Gå til innhold

Er det ein Oslo-los her? Treng eksperthjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg skal byrje i arbeid i Oslo i mars, og har fått tilbod om ei leilighet på 20 kvadrat for 7400.

Eg må i morgon seie frå om eg kjem på visning til helga, viss ikkje vil utleigar prioritere andre.

No er det slik at eg bur i Ålesund, så treng litt fyrsthandskunnskap i om dette er for dyrt for Oslo?

Eg er ikkje kjend i byen, men det er kjipt å kaste bort ei helg (pluss pengar) dersom det dette uansett er heilt avskrekkande.

20 kvadrat er ikkje stort, men det er få leiligheter ute på marknaden og eg har ikkje så lyst å bu i kollektiv.

Prisen inkluderer alt (tv, straum, varmtvatn, breiband) og den ligg i Gamle Oslo.

Skrevet

Jeg hadde tatt den.

Anonym poster: 5ad7b174df0fd3edb9fdc8f058b19817

Skrevet

Snittprisen på en vanlig 1-roms er 8000, så dette høres helt greit ut, med forebehold om beliggenhet og standard.

Anonym poster: 53eeecea70836939ccea7b4fa7b6e31a

Skrevet

Jeg også! Vet om de som betaler 9000 for tilsvarende størrelse, men vet ikke hvordan standarden er på den du har fått tilbud om ?

Anonym poster: 65708f8ade7b4a7c0634b467fbff34e2

Skrevet

Jeg hadde helt klart dratt på visning. Gamlebyen i Oslo er et utrolig fint område, sentralt, men rolig del av sentrum/byen. Jeg bor på 17 kvm og betaler 6500. Det er en studentleilighet med eget kjøkken og bad. Men lengre unna sentrum enn gamlebyen er. 7500 for 20 kvm er billig for Oslo å være. En jeg kjenner betaler 5700 for 15 kvm tror jeg det er. Og han deler bad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...