Personlig12 Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 (endret) (delt fra "folk som gjør rare ting") Vi har vel alle vårt? Har du noen uvaner eller ritualer som du gjør, men kun når du er alene? Jeg vet ikke om jeg tør å begynne... Men det hender jeg har med meg dataen på do Endret 4. juni 2011 av Personlig12 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Jeg har veldig langt hår, når jeg er sammen med folk, feks de besøker meg rett etter dusj, tørker jeg håret pent og pyntelig i handkle. Når jeg er alene springer jeg rundt hele stua og headbanger, hopper rundt, slenger på meg whiplash og lar håret lufttørke så det holder.. Klipper tåneglene i sofaen.. æsj.. ( men samler de opp og kaster de ut da) Kommer nok på mer etterhvert som folk kommer med sine egne eksempler hehe. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Tar meg en røyk under vifta på kjøkkenet Klipper, piller tånegler (urk)
Gjest Consensio Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Vasker og rydder hjemme gjør jeg alltid når gubben er ute. Syns det er vanskelig å gjøre det når han er hjemme, selv når han bare sitter på datarommet...trives best med å gjøre det når jeg er helt alene hjemme 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Jeg trener hjemme, men KUN når bofellen min er ute eller sover! Greier ikke å trene mens hun er våken eller tilstede..
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #7 Skrevet 4. juni 2011 (delt fra "folk som gjør rare ting") Vi har vel alle vårt? Har du noen uvaner eller ritualer som du gjør, men kun når du er alene? Jeg vet ikke om jeg tør å begynne... Men det hender jeg har med meg dataen på do Jeg leser faktisk kvinneguiden på mobilen når jeg sitter på do: fnise: 1
Mystique X Skrevet 4. juni 2011 #8 Skrevet 4. juni 2011 jeg føler meg fri, noe jeg aldri gjør når andre er hjemme. tar en laang dusj, og gjør ingen verdens ting. ...og klør meg der nede og her og der uten å tenke på om noen kan se meg :gjeiper: 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #9 Skrevet 4. juni 2011 peller meg i nesa, klemmer kviser på rumpa, dikter/synger sanger til dyrene mine(har grusom sangstemme) og snakker til de som om de var barn på 4-5år(eks: er det er marsvin på tv sier jeg -det heter marsvin, her i norge har vi de som kjæledyr, men i peru spiser de dem til middag. hvis dyrene er snille eller gjør som de skal sier jeg alltid -tusen takk, det satt jeg ordentlig pris på! jeg har fantastiske dyr!!! (...venner/bekjente synes jeg burde få meg unge snart som jeg kan være slik mot...hehehe ) 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #10 Skrevet 4. juni 2011 Jeg vet ikke om jeg tør å begynne... Men det hender jeg har med meg dataen på do Hjelpes...orker ikke å lese mer i denne tråden, mister matlysten! Ekkelt! 1
Personlig12 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2011 Hjelpes...orker ikke å lese mer i denne tråden, mister matlysten! Ekkelt! Hahaha jeg spiser ikke på do da Og jeg vet at jeg er IKKE alene om den der altså, så kom igjen. Flirer godt av det som er blitt skrevet her, vi er nå bare mennesker ikke sant? (ps: Sjelden jeg gjør det da...) 2
Gjest Lebewesen93 Skrevet 4. juni 2011 #12 Skrevet 4. juni 2011 Jeg synger, snakker med meg selv og dyra og er generellt ganske glad og fri når jeg er alene hjemme. Er veldig glad i å være alene. Gjør vel ikke noe rart egentlig
Gjest Uglefot Skrevet 4. juni 2011 #13 Skrevet 4. juni 2011 Hahaha jeg spiser ikke på do da Og jeg vet at jeg er IKKE alene om den der altså, så kom igjen. Flirer godt av det som er blitt skrevet her, vi er nå bare mennesker ikke sant? (ps: Sjelden jeg gjør det da...) jeg har gjort det selv en par ganger så du er ikke alene Ellers så peller jeg nese,fiser høyt og danser/synger foran speilet. haha,det siste der er jo bare patetisk og flauere enn å pelle nesa.. 3
Gjest Hikken Skrevet 4. juni 2011 #14 Skrevet 4. juni 2011 Jeg pleier også ha med meg dataen på do ( chatter på msn eller ser en film ) Samt pille nese og vandre runt omkring i stua naken
anonyme-krim Skrevet 4. juni 2011 #15 Skrevet 4. juni 2011 Sitter å pirker på ALT. Sår, negler osv. Blir helt med i tv/film - sitter å smiler for meg selv hvis jeg synes noe er morsomt osv. "Koser" med meg selv, altså stryker meg selv i året, kiler meg selv på armen og låra. Kjedelig å se film uten kos a gitt! Snuser som værste sjømannen noen sinne. Hender jeg fiser uten å tenke meg om. Og jeg har også med meg dataen på do noen ganger, men som regel bare internett på mobilen. Når jeg leser dette så ser jeg at jeg ufyselig når jeg er alene 1
Gjest Skrevet 4. juni 2011 #16 Skrevet 4. juni 2011 Jeg gjør nok forferdelig mye rare ting når jeg er alene. - Går veldig mye rundt naken. (Noe kjæresten ikke har noe imot, så det er videreført til å gjøres sammen med han også.) - Synger til alle reklamene jeg liker. - Går på do med døra på gløtt. (Men har alltid låst ytterdøra.) - Er forferdelig rotete av meg. - Danser rundt omkring til favorittreklamer. - Snakker til hunden som om hun var en fransk skuespiller fra 30-tallet. - Klipper tånegler i stua. (Og plukker opp etter meg...) - Lager grimaser i speilet. - Skriver meldinger på toalettet. - Og ja, har med meg PCen på do. Iblant. - Har rapekonkurranser med meg selv om jeg har drukket kullsyreholdige ting. - Og fiser selvsagt så det braker.. - Klemmer magevalkene sammen mens jeg lager dinosaurlyder. "Feeeeeeeeeeeeeeeeeit", sier dinosaurene oftest. - Ler høyt av ting jeg leser på internett mens jeg kaster hodet bakover. Og sikkert en milliard andre ting som jeg ikke kommer på. 15
Tears.of.the.Sun Skrevet 4. juni 2011 #18 Skrevet 4. juni 2011 Hmm, det er mange ting jeg gjør når jeg er alene :gjeiper: - Jeg går rundt i string og t-sjorter som er alt for små - Danser folkedans med hunden til musikk på full guffe - Ser på TV med lyden av og leser teksten høyt for meg selv, gjerne med en annerledes aksent - Spiser oppkuttete gulrøtter med dipp og later som at jeg er gnager - Pusser tennene mens jeg tar knebøy - Snakker i telefonen med venninnene mine i flere timer i strekk, har ofte på høytaler sånn at jeg kan gjøre andre ting mens vi snakker - Ser på jenteprogrammer jeg aldri ser på når kjæresten er borte, Paradise Hotel, Gossip Girl og den slags dritt-TV - Danser zumba! Er redd kjæresten skal le seg ihjel hvis jeg danser i hans nærvær, selv om at jeg også danser på treningssenteret ilage tjue andre folk 2
missLynch Skrevet 4. juni 2011 #19 Skrevet 4. juni 2011 Typisk at det er noen som blir "kvalm" av å lese sannheten om hva nomale folk egenlig gjør når de er alene, haha 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #20 Skrevet 4. juni 2011 Tja, jeg sitter med beina på bordet og fjerter - klipper tånegler på sofaen - neglene på lilletåa er så myke og kan bare rives rett av som hos en baby.. - går på dass med døra på vidt gap Vi kvinnfolk er også mennesker :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå