AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 Vi vet at den pågripne etter fredagens tragedie har en mor. Hun kan ikke ha det godt nå. Det må være helt forferdelig å være mamma til gjerningsmannen nå. For alt vi vet så har han en far, søsken og kanskje t.o.m barn. Disse menneskene er også offere bare på en annen måte. Har også sett på TV at gjerningsmannen nå venter på sin forsvarer. Jeg tenker at det må være en grusom jobb å få. Å skulle forsvare denne mannen samtidig som man vet hva han har gjort. Jeg vil vel ikke annet med dette enn å si at i gjerningsmannens nærmeste krets finnes det også offere... 6
Personlig12 Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 (endret) Det er ikke utenkelig at foreldrene hans er døde, da han bodde på en ganske stor og flott gård. (at han har arvet den altså) Faktisk, for dems del håper jeg det. Om dere sjønner. Har han enda ikke fått utnevnt en forsvarer altså? Syns jeg er ganske merkelig. Blir interessant å se hvem det blir. Jeg har mine mistanker ja. EDIT: Nå ser jeg at dette er en gård han har leigt faktisk... Jaja. Endret 23. juli 2011 av Personlig12 1
sjøhest Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 (endret) Han leide bare den gården. Har lest at han har en mor iallefall. Og hvis hun ikke visste noe om hva han var i stand til, så Gud være med henne, jeg syns ufattelig synd på henne. Endret 23. juli 2011 av sjøhest 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 Ts Tror han har fått utdelt forsvarer, men at h*n ikke har kommet til politihuset enda. Å få den saken må jo føles som å trekke det korteste strået... Han bodde med sin mor i Oslo, men naboer har ikke sett henne på lenge...
sjøhest Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Han hadde et bilde av seg, en kvinne i brudekjole og en eldre dame som sikkert er moren på facebook.. Stakkars folk. Håper ikke det var han som var brudgommen.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Han hadde et bilde av seg, en kvinne i brudekjole og en eldre dame som sikkert er moren på facebook.. Stakkars folk. Håper ikke det var han som var brudgommen. Søster mener jeg å ha hørt. Uansett, dette er en voksen mann. Han har ansvaret for seg selv. 1
Ethereal Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 Ja, det er helt sikkert grusomt å være pårørende til gjerningsmannen. Hvor skal man gå for å hente trøst da? De fleste vil nok ikke vise mye sympati. Å være forsvarer er nok en tøff jobb.
sjøhest Skrevet 23. juli 2011 #8 Skrevet 23. juli 2011 Søster mener jeg å ha hørt. Uansett, dette er en voksen mann. Han har ansvaret for seg selv. Selvfølgelig! Jeg mener på ingen måte at noen andre rundt han skal klandres for NOE. Det er han som er syk.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #9 Skrevet 23. juli 2011 Søster mener jeg å ha hørt. Uansett, dette er en voksen mann. Han har ansvaret for seg selv. Selvsagt så har han selv ansvar for sine handlinger, men etter å ha gjort noe så grufullt så tror jeg ikke det er lett å være hans familie og pårørende. Håper de også er ivaretatt av krise team, for det tror jeg de trenger...
Tears.of.the.Sun Skrevet 23. juli 2011 #10 Skrevet 23. juli 2011 Å være forsvarer er nok en tøff jobb. Ja tenk det! Tenk å være forsvarer for en slik person. Det hadde jeg aldri greidd. Jeg kunne godt tenkt meg å studere jus, men aldri verden om jeg hadde blitt advokat og forsvarer for slike mennesker.
Rainbow Skrevet 23. juli 2011 #11 Skrevet 23. juli 2011 Ja, dette her tenkte jeg også på. Stakkars familien hans, som også blir ofre i saken. Forsvareren må ha vanskelig for å stille seg nøytral - på drapsmannens side.!
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #12 Skrevet 23. juli 2011 Blir noen tvunget til å være forsvareren hans? Hvis nei, tenk om han ikke får noen...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #13 Skrevet 23. juli 2011 Blir noen tvunget til å være forsvareren hans? Hvis nei, tenk om han ikke får noen... Ts Jeg tror han har krav på forsvarer, å den kan bli oppnevnt til han. Tror kanskje det skal være sterke grunner for at en forsvarer kan si nei.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #14 Skrevet 23. juli 2011 Ja, det er helt sikkert grusomt å være pårørende til gjerningsmannen. Hvor skal man gå for å hente trøst da? De fleste vil nok ikke vise mye sympati. Hvis familen hans ikke er av hans ekstreme slag, vil nok folk skjønne at tragedien som har rammet er ufortjent straff nok i seg selv og heller klare å vise omsorg, og forhåpentlig ikke dømme dem for det sønnen har gjort.
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2011 #15 Skrevet 23. juli 2011 Staff er jo kjent for å forsvare folk som absolutt ingen liker. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #16 Skrevet 23. juli 2011 Staff er jo kjent for å forsvare folk som absolutt ingen liker. Ts Eller Brynjar Melling. Politiet vil ikke ut med hvem som er forsvareren hans.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #17 Skrevet 23. juli 2011 Vi vet at den pågripne etter fredagens tragedie har en far og mor. Hun kan ikke ha det godt nå. Det må være helt forferdelig å være mamma til gjerningsmannen nå. For alt vi vet så har han søsken og kanskje t.o.m barn. Disse menneskene er også offere bare på en annen måte. Har også sett på TV at gjerningsmannen nå venter på sin forsvarer. Jeg tenker at det må være en grusom jobb å få. Å skulle forsvare denne mannen samtidig som man vet hva han har gjort. Jeg vil vel ikke annet med dette enn å si at i gjerningsmannens nærmeste krets finnes det også offere... Må rette litt.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #18 Skrevet 23. juli 2011 Må rette litt. Ts Ok, det har liksom ikke stått noe i media om far, kun mor...
raggenluno Skrevet 23. juli 2011 #19 Skrevet 23. juli 2011 Staff er jo kjent for å forsvare folk som absolutt ingen liker. Var akkurat dette jeg også satt å tenkte på. he he!!
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2011 #20 Skrevet 23. juli 2011 Eller Brynjar Melling. Politiet vil ikke ut med hvem som er forsvareren hans. Han har fått den forsvareren som han ville ha, sa de nettopp på nyhetene, men denne ville være anonym inntil videre. Jeg tror ikke at det er Melling, som er "bestevennen" til Krekar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå