AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Eller er problemet at enkelte ikke tåler å bli konfrontrert med tidligere innlegg? Når jeg leser at brukere mener de blir forfulgt.... .så lurer jeg på om de har ett problem med deffinisjonen på forfølgelse..eller muligens tror de er mer interessant enn de er. Anonym poster: b47cd51f67fce18a7385d7e5d6aa2c8d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Ja, det er det. Ellers hadde ikke du og jeg skrevet som anonyme brukere. Anonym poster: a21f043f99fcdf5c9ed6acc6edd2ab2b 9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Ja det er det. Det er mange syke mennesker her i ne. Tenker du kanskje på en spesiell tråd? Angående celleprøve? Anonym poster: 3801bad66450777cb646bde90292fc69 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Eller er problemet at enkelte ikke tåler å bli konfrontrert med tidligere innlegg? Når jeg leser at brukere mener de blir forfulgt.... .så lurer jeg på om de har ett problem med deffinisjonen på forfølgelse..eller muligens tror de er mer interessant enn de er. Anonym poster: b47cd51f67fce18a7385d7e5d6aa2c8d Noen er i overkant paranoide, det kan jeg være enig i. Har selv blitt anklaget for å være en stalker etter at jeg konfronterte noen som var passivt aggressiv mot meg i "Ting jeg har lært av KG"-tråden. Noen tåler bare ikke å bli konfrontert i det hele tatt. Men at det likevel er et reelt problem for noen brukere? Definitivt. Det finnes så mange rare og fucked up folk ute i den virkelige verden, så hva får det til å tro at de ikke finnes på KG? Det at du ikke legger merke til det betyr ikke at det ikke eksisterer. Det blir ryddet bort, sendt via private meldinger og lignende, i tillegg så tviler jeg på at du har oversikt over hele forumet til enhver tid. Det skjer ganske mye her inne. Anonym poster: 92037523052412bd0473964eb68341f6 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Ja, det er det. Ellers hadde ikke du og jeg skrevet som anonyme brukere. Anonym poster: a21f043f99fcdf5c9ed6acc6edd2ab2b Eksempler? Anonym poster: 86e5d3a0bdcab7f1756ed52b0da7e1d1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Eksempler? Anonym poster: 86e5d3a0bdcab7f1756ed52b0da7e1d1 Mye blir slettet, men har du aldri sett at irrelevante ting blir dratt opp i tråd etter tråd? Du som er lærer kan ikke si det og det, du som liker S/M, du som er dominant, du som støtter FrP, du som er sosialist, du som la ut bilde i bikini, du som skrev noe frekt til en annen bruker i fjor osv. osv. Sexpreferanser er ikke superviktig i en tråd om sykling eller paprika liksom... Anonym poster: a21f043f99fcdf5c9ed6acc6edd2ab2b 6
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Det er mye irrelevant som har dukket om om meg i visse tråder. Og det er neste uten unntak AB som står for det og som regel når de går tom for argumenter. De drar fram meninger eller bilder jeg har lagt ut, alltid i negativ forstand. Utrolig feigt! 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Mye blir slettet, men har du aldri sett at irrelevante ting blir dratt opp i tråd etter tråd? Du som er lærer kan ikke si det og det, du som liker S/M, du som er dominant, du som støtter FrP, du som er sosialist, du som la ut bilde i bikini, du som skrev noe frekt til en annen bruker i fjor osv. osv. Sexpreferanser er ikke superviktig i en tråd om sykling eller paprika liksom... Anonym poster: a21f043f99fcdf5c9ed6acc6edd2ab2b Og man må aldri, aldri, aldri si at man er sykepleier! Da forventer folk at man på privaten er en blanding av Mor Theresa og Florence Nightingale. Om man er litt skarp i kantene eller har sterke meninger om en sak, får man slengt i trynet at man er en forferdelig sykepleier og er uetisk, umoralsk og stakkars dem som blir pasient hos deg osv... Det hjelper ikke å si at man er på KG som privatperson og klarer greit å skille jobb og privatliv. Anonym poster: 3801bad66450777cb646bde90292fc69 4
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Den har jeg også fått slengt i tryne, jobber også innen helse. F.eks. "Det er skremmende at du har slike holdinger og jobber med mennesker" Jeg ER IKKE jobben min. Også viser det seg at du som svarer slik ikke aaaner hva de prater om. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 Og man må aldri, aldri, aldri si at man er sykepleier! Da forventer folk at man på privaten er en blanding av Mor Theresa og Florence Nightingale. Om man er litt skarp i kantene eller har sterke meninger om en sak, får man slengt i trynet at man er en forferdelig sykepleier og er uetisk, umoralsk og stakkars dem som blir pasient hos deg osv... Det hjelper ikke å si at man er på KG som privatperson og klarer greit å skille jobb og privatliv. Anonym poster: 3801bad66450777cb646bde90292fc69 Selverfart? Uansett, takk for info, tror jeg skal fortsette å være AB. Like greit det, så jeg slipper å bli "konfrontert" med helt irrelevante ting i tråder som omhandler andre ting. Anonym poster: 4678d3d9dab2f0b435d9398df9d4b412
Mann 42 Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Njæh. De fleste som ikke tåler å bli konfrontert med tidligere innlegg, skriver som AB, så det problemet er vel heller lite. Litt forfølgelse må man regne med dersom man bruker nicket sitt også i diskusjonene som hisser folk litt opp. Men det er forbigående. En eller annen AB eller gjest med webrage kan nok få det for seg at han skal gjøre livet surt for deg med å forfølge deg gjennom tråd etter tråd og poste skarpsindige fornærmelser. Men det er bare så mye de kan gjøre, så det dør ut av seg selv etter en liten stund. Det er ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 Njæh. De fleste som ikke tåler å bli konfrontert med tidligere innlegg, skriver som AB, så det problemet er vel heller lite. Litt forfølgelse må man regne med dersom man bruker nicket sitt også i diskusjonene som hisser folk litt opp. Men det er forbigående. En eller annen AB eller gjest med webrage kan nok få det for seg at han skal gjøre livet surt for deg med å forfølge deg gjennom tråd etter tråd og poste skarpsindige fornærmelser. Men det er bare så mye de kan gjøre, så det dør ut av seg selv etter en liten stund. Det er ikke noe problem. Jeg synes det ikke er greit å skulle forsvare mine tidligere uttalelser fra andre tråder med helt andre typer tema kontra det som er tema for den aktuelle tråden - det bidrar bare til avsporing fra trådens tema. Anonym poster: 4678d3d9dab2f0b435d9398df9d4b412
Gjest Crow Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 Helt off topic: Jeg leste overskriften til: Er det et problem med forførelse på forumet. Jøss, så morsomt da tenkte jeg Nattvaktstrøtt ja...
Mann 42 Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Jeg synes det ikke er greit å skulle forsvare mine tidligere uttalelser fra andre tråder med helt andre typer tema kontra det som er tema for den aktuelle tråden - det bidrar bare til avsporing fra trådens tema. Anonym poster: 4678d3d9dab2f0b435d9398df9d4b412 Det kan jeg jo forstå. Enkelte har ikke sans for at folk forandrer mening over tid, og lager et stort vesen ut av det. Men jeg syns det er et marginalt problem. Jeg har bare opplevd et par ganger at folk har gjort det, og i begge tilfeller var det gjester (samme gjest, for alt jeg vet) som hadde bestemt seg for å "ta" meg, og derfor fulgte etter inn i andre tråder med oppgulpet sitt. Den beste kuren for det er å drite i dem. Og ellers bør man vel satse på å si det man mener, så slipper man å havne i merkelige posisjoner der man må forsvare påstander og standpunkter som står i innbyrdes strid. Jeg syns det er leit at man skal legge seg flat for de få stalkerne som finnes, og gjemme seg bak AB eller gjeste-status. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #15 Skrevet 2. juni 2013 Den har jeg også fått slengt i tryne, jobber også innen helse. F.eks. "Det er skremmende at du har slike holdinger og jobber med mennesker" Jeg ER IKKE jobben min. Også viser det seg at du som svarer slik ikke aaaner hva de prater om. Ja, akkurat den har jeg også fått midt i fleisen. Det er nettopp det; man er ikke jobben sin, det definerer ikke en som person på alle områder i livet. Men det er vanskelig for enkelte å fatte. Selverfart? Uansett, takk for info, tror jeg skal fortsette å være AB. Like greit det, så jeg slipper å bli "konfrontert" med helt irrelevante ting i tråder som omhandler andre ting. Anonym poster: 4678d3d9dab2f0b435d9398df9d4b412 Ja, selverfart Anonym poster: 3801bad66450777cb646bde90292fc69
Gjest Skogkar Skrevet 2. juni 2013 #16 Skrevet 2. juni 2013 Njæh. De fleste som ikke tåler å bli konfrontert med tidligere innlegg, skriver som AB, så det problemet er vel heller lite. Litt forfølgelse må man regne med dersom man bruker nicket sitt også i diskusjonene som hisser folk litt opp. Men det er forbigående. En eller annen AB eller gjest med webrage kan nok få det for seg at han skal gjøre livet surt for deg med å forfølge deg gjennom tråd etter tråd og poste skarpsindige fornærmelser. Men det er bare så mye de kan gjøre, så det dør ut av seg selv etter en liten stund. Det er ikke noe problem. Jeg hadde jo en "antirasist" etter meg her en stund, som dukket opp i alle tråder jeg deltok i for å Hitle. Han forsvant også etter en stund. Jeg sier "han"..tror ikke kvinner gjør sånt jeg! Ellers så må det jo være litt overdrevent. Selv jeg får kun positive og hyggelige PM`er. Eneste dårlige erfaringen her inne er denne antirasisten. rasisten. Men noen er sikkert litt mer fintfølende og hårsåre enn andre.
Gjest Reza08 Skrevet 2. juni 2013 #17 Skrevet 2. juni 2013 Har skjedd at jeg har fått til dels ufine, respektløse og usanne utsagn etter meg. Utrolig hvordan noen kommer frem til en konklusjon når de ikke har noe som helst å bevise dette med, og prøver å heve seg over andre på en slik måte. Noen er spesielt pågående. Tar opp igjen ting som du har skrevet tidligere og fortsetter å spre kvalme. Vet at også flere har fått mye dritt etter seg. Selvsagt tolker vi ting forskjellig, men enkelte saker er helt åpenbare. Da er hensikten til de som skriver negativt helt klar. Dette er et problem. Blir ikke tatt alvorlig nok.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #18 Skrevet 2. juni 2013 Svarer ikke helt på det du spør om nå, men jeg sluttet å skrive med nick etter at jeg ble gjenkjent av ei venninne på forumet. Jeg visste ikke at venner og kjente var på kvinneguiden, men det er faktisk ganske utbredt. Det første som kommer opp når en søker på google, er ofte kvinneguiden (som eksempel). Særlig dagbøker er utsatt for gjenkjennelse. Anbefaler å være kritisk og forsiktig med hva du legger ut på nett, hvis du er redd for å bli gjenkjent. Det er heller ikke så lett å slette innlegg her som du kanskje angrer på senere Anonym poster: f4ecb854fcf8a8f4b3274af78bad8217
Mann 42 Skrevet 2. juni 2013 #19 Skrevet 2. juni 2013 Svarer ikke helt på det du spør om nå, men jeg sluttet å skrive med nick etter at jeg ble gjenkjent av ei venninne på forumet. Jeg visste ikke at venner og kjente var på kvinneguiden, men det er faktisk ganske utbredt. Det første som kommer opp når en søker på google, er ofte kvinneguiden (som eksempel). Særlig dagbøker er utsatt for gjenkjennelse. Anbefaler å være kritisk og forsiktig med hva du legger ut på nett, hvis du er redd for å bli gjenkjent. Det er heller ikke så lett å slette innlegg her som du kanskje angrer på senere Anonym poster: f4ecb854fcf8a8f4b3274af78bad8217 Det syns jeg er et godt råd. Jeg er ganske konsekvent på at jeg ikke legger ut informasjon som kan lede til at jeg gjenkjennes. Ikke for det, faen veit hva som dukker opp om man setter av noen uker til å finlese alt sammen gjennom flere år. Anyway, jeg snakker ikke om utdannelsen min, ikke om jobben min, ikke om hvor jeg bor, ikke om hvor jeg kommer fra, ikke noe om familie, og ikke om hobbyene mine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå