AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Vært mye snakk om attraktivitetsskalaen her inne i det siste. Hadde vært artig og se hvor enig folk er i min versjon av skalaen,, hva jeg oppfatter som riktig plassering osv. Og om det forskjellig hva menn og kvinner tenker om min oppfatning av nivåene. For å se HVOR subjektivt skjønnhet er! Nivå 1 Nivå 2 Nivå 3 Nivå 4 Nivå 5 Nivå 6 Nivå 7 Nivå 8 Nivå 9 Nivå 10 1
Dreaming Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Uenig. Bla. er din Nivå 8 hun jeg ville satt høyest.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 9 var penest etter mitt syn. Og du hadde jo funnet et veldig uheldig bilde av Kate?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Synes nr. 9 og muligens også nr. 8 er like pene som nr. 10. Synes nivå 4-6 er like pene.
rastløs_89 Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Må si du har funnet et svært godt bilde av nr 10. Jeg ville heller sett ut som meg selv enn denne modellen. Og jeg er ikke noe tier selv. Synes kanskje Kate Middleton er den peneste av alle på lista di. Men så er jo jeg dame nå da.
violet92 Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Syntes Kate Hudson ( nr. 8 ) burde vært byttet ut med nr 10
Gabbs Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Er jo ingen sammenheng i denne lista.. Syntes derimot denne lista var fantastisk bra beskrevet.. Masse bilder, og helt riktig satt opp på 10'eren. Det er nisjejenter, din egen type som når helt opp der. De du bare faller dønn pladask for. For min del er det rødtopper i god form med små pupper... ;p 4
Knirke Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Hver sin smak.... Min personlige skala har mange færre trinn. For det første føler jeg ikke behov for å rangere stygge folk, det føles som bortkastet tid 1
Gjest "gjest" Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Folk har for lite å gjøre hvis de sitter og rangerer folk på den her måte. 4
o..o Skrevet 8. februar 2012 #13 Skrevet 8. februar 2012 Nei Dessuten forstår jeg rett og slett ikke disse skalaene. Hva er poenget? Det er så mange måter å se hva som er fint på. Er det en liste fra minst modellaktige til mest modellaktige? Eller en liste fra minst seksuellt tiltrekkende, til seksuelt tiltrekkende? Eller hvordan du ikke vil se ut vs hvordan du vil se ut? Noen ganger kan jeg fascineres av en persons utseende, men jeg føler at disse nummergreiene er uheldige. Å sammenligne utseender og hva som er best, er etter min mening et tidsfordriv som jeg ikke har noe til overs for. Det skaper utseendepress og understreker konstruerte idealer som det allerede er mer enn nok av. 2
Gabbs Skrevet 8. februar 2012 #14 Skrevet 8. februar 2012 Kan klage så mye dere vil, forandrer ikke at folk sammenligner utseender på denne måten.
mammamora90 Skrevet 9. februar 2012 #15 Skrevet 9. februar 2012 Er jo ingen sammenheng i denne lista.. Syntes derimot denne lista var fantastisk bra beskrevet.. Masse bilder, og helt riktig satt opp på 10'eren. Det er nisjejenter, din egen type som når helt opp der. De du bare faller dønn pladask for. For min del er det rødtopper i god form med små pupper... ;p Oh, HALLO
Mr.Omg Skrevet 9. februar 2012 #16 Skrevet 9. februar 2012 Er jo ingen sammenheng i denne lista.. Syntes derimot denne lista var fantastisk bra beskrevet.. Masse bilder, og helt riktig satt opp på 10'eren. Det er nisjejenter, din egen type som når helt opp der. De du bare faller dønn pladask for. For min del er det rødtopper i god form med små pupper... ;p Jeg ser ikke noen særlig forskjell på damene mellom nivå 6 til 9 (10) her 3
Gjest "gjest" Skrevet 9. februar 2012 #17 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ser ikke noen særlig forskjell på damene mellom nivå 6 til 9 (10) her Ikke jeg heller. 3
Gabbs Skrevet 9. februar 2012 #18 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ser ikke noen særlig forskjell på damene mellom nivå 6 til 9 (10) her Syntes ikke det er vanskelig å se forskjell i det hele tatt jeg. Men syntes kansje ikke nummer 2 og 4 på linje 6 passer inn der siden de egentlig ser veldig pene ut men bare har ett rart ansiktsutrykk. Linje 6 består rett og slett av helt greie jenter som kan beskrives som typiske grå mus. Mens linje 9 består av jenter du hadde snudd deg etter på gata. Det er ikke alle bildene jeg er enige i ett hører hjemmer der de er satt opp men hvis du ser på helhetsintrykket av hver linje så begynner du å komme ett sted. Du ser helt klart forskjell på linje 6 og 9 i alle fall, selv om de glir litt inn i hverandre når du sammenligner feks 6 og 7, 7 og 8 eller 8 og 9.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #19 Skrevet 10. februar 2012 8'erne og 9'erne var da mer eller mindre helt like? Det er forøvrig påfallende at alle 9er-bildene er tatt av jenter som poserer og som er sminket og stylet relativt bra, mens de fleste andre ser ut til å være tatt på sparket, uten at jenta har vært klar over det og derfor ikke har hatt tid til å vri og vende seg til sin beste side. Med riktig posering og sminke hadde mange av jentene nedover på skalaen sett ut som 9'ere. Om dette skal ha noe for seg må man sammenligne bilder som er tatt under nogenlunde like forutsetninger, dvs lik grad av sminke og posering osv. Nei.. disse listegreiene blir for teite kjenner jeg. Vi er mennesker, ikke utstillingsbikkjer. Det er mer en nok press på jenters utseende allerede. 2
Mr.Omg Skrevet 10. februar 2012 #20 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Syntes ikke det er vanskelig å se forskjell i det hele tatt jeg. Men syntes kansje ikke nummer 2 og 4 på linje 6 passer inn der siden de egentlig ser veldig pene ut men bare har ett rart ansiktsutrykk. Linje 6 består rett og slett av helt greie jenter som kan beskrives som typiske grå mus. Mens linje 9 består av jenter du hadde snudd deg etter på gata. Det er ikke alle bildene jeg er enige i ett hører hjemmer der de er satt opp men hvis du ser på helhetsintrykket av hver linje så begynner du å komme ett sted. Du ser helt klart forskjell på linje 6 og 9 i alle fall, selv om de glir litt inn i hverandre når du sammenligner feks 6 og 7, 7 og 8 eller 8 og 9. Jeg er uenig. Når jeg ser nærmere på bildene så ser jeg at de på nivå9 er sminka og gjør seg til. Men det gjør de ikke penere enn de på nivå6 Endret 10. februar 2012 av Mr.Omg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå