ikke singel.Er lykkelig forelsket i min kjæreste som jeg flytter sammen med om tre måneder.

Jeg vil bare realitetsorientere min venninne som tror hun er Sandy i Grease eller noe.

Hvorfor kan hun ikke bare leve i trua da? Han klarer sikkert å avvise henne på egenhånd, uten din innblanding, hvis han ikke er interessert.

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor kan hun ikke bare leve i trua da? Han klarer sikkert å avvise henne på egenhånd, uten din innblanding, hvis han ikke er interessert.

Fordi det er så jævlig irriterende å se at hun driter seg ut sånn. Lårkort minikjole, over 90 kilo, håret fullt av extensions og på vei til å bli uføretrygdet pga angst (som forsvinner og blir til idioti når hun drikker)

Skrevet

Jeg har et tips.

Gjør henne den største tjenesten og slutt å være venninnen hennes.

Blond,dum og overvektig.Anonymt ansikt.

Det er vel hvordan jeg kan beskrive min venninne som jeg for tiden bor i kollektiv med.

??

Du er ikke mye til venn.

• Liker 7
Skrevet

Anser du henne virkelig som en venninne?

Gjest Riskjeks
Skrevet

Fordi det er så jævlig irriterende å se at hun driter seg ut sånn. Lårkort minikjole, over 90 kilo, håret fullt av extensions og på vei til å bli uføretrygdet pga angst (som forsvinner og blir til idioti når hun drikker)

Hyggelig venninne du er... Du vil "realitetsorientere henne" - men det er kun fordi det er "jævlig irriterende å se at hun driter seg ut" - ikke av omsorg for henne. Det sier vel alt om hva slags venn (og person) du er. Stakkars jente.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Du kan ikke endre andre folk, det er bare ekkelt med folk som skal kontrollere vennene sine. Enten aksepterer en de for de de er, eller så slutter en å omgåes de, eller er selektiv med når en omgåes de. Om hun oppfører seg utenfor de normene som du er komfortabel med, så er det en ærlig sak, men en kan ikke forvente å få styre eller endre oppførselen til andre mennesker.

Det er ikke ditt problem om hun veier 90 kg eller er blond eller hvordan hun går kledd.

Gjest sophia21
Skrevet

Jeg har et tips.

Gjør henne den største tjenesten og slutt å være venninnen hennes.

Blond,dum og overvektig.Anonymt ansikt.

??

Du er ikke mye til venn.

Akkurat det jeg skulle skrive. Du kom meg i forkjøpet.

Joda, jeg har venninner som er blonde. Har sikker noen som er overvektige og, uten at det er noe jeg tenker over. Derimot har jeg ingen venninner jeg synes er dumme. Hvorfor skulle jeg vært venn med de da? :klo:

Kan med hånden på hjertet si alle venninne mine er både pene og smarte. Om det er slik objektivt sett utenfra, vet jeg ikke, men jeg vil tro det. Men først og fremst er de herlige mennesker jeg aldri ville omtalt slik.

Og ja, er nok opp til eventuelle menn å avvise henne, du trenger neppe gjøre det på vegne av dem. Kan faktisk hende at noen liker henne som hun er, selv om du skjemmes!

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Anser du henne virkelig som en venninne?

Ja det gjør jeg. Hun er en snill jente,men hun er så himla dum...

Det er ingen som sjekker opp noen på den måten hun gjør. Jeg har ingenting imot om hun får den typen der,men med den måten hun går frem på så er hun jo sjanseløs.

Skrevet

Ja det gjør jeg. Hun er en snill jente,men hun er så himla dum...

Det er ingen som sjekker opp noen på den måten hun gjør. Jeg har ingenting imot om hun får den typen der,men med den måten hun går frem på så er hun jo sjanseløs.

Jeg skjønner. Har du prøvd å gi henne noen tips/ tatt opp dette med henne? Hvis hun ikke vil lytte så ville jeg bare latt henne styre på. Dersom hun oppfører seg slik du beskriver så er det hun som driter seg ut.

Skrevet (endret)

Hvorfor være venn med et menneske du har så lave tanker om? Du sier hun kan beskrives som dum, blond og overvektig. Hvorfor DU har venner i det hele tatt er for meg en gåte...

Endret av Serpica
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner. Har du prøvd å gi henne noen tips/ tatt opp dette med henne? Hvis hun ikke vil lytte så ville jeg bare latt henne styre på. Dersom hun oppfører seg slik du beskriver så er det hun som driter seg ut.

Det går inn det ene øret og ut det andre. Flere liter med øl i baren og overspising i kebabkøen hjelper ikke akkurat på vekta hennes heller.

Hun har en innmari vulgær klesstil og jeg tror han er typen som liker mere nøytralt kledde kvinner.

Oppfører seg merkelig gjør hun også. Skriker,kjefter og tøffer seg ved et besøk og er stille og forknytt neste gang. Hun kjenner han nesten ikke engang. Allikevel oppfører hun seg som om hun har vært gift med han i tjue år.

Skrevet

Det går inn det ene øret og ut det andre. Flere liter med øl i baren og overspising i kebabkøen hjelper ikke akkurat på vekta hennes heller.

Hun har en innmari vulgær klesstil og jeg tror han er typen som liker mere nøytralt kledde kvinner.

Oppfører seg merkelig gjør hun også. Skriker,kjefter og tøffer seg ved et besøk og er stille og forknytt neste gang. Hun kjenner han nesten ikke engang. Allikevel oppfører hun seg som om hun har vært gift med han i tjue år.

Huff da. Blir du flau på hennes vegne, eller hva er det som plager deg? Du kan jo la være å henge med henne hvis det er tilfellet? At hun ikke vil ta imot råd er hennes problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...