AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Del Skrevet 8. juni 2012 Vi har mange bloggere i Norge. Fotballfrue og flere andre bloggere blir fulgt kritisk i sømmene av KG's lesere med argus øyne. Men hvem er bloggene som kommer igjennom nåløyet til KG's kritiske lesere? Hvilke bloggere har kvalitet og innhold som er verdt å løfte frem? Hvilke blogger er KG's lesere svært fornøyd med, sammenlignet med Fotballfrue og andre bloggere som bare blogger ren reklame? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 8. juni 2012 #2 Del Skrevet 8. juni 2012 Kommer helt ann på om du snakker om spesielle tema-blogger, eller om det er mer 'kjendis-bloggere' som drives av ønske om mest mulig berømmelse og penger. Av norske blogger vil jeg hedre trinesmatblogg.no og passion4baking.no for å være svært gode. Undulin.blogspot.com er og meget fin, og så er alle andre blogger som prøver å inspirere eller vise fremgangsmåte innen et felt, heller enn å snakke om seg og sitt, mener må jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Del Skrevet 8. juni 2012 Kommer helt ann på om du snakker om spesielle tema-blogger, eller om det er mer 'kjendis-bloggere' som drives av ønske om mest mulig berømmelse og penger. Av norske blogger vil jeg hedre trinesmatblogg.no og passion4baking.no for å være svært gode. Undulin.blogspot.com er og meget fin, og så er alle andre blogger som prøver å inspirere eller vise fremgangsmåte innen et felt, heller enn å snakke om seg og sitt, mener må jeg. Jeg vil ikke bruke kategorier. Det viktigste er kvaliteten på bloggen, at den gir noe til sine lesere. At den er inspirerende, sannferdig, en blogg som skulle vært på topplisten. En blogg som KG's lesere ikke finner noen grunn til å starte en kritisk tråd om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 8. juni 2012 #4 Del Skrevet 8. juni 2012 Eg vil trekka fram 2 blogger som eg syntes er veldig bra: Som tidligere nevnt: Trines marblogg. Aldri har eg gått inn der, utan å ha minst 10 forskjellige oppskrifter som eg både vil og føler at eg kan lage! Og maten blir alltid smakfull :D Den andre er Gunnar Tjomlid sin blogg. Mange er kanskje ikkje enig i det han skriver, men makan til grundige blogginnlegg skal ein leite lenge etter! Veldig god bruk av kilder. Bloggen har vertfall åpna augene mine til ein del tema som eg tideligare bare lot passere. Samt han er veldig flink å svare på kommentarer og retter opp ting som blir påpeikt av feil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Del Skrevet 8. juni 2012 Lene Orvik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Del Skrevet 8. juni 2012 Tegnehanne.no 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 8. juni 2012 #7 Del Skrevet 8. juni 2012 Vivaladrammen syns jeg er ustyrtelig morsom, men vet ikke helt om han som har bloggen er klar over det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 8. juni 2012 #8 Del Skrevet 8. juni 2012 Tegnehanne.no JA :D Gløymde heilt tegnehanne <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #9 Del Skrevet 8. juni 2012 Lammelårtanker! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Del Skrevet 8. juni 2012 Er enig med deg som nevner Tjomlid oppi her!! Fantastisk blogg, selv om jeg noen ganger er uenig med han. Han tar opp utrolig mange viktige temaer som han går virkelig grundig inn på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarthaMyDear Skrevet 8. juni 2012 #11 Del Skrevet 8. juni 2012 http://leaamalie.blogspot.no/ Og http://www.linniiie.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #12 Del Skrevet 8. juni 2012 Vil du ha pose? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #13 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg likte Helene Drage? Men nå er det blitt litt for mye reklame. Håper det roer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megvera Skrevet 8. juni 2012 #14 Del Skrevet 8. juni 2012 Morsom blogg som er halvt ironisk rosablogg og halvt seriøs http://rose-blogg.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyB. Skrevet 8. juni 2012 #15 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Hjartesmil. Fine bilde og tekstar, inspirasjon i mengder. Fint! Edit: Ho har endra nettstad, så eg endra linken. Endret 19. juni 2012 av NancyB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paraply Skrevet 8. juni 2012 #16 Del Skrevet 8. juni 2012 Bruder i hundre år er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. juni 2012 #17 Del Skrevet 9. juni 2012 Tråd om gode blogger og tråd om inspirerende blogger Så kan det jo hende at du finner noen gode forslag der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #18 Del Skrevet 9. juni 2012 Er ikke KG's lesere opptatt av flere blogger? Det finnes jo en hel haug med blogger der ute. Er dette virkelig de bloggene dere liker best? Eller er dere mest opptatt av å knekke fotballfrue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papilio Skrevet 9. juni 2012 #19 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Jeg synes http://komikerfrue.no/ er kjempeartig. Hun har mye av det typiske jenteblogg innholdet med sminke, antrekk, reiser o.l. Men dama er artig og viser både negative og positive ting. Deilig å lese jenteblogg fra en normal dames perspektiv =D Her er et godt eksempel: http://komikerfrue.no/2012/05/30/jeg-tok-ipulsen-pa-bikiniformen/ Jeg må si at dette er noe annet enn fotballfruens daglige outfit bilder! Endret 9. juni 2012 av Papilio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 9. juni 2012 #20 Del Skrevet 9. juni 2012 Tegnehanne. Og ikke minst fetmenfattet, her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå