AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #1 Del Skrevet 29. mars 2012 Prøver å få i tråd er man poster sine seneste innkjøp av klær, sko og tilbehør. Helst bilder, men skal gå uten også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 29. mars 2012 #2 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg kjøpte denne kjolen fra Moods of Norway i går. Den er så fin! Føler meg som tatt rett ut fra Mad Men når jeg går med den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #3 Del Skrevet 29. mars 2012 Denne i korall Men jeg er feit.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #4 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg kjøpte denne kjolen fra Moods of Norway i går. Den er så fin! Føler meg som tatt rett ut fra Mad Men når jeg går med den. Kjempefin!! Men er den Mad Men stil? Jeg er ikke uenig altså, bare lurer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 29. mars 2012 #5 Del Skrevet 29. mars 2012 Persol 714 med polariserte glass 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 31. mars 2012 #6 Del Skrevet 31. mars 2012 Kjempefin!! Men er den Mad Men stil? Jeg er ikke uenig altså, bare lurer. Takk! Den ser ganske 60-talls ut når den er på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 5. april 2012 #7 Del Skrevet 5. april 2012 Røk visst på et par solbriller i dag også...Garrett Leight Hampton Sunglasses 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 13. april 2012 #8 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Ett par Sebago Docksides i navy: Føler nesten at jeg fortjener standrett for det innkjøpet. Hahaha! Endret 13. april 2012 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #9 Del Skrevet 13. april 2012 Forelsket meg i denne toppen fra Kappahl, men endte opp med å levere den tilbake, da jeg ble gigantisk i den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. april 2012 #10 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Skulle shoppe vilt i dag, men plaggene jeg er på utkikk etter finnes jo ikke i butikkene.. Kjøpte en ny Tube Kelly fra Nudie, denne gangen i "dark indigo"-vasken. Og et par grå wedges fra H&M til 100, men finner ikke bilde av de. Hm. Edit; Jo, jeg fant de på H&M UK . Endret 13. april 2012 av Zaphireh 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 13. april 2012 #11 Del Skrevet 13. april 2012 Møter i europeiske hovedsteder er farlig.... spesielt når man får en bitteliten time venting på en av Eurpoas bedre hovedflyplasser... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 13. april 2012 #12 Del Skrevet 13. april 2012 Bunadsko til den ny arvede bunaden min, det bar det siste som manglet og det eneste jeg måtte kjøpe for å få en komplett bunad http://bunader.com/sko/detailed.php?ID=396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 13. april 2012 #13 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har bestilt litt forskjellig fra Nastygal http://www.nastygal.com/clothes-bottoms-shorts/santa-fe-tap-shorts og http://www.nastygal.com/clothes/aurora-lace-dress-poppy og sist men ikke minst http://www.nastygal.com/clothes/cross-bones-muscle-tee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #14 Del Skrevet 14. april 2012 Forelsket meg i denne toppen fra Kappahl, men endte opp med å levere den tilbake, da jeg ble gigantisk i den... Det hadde du fiksa med et belte i livet Den var fin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 15. april 2012 #15 Del Skrevet 15. april 2012 Vært på storbytur så det ble noen småting på meg! Lommebok Veske. Den ser mye bedre ut på ekte altså! Bikerjakke.Denne ser også mye bedre ut på ordentlig, bildet yter virkelig ikke jakken rettferdighet. Blazer Bluse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 15. april 2012 #16 Del Skrevet 15. april 2012 Et par Retro Gamer Leggings fra Black Milk Clothing. Har siklet på dem leeeeenge og nå er de endelig på vei <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 16. april 2012 #17 Del Skrevet 16. april 2012 Fant endelig denne toppen på H&M trend. Den ble med meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 16. april 2012 #18 Del Skrevet 16. april 2012 Finn dei ikkje på nett, men det siste kjøpet var eit par knallraude lakkpumps frå CK. 75mm hæl, rund tå, heilt perfekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #19 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg kjøpte denne kjolen i går kveld <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 19. april 2012 #20 Del Skrevet 19. april 2012 Her om dagen kjøpte jeg disse skoene Og i dag har jeg kjøpt disse, bare i beige , denne t-skjorten , Denne, bare i hvit Denne søte t-skjorten Og denne buksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå