Gå til innhold

new world order

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Det siste mnd har jeg vært klar over at vi "vanlige" mennesker egentlig ikke har noe å si i verdens samfunnet, det er en utvalgt elite som bestemmer hvordan verden skal se ut. Det er ikke noe nytt at noen vil bestemme, men nå begynner det å bli ekstremt.

De fleste har vel hørt om rykter verdens undergang i 2012? om det kommer vil det være for å utrydde de aller fleste mennesker, (de vil ha ca 3 mil) slik de i dag gjør hele tiden, bare i litt mindre skala med krig, slaver i kina osv. De har laget huler i fjell som "de utvalgte" skal være i til katastrofene er over, slik at kun "de beste" er igjen.

De bestemmer hva som skal, og hva som ikke skal sendes på nyheter. De har hemmelige møter. Presidenten er deres mann det er også millitæret. Made kjendiser som lady gaga er også med på dette.

Det er veldig vanskelig å forklare, men jeg anbefaler dere å ta en titt på denne siden: www.spywitnessnews.org og se på dokumentarene som ligger der. Anbefaler å starte med en som heter endgame. (den liger også på youtube)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Yeah right. Og elles har du det berre bra?

• Liker 1
Skrevet

Ja, enkelte ser visst ut til å kjenne kjendisene bedre enn dem selv. Hadde jeg blitt kjendis hadde jeg ikke trengt og gått til legen noe mer, jeg kunne jo bare kjøpt neste nummer av The Sun. Kanskje til og med VG :sukk:

Du skulle ikke tilfeldigvis ha en kilde, en annen kilde enn tabloidløgnsøppelet?

Skrevet

Kjipt for eliten dersom de sperrer seg inne i huler og dassen tetter seg, for de har vel ingen rørleggere blant seg?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...