AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg liker helst å skifte en gang i uken, men det blir veldig mye vask da... Jeg vet det vil avhenge av hvor mye man svetter, har sex osv., men på et generelt basis hvor ofte skifter dere sengetøyet? Jeg strekker maks til to uker, men da synes jeg det er veldig ekkelt Jeg tenker at jeg burde prøve meg på 1.5 uker nå, men dette er rett og slett fordi jeg synes å vaske sengetøy en gang i uka blir for mye. Men hva gjør alle dere da?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Jeg bør skifte to ganger i uka, grunnet allergi, men det blir utrolig mye vask. Oftest tar det vel en uke. Noen ganger oftere, noen ganger lengre, men aldri mer enn 2 uker.
Chloe- Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Omtrent hver 1,5 uke. Men om vi begge er ute å reiser, eller om mannen er på forretningsreise (og da naturligvis ingen aktiviteter i hampen) går det lenger tid mellom hver bytting.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Jeg bør skifte to ganger i uka, grunnet allergi, men det blir utrolig mye vask. Oftest tar det vel en uke. Noen ganger oftere, noen ganger lengre, men aldri mer enn 2 uker. Samme her, burde skifte to ganger i uken,men for mye vask, og styr... Men antar du har midd allergi? Om du vet om hvis du sover f.eks en uke noen dager isenga så vekke en uke så i senga igjen noen dager, bør man likevel skifte på sengen så ofte?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Skifter sengetøyet enten 1 gang hver måned eller hver 6-7 uke. Kan også til tider gå 8 uker mellom hver gang. Er ikke i noe forhold, og har derfor ikke sex, noe som gjør at det er lite søl i sengetøyet. Skifter når jeg føler for det, eller når jeg merker at jeg har svettet (da skifter jeg oftere). Om sommeren skifter jeg oftere enn om vinteren, kanskje så ofte som hver 14. dag.
Gjest happy_me Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Når jeg føler for det! Og ettersom hvor langt jeg henger etter med annen klesvask Somregel går det ikke lenger en 14 dager mellom hver gang da. Om det ikke var for all klesvasken så ville jeg skiftet mye oftere. EEElsker å legge meg i helt ren seng
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Jeg skifter hver uke på vår seng og begge barna sine senger :)Senga skal være ren til en hver tid, så om det er mye bytter jeg oftere
Chord Skrevet 18. april 2012 #11 Skrevet 18. april 2012 Annenhver uke, men skifter laken 1 gang i uken. Elsker å legge meg nydusjet i rene sengeklær, på et nyvasket soverom
Gjest Solsmil Skrevet 18. april 2012 #12 Skrevet 18. april 2012 alt for sjeldent. Høyst en gang i måneden
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #13 Skrevet 18. april 2012 jeg skifter før jeg skla ha overnattings besøk eller sexbesøk å da skifter jeg ofte etter og. ellers blir det når jeg tar storvask 1 gang i uka....
silkyred Skrevet 18. april 2012 #15 Skrevet 18. april 2012 Hver søndag, rent og deilig til ny arbeidsuke.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #16 Skrevet 18. april 2012 Samme her, burde skifte to ganger i uken,men for mye vask, og styr... Men antar du har midd allergi? Om du vet om hvis du sover f.eks en uke noen dager isenga så vekke en uke så i senga igjen noen dager, bør man likevel skifte på sengen så ofte? Det stemmer, utrolig slitsomt Midden koser seg masse allerede etter kort tid, da vi svetter ca. en halv liter on natten, samt at det er masse død hud den kan kose seg med mens man er borte, så ville på papiret skiftet på sengen og vasket gulv når jeg kom tilbake. Om jeg hadde giddet vet jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #18 Skrevet 18. april 2012 Annenhver fredag Singel og ingen happenings i senga Skiftet hver uke før jeg fikk kronisk sykdom som gjør at det å skifte på senga er noe som gir meg smerter.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #20 Skrevet 18. april 2012 Det stemmer, utrolig slitsomt Midden koser seg masse allerede etter kort tid, da vi svetter ca. en halv liter on natten, samt at det er masse død hud den kan kose seg med mens man er borte, så ville på papiret skiftet på sengen og vasket gulv når jeg kom tilbake. Om jeg hadde giddet vet jeg ikke Middallergi`? Det har jeg ikke hørt om før. Sliter litt med eksem, kan dette være grunnen kanskje? Kanskje litt OffTopic men ble veldig nysgjerrig nå. Hva skjer hvis dere ikke vasker sengetøyet ofte nok? Får dere utslett eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå