Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere?

118 stemmer

1. 1. Hvor ofte dusjer dere?

• 3 ganger om dagen eller flere
      0
    • 2 ganger om dagen
      5
    • 1 gang om dagen
      43
    • Annenhver dag
      54
    • Hver tredje dag
      13
    • Hver fjerde
      2
    • Femte
      1

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg VANLIGVIS. Ikke hvis du skal på fest en gang i blant og dusjer på morningen og før festen, altså to ganger, men gjennomsnittlig. Personlig dusjer jeg 1-2 ganger om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dusjer annenhver til hver tredje dag, kommer helt an på.

• Liker 1
Skrevet

Dusjer annenhver dag, siden jeg ikke har et stort behov for å tørke ut hud og hår.

Skrevet

Ca annenhver dag. Tar og vasker meg med en klut (uten såpe) om morgenen til vanlig.

Skrevet

Annenhver dag

AnonymBruker
Skrevet

En gang om dagen, men gjerne en raskt kroppsskyll etter at jeg har vert på dritern og. Vaske håret der bak, føler ikke at toalettpapir er nok.

Skrevet

Det var da voldsomt så opptatt folk har blitt av dusjing.Tre tråder på en gang, i to underforum, om folks dusjvaner... :sjenert:

Det er ikke sunt for hverken hud eller hår å dusje for ofte. :regn:

• Liker 2
Skrevet

En gang om dagen, men gjerne en raskt kroppsskyll etter at jeg har vert på dritern og. Vaske håret der bak, føler ikke at toalettpapir er nok.

Bruk våtservietter etter papiret davel..

Litt drøyt å skulle dusje bare fordi man har vært på toalettet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver dag. Synes egentlig det er uhygienisk å dusje sjeldnere..

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk usunt for huden om man dusjer hver eneste dag. Det er ikke før inntil nylig at man har begynt å dusje så ofte; vår forfedre greide seg uten daglig dusj de.

Jeg personlig dusjer hver andre/tredje dag:)

• Liker 6
Gjest Consensio
Skrevet

Omtrent hver morgen, men jo mer jeg tenker på det så tror jeg kanskje annenhver morgen er mer riktig.

Skrevet

Nesten hver morgen. Greit å se opplagt ut på jobb.

Skrevet

Det er ikke spesielt hygienisk å dusje så mye at det naturlige immunforsvaret på huden blir tørket ut og ødelagt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1 gang i uka står jeg i dusjen i ca 35min, 1 5min dusj dag 4ca, og vasker meg ordentlig mellom beina og under arma 1-2 ganger daglig. hvis jeg dusjer oftere får jeg utslett som svir, klør og er vondt. fotbad hver kveld. de eneste gangene jeg lukter er hvis jeg har spist ekstreme mengder hvitløk.

Gjest Applestore
Skrevet

Vasker kroppen en gang om dagen, da jeg svetter og lukter fort. Vasker håret 2-3 ganger i uken

Gjest Rastl0s
Skrevet

1-3 ganger daglig avhengig av årstid og treningsdager.

Gym og breddeidrett på skolen flere dager i uka + styrketrening, hockey og boksing.

Skrevet

Dusjer hver morgen, pluss at jeg gjerne tar meg et bad på kvelden :)

Skrevet

Dusjer en gang om dagen. Mest pga at håret må være nydusjet for at det skal kunne ordnes skikkelig, ikke nødvendigvis for at kroppen er så "skitten".

Det har bare blitt en daglig rutine.

Skrevet

Jeg dusjer selvfølgelig hver dag, men som regel kun en gang pr dag med mindre jeg er blitt våt og svett. Mange mener det er uhygienisk å dusje så sjelden, men dusjing mer enn 2-3 ganger daglig kan da umulig være nødvendig annet enn unntaksvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...