Gå til innhold

Voluspa stearinlys - verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gulp - jeg fant nettopp ut at Voluspa-lys koster ca 270 kr!

Hva er så spesielt med disse lysene?? Link

Anonym poster: ae5c0406f65ad8c9c7f571bfa8fa669d

Skrevet

Etter litt googling virker det som om de skal lukte kjempegodt da..

men jeg hadde aldri kjøpt et lys til 270kr :ler:

Da drar jeg heller på kremmerhuset og kjøper et par duftlys der ;)

Anonym poster: 2323baaa0325c44af1adb709b50e5790

Skrevet

Hjelpes, det duftlyse bør vare i flere uker ihvertfall!

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke de er verdt prisen. Men de er fine å se på, så jeg kan tenke meg at folk som er ganske interessert i interiør kan se på dem som dekor. Lukta er bedre enn duftlys fra IKEA, for eksempel, men de lukter fortsatt duftlys og ikke naturprodukt.

Skrevet

Jeg synes de er verdens beste duftlys. Gode dufter, lukter akkurat passe mye, ser lekre ut, varer i evigheter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de er verdens beste duftlys. Gode dufter, lukter akkurat passe mye, ser lekre ut, varer i evigheter.

Hvilken duft har du prøvd, da? Jeg er veldig nysgjerrig på champagneduften!

Anonym poster: 4ac284af82dd8a6df8394491b74ba007

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg var på vei til å kjøpe to av dem i julegave, før jeg så prisen; 499!!! Firehundreogfuckingsnittini! Er de ekstra store, eller er det bare en ekstra dyr butikk jeg har vært i?

Anonym poster: 1aa3d390e75d1fd0763b28075c10c669

Skrevet

De er såååååå gode! Du kan bare la de stå uten å tenne på de, og de vil allikevel gi en behagelig duft i rommet de står i. Har hatt flere av lysene, og en av romsprayene. Hadde lys og romspray i duften Japanese plum bloom, elsk <3 Men de selger de ikke i butikkene jeg kjøper lysene i lengre.

Har også hatt Pink Citron, og det luktet også fantastisk. Blir nesten litt emo når de går tomme da ;)

Nå til jul ønsker jeg meg Crisp Champagne :)

Skrevet

Ja de er veldig dyre, men de er nesten verdt det. De er dekorative å se på - utfattelig drøye i bruk og lukter veldig, veldig godt!

Skrevet

Hvor mange brenntimer har et slikt lys da?

Anonym poster: 3ba404ba9e5fd19b7b5edd017c5883cf

Skrevet

De er ekstremt gode da! Men prisen er litt vel drøy ja.. Spesielt for det store lyset i glasskrukke, 399kr. Synes de er helt fantastiske, men for meg så blir de så dyre at lysene står mer til pynt, tennes kun ved meget spesielle anledninger:p

Skrevet

Jeg og kjæresten er enige om at når vi kan ferie at han har tippa 1 mill i årslønn, da skal vi kjøpe et jævla lys til 500 spenn!! :P Er nok mange år fram i tid det, men! Haha!

• Liker 2
Skrevet

De har brenntid på hundre timer ca :)

Skrevet

De har brenntid på hundre timer ca :)

Det har gravlykta jeg betalte kr 25 for på Europris også ;)

Jeg syns det er en helt sinnsyk pris for et lys og jeg ville ikke drømme om å kjøpe et, selv om jeg har råd til det.

Nå skal det sies at jeg ikke er så begeistret for duftlys, det betyr selvfølgelig også noe.

:heks:

• Liker 2
Skrevet

De kan jo kjøpes billigere på ebay da :)

Skrevet

de er veldig fine, men siden jeg er student er de nok litt for dyre for meg. dessuten har jeg arsonfobi (redd for flammer, brann) så tør ikke tenne lys!

Anonym poster: ce298666b08f7b430ebe76eb48b8d861

Skrevet

Jeg har et stående på badet, en sånn liten en. Den lukter ingenting med mindre man dytter nesa helt oppi. Litt skuffet, for det lukter egentlig veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...