Gå til innhold

Bleke anal med sitron

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Haha dette høres kanskje dumt ut men noen som vet om det går ann å bleke rumpehullet med sitron?. Det går ann å bleke håret med sitron hvertfall.

Så viss noen har prøvd eller kjenner noen som har prøvd, vet det eller bare gjetter, plis svar =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet

hahaha.. Det har jeg ikke prøvd, å jeg vet ikke om jeg har tenkt å prøve det, men det hadde vært gøy å vite om det funker.. Legg gjerne ved før og etter bilder...

• Liker 16
Skrevet

Er det ikke bare å prøve? Har du forresten stått med et speil bak i ræva for å se om du har "riktig" farge der?

Skrevet

Du, nøy deg med å være svart bak der. Det er ikke noe folk tenker over. FOkuser på andre ting.

• Liker 7
Skrevet

Hvor får folk slike ideer fra? :sjokkert:

• Liker 7
Skrevet

Off topic; jeg visste ikke at det gikk an å bleke håret med sitron. Er det faktisk mulig?

KG er alltid morsomt på lørdager! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Det går å bleke hår med sitron ja, men det er ikke anbefalt da det er skadelig :)

Btw, det nå da svi noe jævlig i ræva av å gni en sitron i den????

• Liker 3
Skrevet

Huden rundt der skal da være litt mørkere enn annen hud, det vil bare se unaturlig ut hvis du bleker det. Og uansett, hvilken kronidiot er det som vil gå fra en kvinne fordi hun har for mørk hud rundt analåpningen? Hvis du møter en av dem ville jeg sagt good riddance og gått videre.

• Liker 9
Skrevet

For å bleke håret med sitron må man vel nødvendigvis sitte med det i sola etterpå?

Tenkt å ligge i sola med ræva i været store deler av morgendagen?

• Liker 16
Skrevet

Hvor skadelig er det da? Å farge håret med sitron? Hvis man bruker balsam og kuring, vil det hjelpe på sitronens ringvirkninger??

Skrevet

For å bleke håret med sitron må man vel nødvendigvis sitte med det i sola etterpå?

Hahahaha får passe på så ingen kommer og stikker noe i den da :fnise: :arrow: :flekke:

• Liker 1
Skrevet

Må huske å hele tiden snu deg langsomt etter sola da så den skinner helt ned i dalen.

• Liker 7
Skrevet

Hvor skadelig er det da? Å farge håret med sitron? Hvis man bruker balsam og kuring, vil det hjelpe på sitronens ringvirkninger??

Det vet jeg ikke, men jeg husker at jeg leste en artikkel om at det slet ganske mye på håret i lengda. Men har du litt mørkt hår, og har lyst å blekne litt, så gni i det sitronsaft, så det er vått, og sitt i solen noen timer. Da blir det faktisk litt lysere. :)

Skrevet

...og hvis en da i tillegg plusser på med noen oppkuttede, sviende hvitløksstaver i innertieren mens en ligger der (for å riktig kjenne at en lever) og bleker seg til den ønskede mikkel jakkson-kulør, har en antagelig også gitt naboene noe å snakke om resten av året. Det er en god ting å bidra til at naboene snakker sammen og får et tett og godt naboforhold over stakittene. Lykke til. :)
  • Liker 12
Skrevet

Det vet jeg ikke, men jeg husker at jeg leste en artikkel om at det slet ganske mye på håret i lengda. Men har du litt mørkt hår, og har lyst å blekne litt, så gni i det sitronsaft, så det er vått, og sitt i solen noen timer. Da blir det faktisk litt lysere. :)

Om man bryr seg om at man har slitent, flisete og livløst hår i rompa har man flere problem enn jeg kan telle.

• Liker 11
Skrevet

Om man bryr seg om at man har slitent, flisete og livløst hår i rompa har man flere problem enn jeg kan telle.

Jeg svarte Anjah, og jeg tror hun vil bleke håret hun har på hodet.. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg svarte Anjah, og jeg tror hun vil bleke håret hun har på hodet.. ;)

Vet det, men kunne ikke dy meg.. ;)

Endret av billcat
Skrevet

Vet det, men kunne ikke dy meg.. ;)

:fnise:

Skrevet

Så viss noen har prøvd eller kjenner noen som har prøvd, vet det eller bare gjetter, plis svar =)

Da gjetter jeg på at det er vondt og meningsløst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...