Gå til innhold

Joda, størrelsen teller faktisk - da er det ikke noe håp for oss med liten sak

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest dette på nrk.no:

http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.10978627

så da forstår jeg som mann og liten redskap at jeg har ikke lengre dametekke. Min er liten og lite tiltrekkende. Er det forsatt håp for sånne som oss?

Etter som det jeg forstår nå så er det blitt slik at redskapen er mye mer vikigere enn det folk har oppe i hodet. Har hatt to korte forhold bak meg som gikk galt pga for liten redskap enten var for kort eller ikke virket som den skulle. Jeg forstår at slaget er tapt for altid.

Har jeg forstått detta riktig?

Finnes det forsatt noen jenter/damer som vil ha mann med liten redskap?

Har samfunnet blitt så redskapsfokusert at iq skal være mindre enn str?

Blir det ikke for mye fokus på dette fremfor andre verdier? En skulle tro at dette var en de viktigste tingen i livet?

Hva kan vi som samfunn gjøre for at folk ikke blir stempla som "IKKE RIKTIG" dersom en mennen har for kort redskap?

Hva med de som ikke har stor sak eller pågangsvilje til å finne seg noen de må føle seg enda mer trokka på?

Kjør debatt. Dette forstår jeg ikke noe av inntil noen har forklart om jeg tar feil eller har missforstått.

Anonym poster: 17ce93e1db93c62545de5673b4a030a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å stress. Rett og slett. Artiklene på NRK er av og til like hjernedøve som dem på KG.

Anonym poster: 824dd3b9d585ee303b0603d9f3bdf45e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke verdens viktigste ting for andre, bare for deg som fokuserer på det hele tiden. Noen jenter bryr seg ikke, noen gjør det.

Hvis du allerede vet at du har et lite redskap hjelper det ikke å tenke på det hele tiden. Du må bare godta det og komme deg videre, som alle andre med ufiksbare kroppsdeler. Det høres kanskje vanskelig ut, men gutter med selvtilittsproblemer får ikke damer. Sørg for at selvtilliten er på plass og fokuser på andre kvaliteter.

Når jeg møter gutter tenker jeg aldri "hm lurer på hvor stor pikk han har" hver gang vi ses. Jenter fokuserer jo på andre ting enn penisstørrelse også. Jeg velger lett vekk en fyr som er perfekt utrustet hvis han er en drittsekk/player/dårlig personlighet/ligger rundt. Jeg har aldri valgt noen vekk på grunn av penisstørrelsen.

Anonym poster: 0728b344d8370882c1d4e952600185cc

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Tror du det er en dans på roser å være kvinne, da? Daglig får vi perfekte pupper og rumper klint i ansiktet vårt. Overalt, på tv, avis, reklameplakater og nettet: pupper og lår overalt. Og de færreste av oss kan konkurrere med de photoshoppa og retusjerte bertene der. Det tærer f*** meg på selvtillitten det også..

AnonymBruker
Skrevet

http://www.nrk.no/vi...logi/1.10978627

så da forstår jeg som mann og liten redskap at jeg har ikke lengre dametekke. Min er liten og lite tiltrekkende. Er det forsatt håp for sånne som oss?

Etter som det jeg forstår nå så er det blitt slik at redskapen er mye mer vikigere enn det folk har oppe i hodet. Har hatt to korte forhold bak meg som gikk galt pga for liten redskap enten var for kort eller ikke virket som den skulle. Jeg forstår at slaget er tapt for altid.

Blir det ikke for mye fokus på dette fremfor andre verdier? En skulle tro at dette var en de viktigste tingen i livet?

Hva kan vi som samfunn gjøre for at folk ikke blir stempla som "IKKE RIKTIG" dersom en mennen har for kort redskap?

Hva med de som ikke har stor sak eller pågangsvilje til å finne seg noen de må føle seg enda mer trokka på?

Kjør debatt. Dette forstår jeg ikke noe av inntil noen har forklart om jeg tar feil eller har missforstått.

Redskap? Hvorfor skriver du konsekvent "redskap"? Vet du ikke at dette "redskapet" kalles penis?

Anonym poster: 0cb0a1a9b99cbbd1481b723f8fe2f119

• Liker 6
Gjest Skogmann
Skrevet

En liten detalj du glemmer da. Det hjalp ingenting å ha stor tissemanke om du ikke var høy, hadde brede skuldere og var kjekk. At kvinner velger attraktive menn med brede skuldre, relativt store muskler og en kraftig penis kommer vel ikke akuratt som noe sjokk?

Jada, det som er inni hodet har også noe å si.

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns det er mye verre at du sitter på kvinneguiden og syter enn at "redskapet"ditt er lite....

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg har også lite "redskap" (17cm). Likevel har jeg hatt både dame, forhold, sex med noen forskjellige og litt diverse. Damer er mer opptatt av å bli lyttet til, få støtte, bli bemøtt med forståelse, omtanke, enn de er av hvor stort det du har mellom bena er.

Tenk selv, hva er viktigst for deg? At hun har store pupper eller at hun og du deler en del tanker, forstår hverandre, at hun gir deg omtanke, bryr seg om deg?

Anonym poster: 74247db76bc7e7f33949d7a1959057b6

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg har også lite "redskap" (17cm).

Anonym poster: 74247db76bc7e7f33949d7a1959057b6

"Redskapet" ditt er helt i overkant av gjennomsnittsområdet for norske pikker. (9-17 cm erigert)

Du har stort "redskap" :opplyser:

• Liker 10
Gjest abcdefgh
Skrevet

Med slapp penis i undersøkelsen ja. Et slag i trynet for oss med blodpølse. Hadde "vært riktig så heit" om jeg hadde hatt kjøttpølse. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Fra artikkelen: "Jenter synes menn med stor penis er tiltrekkende". Det er derfor de sier velutstyrt.

Anonym poster: 69a59a43cf6307b103061bf161f450d0

Skrevet

Selvfølgelig teller størrelsen... og mer tykkelsen enn lengden.

:-)

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Jeg venter fortsatt svar på spørsmålene som jeg har stilt.

Kan noen svare på det? Hvorfor skal str være så fordømt viktig?

Jeg har lagt merket til at mange er mer interessert i at "redskapen" er større en IQen. Og da spiller det ikke noen rolle om vedkommende har noe mellom ørene. Det er vel kansje derfor det er så mange som "har seg" med mange siden fokuset er der ned fremfor andre ting. For å si det på den måten så virker det som at det er om å gjøre å teste ut hvem som har de beste tingen. Kort sagt: Den nye folkesporten er å sjekke hvem som har de lengeste sakene. Jo flere vi får testet ut dessto bedre er det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke verdens viktigste ting for andre, bare for deg som fokuserer på det hele tiden. Noen jenter bryr seg ikke, noen gjør det.

Hvis du allerede vet at du har et lite redskap hjelper det ikke å tenke på det hele tiden. Du må bare godta det og komme deg videre, som alle andre med ufiksbare kroppsdeler. Det høres kanskje vanskelig ut, men gutter med selvtilittsproblemer får ikke damer. Sørg for at selvtilliten er på plass og fokuser på andre kvaliteter.

Når jeg møter gutter tenker jeg aldri "hm lurer på hvor stor pikk han har" hver gang vi ses. Jenter fokuserer jo på andre ting enn penisstørrelse også. Jeg velger lett vekk en fyr som er perfekt utrustet hvis han er en drittsekk/player/dårlig personlighet/ligger rundt. Jeg har aldri valgt noen vekk på grunn av penisstørrelsen.

Anonym poster: 0728b344d8370882c1d4e952600185cc

Jeg kjenner en kar som har blitt dumpet fem ganger pga penisstørrelsen. Han er i ferd med å gi opp livet og gjøre kort prossess. Ja, så ille kan verden være. Tenk over det.

AnonymBruker
Skrevet

http://www.nrk.no/vi...logi/1.10978627

Hvor liten?

Anonym poster: 69a59a43cf6307b103061bf161f450d0

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet

TS her:

Jeg venter fortsatt svar på spørsmålene som jeg har stilt.

Kan noen svare på det? Hvorfor skal str være så fordømt viktig?

Jeg har lagt merket til at mange er mer interessert i at "redskapen" er større en IQen. Og da spiller det ikke noen rolle om vedkommende har noe mellom ørene. Det er vel kansje derfor det er så mange som "har seg" med mange siden fokuset er der ned fremfor andre ting. For å si det på den måten så virker det som at det er om å gjøre å teste ut hvem som har de beste tingen. Kort sagt: Den nye folkesporten er å sjekke hvem som har de lengeste sakene. Jo flere vi får testet ut dessto bedre er det.

Fordi det som er unormalt er avtennende. Er det så vanskelig og forstå da? Om damer ser en fyr som står med en liten grisehale forran, eller en bitteliten fingerbøl, så ser vel det bare latterlig ut. Folk er generelt ikke så interessert i folk som ser latterlige ut.

Når ble det faktum at verden er kynisk en åpenbaring for deg egentlig? Nå snart?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en kar som har blitt dumpet fem ganger pga penisstørrelsen. Han er i ferd med å gi opp livet og gjøre kort prossess. Ja, så ille kan verden være. Tenk over det.

Hvordan vet han at det er derfor han har blitt dumpa?

Jeg har dumpa menn med små peniser selv,men av helt andre grunner en penisens str.Dumpingen hadde faktisk ikke noe med deres fysikk å gjøre i det hele tatt,men personligheten.

Anonym poster: ea988508e87cb827c4f0d04ab567805e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jammen meg ikke alltid en stor penis er det beste heller. Samboeren min er litt for velutstyrt for meg. Vi kan aldri ta en kjappis og når vi skal ha sex så må vi bruke lang tid på forspillet så jeg blir våt nok til at han får plass. Noen ganger gidder jeg ikke bruke tid og drar frem masse glidemiddel. men det hjelper bare i starten og jeg ender med å bli sår. Au!

Anonym poster: 17ea54e0b5673ca1c35a51722100ee25

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har stor penis og jeg elsker det. Han har også høy iq, er kunnskapsrik og samfunsengasjert. Penisen kunne jeg ha levd med om var gjennomsnittlig, ikke iqen ;)

Anonym poster: 993c9de04eb169f1b7c0fe7b6f1c5b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...