AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Dette skjedde før jul, men har vært på ferie så fikk ikke dette med meg før nå... En venninne av meg har snakket en god del med fyr på nettet og de ble enig om å møtes. Han skulle komme til henne. Hun bor i Sandes og han i Bodø. Da de møtes på bussterminalen, så ble hun veldig skuffet over at han ikke var så kjekk som han var på bildene. Hun sa hun bare ville ditche han der og da, men siden han hadde reist langt så kunne hun liksom ikke helt det følte hun. De drar hjem til henne hvor hun bare skravler i tlf med en venninne for å slippe å snakke med han og hun sitter bare på FB. Hun gir stakkaren null opperksomhet. Han spør etterhvert om åssen de skal gjøre det med sovingen og da sier hun at han kan ikke sove her pga broren og dama skulle plutselig sove her i natt. Hun sier han får sove på et hotell og de kan heller møtes neste dag. Han bestiller rom og neste dag hører han ingen ting fra henne. Han ringer og ringer, men ikke noe svar. Han går ut i byen og får øye på henne på et senter i nærheten av hotellet. Han spør hvofor hun ikke tar tlf og da sier hun at hun har mistet mobilen. (bullshit) Han ville være sammen med henne, men da sier hun at hun er opptatt og må hjem til familien. Ikke ville hun gi han en klem en gang. Bare stakk avgårde. Han fikk ikke se henne noe mer og drar hjem på søndagen. Altså... er det bare jeg som synes dette var dårlig gjort av henne? Stakkars gutt. han drar helt fra Bodø for å møte henne, men hun synes han ikke var så kjekk allikavel og bare gir en stor f i han? Jeg hadde blitt veldig lei meg om en gutt jeg møtte fra nettet oppførte seg slik mot meg.
Gjest Apophis Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Veldig dårlig gjort. Men kan til dels forstå reaksjonen om bildene avvek veldig fra sannheten. 3
Cata Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jentungen burde få seg et kurs i folkeskikk. Hun burde "holdt ut" den helga og så gikk høflig beskjed om at "kjemien var nok dessverre ikke der". Greit nok at han måtte sove på hotell (det burde vært plan A i grunnen), men resten var ikke grei oppførsel. 24
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Stakkars mann! Hadde dumpa den venninna tvert. Sånne venninner vil jeg absolutt ikke kjenne. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Hvis bildene var veldig forskjellig fra virkeligheten synes jeg ikke det er så veldig rart... 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Men hun burde vel ha sagt til han at han måtte sove på hotell FØR de møtes da. Hotell er ikke billig akkurat og tenk hvis han ikke hadde penger til det? Hva da? Men ja, veldig dårlig gjort av henne. At han ikke var så kjekk IRL er ingen unnskyldning til å oppføre seg slik. 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Hvis bildene var veldig forskjellig fra virkeligheten synes jeg ikke det er så veldig rart... Så derfor er det helt greit å unngå personen som man selv gikk med på å møte? 5
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Hvis bildene var veldig forskjellig fra virkeligheten synes jeg ikke det er så veldig rart... Men de ville jo møtes så noe burde vel være interessant med han? Også er hun så jævelig mot han bare pga utseende og driter fullstendig i å bli kjent med han irl? 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Jeg kan forstå at man blir skuffet og sint om man har fått bilder som ikke lignet i det hele tatt. Men allikevel, jeg hadde aldri hatt hjerte til å oppføre meg sånn. Selv om jeg kanskje hadde latt være å gi han noen forhåpninger om at dette ikke går så ville jeg hengt med han og prøvd å bli bedre kjent eller i det minste vært høflig. Stakkars gutt :/ 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Så derfor er det helt greit å unngå personen som man selv gikk med på å møte? Å "bryte" på en mer ordentlig måte hadde selvfølgelig vært det rette, men det var ei heller rett av ham å fremstille seg annerledes enn hvordan han virkelig var (om det var tilfelle). 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Jeg kan forstå at man blir skuffet og sint om man har fått bilder som ikke lignet i det hele tatt. Men allikevel, jeg hadde aldri hatt hjerte til å oppføre meg sånn. Selv om jeg kanskje hadde latt være å gi han noen forhåpninger om at dette ikke går så ville jeg hengt med han og prøvd å bli bedre kjent eller i det minste vært høflig. Stakkars gutt :/ sorry, var noe som forsvant i den setningen der. Mente at jeg ikke ville gitt han noen videre forhåpninger o.l. hvis det føltes helt feil på grunn av bildene.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #12 Skrevet 2. januar 2012 Ts her Hun kjente han jo fort igjen da hun så han komme ut av bussen, men hun synes bare ikke han var sååå kjekk da. Han var kjekkere på bilder, men uansett er det slemt gjort av henne å behandle han slik og ikke en gang gidde å gi han en sjanse. Hun gadd overhode ikke å bli kjent med han. Han kunne jo være en helt fantatisk gutt, men det får hun aldri vite. 10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #13 Skrevet 2. januar 2012 Typisk kvinner å være så overfladiske og enkle... 1
Gjest Linda sofie Skrevet 2. januar 2012 #14 Skrevet 2. januar 2012 Huff, stakkars Jeg må si jeg synes dette var veldig drøyt gjort av venninen din ts. Råttent gjort å bare overse han totalt og ikke ville bli kjent med han. Helt greit hun ble skuffet da hun fikk se han, men ingen grunn til å oppføre seg slik Jeg tror neppe hun hadde likt hvis noen behandlet henne på samme måte. Bare ga faen og kom med unnskyldning for å ikke kunne være sammen med henne. Pga hun var visst ikke så deilig som det han trodde. 3
Gjest tonje... Skrevet 2. januar 2012 #15 Skrevet 2. januar 2012 Virker nesten litt det samme som skjedde med en venninna av meg og en fyr hun møtte på nettet for noen år tilbake... De møttes og hun ble skuffet siden han ikke var noe kjekk. Hun tar han med seg hjem å knuller han og etter det må stakkars fyren sove i en sovepose i hagen hennes. Han prøvde å komme inn i huset, men hun ville ikke slippe han inn og han måtte gå rundt i byen hele dagen pga toget gikk ikke før 7 på kvelden. Huff a meg. Noen kvinner kan være skikkelig bitches!
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2012 #16 Skrevet 2. januar 2012 Virker nesten litt det samme som skjedde med en venninna av meg og en fyr hun møtte på nettet for noen år tilbake... De møttes og hun ble skuffet siden han ikke var noe kjekk. Hun tar han med seg hjem å knuller han og etter det må stakkars fyren sove i en sovepose i hagen hennes. Han prøvde å komme inn i huset, men hun ville ikke slippe han inn og han måtte gå rundt i byen hele dagen pga toget gikk ikke før 7 på kvelden. Huff a meg. Noen kvinner kan være skikkelig bitches! håper noen behandler venninna di like dårlig en gang. 1
Havbris Skrevet 2. januar 2012 #17 Skrevet 2. januar 2012 Damen må da mangle både empati og grunnleggende folkeskikk. Ville hun selv likt å bli behandlet på denne måten. Han var jo ikke akkurat et møbel hun hadde bestilt - som kunne returneres fordi det ikke passet i stua? 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #18 Skrevet 2. januar 2012 Virker nesten litt det samme som skjedde med en venninna av meg og en fyr hun møtte på nettet for noen år tilbake... De møttes og hun ble skuffet siden han ikke var noe kjekk. Hun tar han med seg hjem å knuller han og etter det må stakkars fyren sove i en sovepose i hagen hennes. Han prøvde å komme inn i huset, men hun ville ikke slippe han inn og han måtte gå rundt i byen hele dagen pga toget gikk ikke før 7 på kvelden. Huff a meg. Noen kvinner kan være skikkelig bitches! Wow, just wow 3
Daraya Skrevet 2. januar 2012 #19 Skrevet 2. januar 2012 Syns det er veldig trist at ei jente behandler en mann som søppel, bare fordi hun ikke faller for ham når hun ser ham. At han skulle sove på hotel skjønner jeg, jeg hadde ikke latt en fremmed overnatte hos meg, men dette burde de avtalt på forhånd. Denne mannen reiste tilbake til Bodø med en veldig sår erfaring, la oss håpe at han ikke tar det ut på andre, snillere jenter. Forresten, denne venninen til deg, fortalte hun virkelig at hun oppførte seg så dårlig? Jeg tror jeg hadde tatt avstand, hun mangler empati og har så dårlige manerer at jeg blir helt målløs. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #20 Skrevet 2. januar 2012 Syns det er veldig trist at ei jente behandler en mann som søppel, bare fordi hun ikke faller for ham når hun ser ham. At han skulle sove på hotel skjønner jeg, jeg hadde ikke latt en fremmed overnatte hos meg, men dette burde de avtalt på forhånd. Denne mannen reiste tilbake til Bodø med en veldig sår erfaring, la oss håpe at han ikke tar det ut på andre, snillere jenter. Forresten, denne venninen til deg, fortalte hun virkelig at hun oppførte seg så dårlig? Jeg tror jeg hadde tatt avstand, hun mangler empati og har så dårlige manerer at jeg blir helt målløs. Nei, jeg fikk høre dette fra bestevenninnen hennes som hun også snakket med på tlf da han var hjemme hos hennes. Hun fortalte meg alt og jeg fikk sjokk. Hadde aldri trodd dette om venninnen min. Jeg har forresten ikke snakket noe med henne etter jeg kom hjem fra ferie. Håper virkelig han finner seg en flott jente som er god og snill med han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå