boyboy Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Klarer du se denne videoen uten å grine litt ??
fionel Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Å herregud jeg gråt etter 30 sekunder jeg :gjeiper:
Gjest Bloodless Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Nei, det klarte jeg ikke. Så herlig.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Jeg stålsatte meg siden det tydelig var en liten utfordring, men måtte gi tapt ganske fort. Tårekanalene mine er det helt klart noe galt med siden de virker nesten uten grunn. lol
livesen Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 woow, jeg tenkte "en video liksom " men ja , fikk klump i halsen . En kan liksom se all den engstelsen og redselen de har hatt for brødre , sønner og fedre i gjennsynet
Larsern Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Hva handler videoen om? Får ikke sett den.
kaprifolen Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Har sett denne før, og lot derfor være nå... Grein og grein og grein fra første stund!!! Verste var at stillbildet jeg så før jeg klikket var hun med rosene og mannen i gangen, så derfor var jeg forberedt på en frierivideo eller noe, jeg! Dumme, fine videoen!
cypress Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Det er en haug med klipp som viser gjenforeninger av familier der far har vært i Irak. Jeg begynte å grine da klippet med hun som satt på julenissens fang kom.. Så, nei er altså svaret mitt!
Wonders Skrevet 25. august 2010 #12 Skrevet 25. august 2010 familiegjennforening er sterke saker, men jeg gråt ikke
Larsern Skrevet 25. august 2010 #13 Skrevet 25. august 2010 Hva med de som mister fedrene sine i krigen, de som aldri har bedt om å delta i en krig eller får sympativideoer om seg? Hvem feller tårer over dem?
Evighet Skrevet 25. august 2010 #14 Skrevet 25. august 2010 Jeg har sett den videoen to ganger tidligere, og jeg gråt begge gangene. Viste den også til noen andre venninner, og fikk da høre at de ikke hadde mer mascara igjen. Jeg synes det er en utrolig fin film, full av ekte følelser
Gjest Huffsa Skrevet 25. august 2010 #15 Skrevet 25. august 2010 (endret) Ja, første gangen jeg så den begynte tårene å renne litt. Ble forresten mest rørt av bikkja og fyren sin gjenforening Endret 25. august 2010 av Huffsa
livesen Skrevet 25. august 2010 #16 Skrevet 25. august 2010 Hva med de som mister fedrene sine i krigen, de som aldri har bedt om å delta i en krig eller får sympativideoer om seg? Hvem feller tårer over dem? det er jo noe av grunnen til at det er trist, fordi så mange ikke kommer tilbake .
Nimorna Skrevet 25. august 2010 #17 Skrevet 25. august 2010 Jeg kommer sikkert til å bli stemplet som følelseskald og hjerteløs, men det får så være. Jeg gråt ikke én eneste gang i løpet av de 10 minuttene filmen varte; faktisk synes jeg filmen var langdryg og kjedelig. Jeg kan gråte av andre videoer, men ikke av denne.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #18 Skrevet 25. august 2010 Nei jeg gråt ikke. Selvfølgelig koselig for familiene som fikk far/mann hjem, men ingenting å gråte for, for meg.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #20 Skrevet 25. august 2010 Hva med de som mister fedrene sine i krigen, de som aldri har bedt om å delta i en krig eller får sympativideoer om seg? Hvem feller tårer over dem? Er så lei av den typen karakterer. Hvis du vil gråte over terrorister er det bare å sette i gang med movie maker. Det er ikke sånn at skaperen av videoen, eller seerne, har ansvar for å dekke alle sammen. Det blir som å gå til en organisasjon som jobber mot kreft, og si "hva med dem som har HIV og AIDS. Skal ikke de også få?"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå