AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har godteristreik som skal vare fra 2 mai til 2 juli. Grunnen til godisstreiken er at jeg er veldig svak for søtsaker, og spiser for mye av det. Jeg vil ikke føle meg avhengig av noe så unødvendig som det, dessuten er det snart bikinisesong, og sammen med godteristreik, sunt kosthold og trening, skal kroppen min bli stram og flott til juli! Har aldri gått mer enn to uker uten å ha stappet i meg sjokolade, potetgull eller annet usunt snacks, så dette blir nok tungt, men jeg skal klare det! Noen som joiner? Da kan vi støtte og motivere hverandre, regner med at det er fler enn meg som sliter med godtesjuka, og trenger å gå ned ett par kilo til sommeren! Sleng dere på, så skal vi bli flotte og sunne sammen! Noen Tips! (Dere må bare slenge på tips dere også!) - Ta Chrom, jeg tar to, men det er visst anbefalt å ta en. - Drikk masse vann, det hjelper på metthetsfølelsen. - Ikke spis mindre mat, selv om du har godistreik, da vil du sprekke! Spis masse sunn og god mat med god samvittighet. - Tren regelmessig, føl at du virkelig bruker kroppen din, da får du en så deilig følelse! - Spis et knekkebrød med brunost, eller lag en god te med to sukketter for å få bort søtsuget. Funker på meg!
Bodøjenta87 Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har godteristreik som skal vare fra 2 mai til 2 juli. Grunnen til godisstreiken er at jeg er veldig svak for søtsaker, og spiser for mye av det. Jeg vil ikke føle meg avhengig av noe så unødvendig som det, dessuten er det snart bikinisesong, og sammen med godteristreik, sunt kosthold og trening, skal kroppen min bli stram og flott til juli! Har aldri gått mer enn to uker uten å ha stappet i meg sjokolade, potetgull eller annet usunt snacks, så dette blir nok tungt, men jeg skal klare det! Noen som joiner? Da kan vi støtte og motivere hverandre, regner med at det er fler enn meg som sliter med godtesjuka, og trenger å gå ned ett par kilo til sommeren! Sleng dere på, så skal vi bli flotte og sunne sammen! Noen Tips! (Dere må bare slenge på tips dere også!) - Ta Chrom, jeg tar to, men det er visst anbefalt å ta en. - Drikk masse vann, det hjelper på metthetsfølelsen. - Ikke spis mindre mat, selv om du har godistreik, da vil du sprekke! Spis masse sunn og god mat med god samvittighet. - Tren regelmessig, føl at du virkelig bruker kroppen din, da får du en så deilig følelse! - Spis et knekkebrød med brunost, eller lag en god te med to sukketter for å få bort søtsuget. Funker på meg! Hmmm..her sitter jeg med et deilig Anthon Berg marsipan-sjokolade-påskeegg i munnen og fråtser i påskegodt til halv pris...men dæven, jeg tror jeg er med! Men kun frem til 5 juni, for da skal jeg til Hellas! Ok, jeg er med fraogmed i morgen, og frem til 5 juni! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er med! Er skikkelig avhengig av godteri, og etter lørdagsgodtet i helgen, så bestemte jeg meg for å ha godtestopp. Har eksamensperiode nå, så det er ekstra vanskelig å la være å stikke innom butikken for å kjøpe godis hittil har jeg klart meg greit, bare gått 3 dager da, Hehe. Jeg lager meg te når jeg får lyst på noe godt, det funker. Og så titter jeg på flotte og slanke kropper, da får jeg ikke lyst på godteri
Oreokjeks Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Så flott at dere blir med! 5 juni er da lenge nok det! Jeg syntes også en kopp te og nistirre på flotte kropper får meg motivert! Noen av dere som har gjort det til en vane og ALLTID kose seg med noe godt foran yndlingsprogrammet o.l? Gruer meg veldig til i kveld da det er frustrerte fruer og medium, søtsuget kommer nok til å sitte i på fult! Har dere evt noen tips? Kunne jo lagd meg kveldsmat, men prøver jo å ikke spise så sent.
Safira Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Er med på godteristreik til til slutten av juni (da skal jeg bort, må nesten tillate meg selv litt is i utlandet). Og jeg vet at jeg skal i 1-2 selskaper i løpet av denne perioden så da blir det nok litt dessert da. Ellers er det kjekt å kunne motivere hverandre litt. Jeg trenger ikke å gå ned i vekt, bare opparbeide litt sunnere vaner igjen. Oreokjeks: Hvis du føler at du "må" ha noe å tygge på kan jo grønnsaker være et alternativ? Gulrøtter kanskje? Ellers er det vel mye bedre å spise kveldsmat enn å spise noe usunt fordi du egentlig er litt småsulten. Jeg synes forøvrig at knekkebrød med gulost og paprika demper søstuget en del, sikkert fordi jeg da egentlig er sulten.
Oreokjeks Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Så bra du blir med! Jeg skal også til utlandet den perioden, så føler at jeg også må få skeiet ut når jeg først skal på ferie! Da blir det knekkebrød og te på meg i kveld Hehe!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Jeg kan prøve å bli med... Har ikke spist godis i går og i dag.
Småkjekset Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Jeg blir med her jeg Kan være med frem til 5. juni for da drar jeg til utlandet for å gifte meg, og er det ikke lov til å kose seg litt ekstra da vet ikke jeg
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #11 Skrevet 3. mai 2011 ikke feil! jeg er med.. :D gjelder dette kaker, boller o.l også?!
Oreokjeks Skrevet 3. mai 2011 #13 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jeg blir med her jeg Kan være med frem til 5. juni for da drar jeg til utlandet for å gifte meg, og er det ikke lov til å kose seg litt ekstra da vet ikke jeg Yay, nå begynner vi å bli en del! Så bra! Småkjekset: Oi, gratulerer så mye! Nei så klart du må skeie ut på den store dagen din Håper du får den beste dagen i ditt liv, og ønsker dere alt godt! Har forresten lært å bake utrolig gode knekkebrød, uten sukker og hvetemel, bare sunne ingredienser! Det er fantastisk godt med brunost på, ti ganger bedre enn en skål med godteri. _____ Dere kan velge selv, jeg har i hvert fall satt stopp på - Alt slags godteri, sjokolade, smågodt osv. - Kaker og kjeks av alle slag - Potetgull - Brus både med og uten sukker Hva dere velger er opptil dere såklart! Jeg trøster meg med at jeg skal tillate meg å drike sjokolademelk, juice, saft og iste, må nesten få i meg noe søtt Endret 3. mai 2011 av Oreokjeks
pandabear Skrevet 3. mai 2011 #14 Skrevet 3. mai 2011 Jeg velger å ikke kunne spise noen ting. med unntak av 17 mai.
Britt Banditt Skrevet 3. mai 2011 #15 Skrevet 3. mai 2011 Jeg velger vekk kaker og slikt også, men må kunne spise på 17 mai, og i selskaper (blir noen av de fremover ). Juice, saft osv er også lov for meg
Oreokjeks Skrevet 3. mai 2011 #16 Skrevet 3. mai 2011 Selvfølgelig må man få unne seg litt på 17 mai, men det er opp til dere om dere velger å unngå utskeilser eller ikke. Btw, jeg er ny her, på andre forum har jeg pleid å få varsler når noen kommenterer osv, vet dere hvordan man kan få det her inne? Takker på forhånd!
Gjest Lyh Skrevet 3. mai 2011 #17 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er med! Har hatt godtestopp fra nyttår og ut mars. Pause i april, og startet opp igjen 1.mai
Oreokjeks Skrevet 3. mai 2011 #18 Skrevet 3. mai 2011 Wow, hvordan holdt du ut så lenge? Du er kjempeflink, fortsett sånn :D
Safira Skrevet 3. mai 2011 #19 Skrevet 3. mai 2011 Selvfølgelig må man få unne seg litt på 17 mai, men det er opp til dere om dere velger å unngå utskeilser eller ikke. Btw, jeg er ny her, på andre forum har jeg pleid å få varsler når noen kommenterer osv, vet dere hvordan man kan få det her inne? Takker på forhånd! Hvis du trykker på "mine innlegg" på venstre side så ser du de trådene du har skrevet i. Da ser du også når det har kommet noe nytt i de Vet ikke helt om det var det du var ute etter? For min del så er forresten sukkerfri saft og brus lov. Når jeg får drikke det greier jeg stort sett å holde meg unna alt annet usunt. Sjokomelk skal jeg derimot prøve å holde meg unna (det har gått en del av det i det siste). Og alt av kjeks, kaker, boller, potetgull, og annet godteri.
Nalla Skrevet 3. mai 2011 #20 Skrevet 3. mai 2011 Jeg vil også være med, men har en kjempetøff eksamensperiode forran meg nå, og da "trenger" jeg litt goddis for å holde ut de lengste kveldene. Men er med fra første juni!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå