Caramela Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Beklager på forhånd om jeg er skarp nå, men jeg er oppriktig lei av å lese dine innlegg. Jeg sliter med å forstå meg på deg. Og jeg tror du er et stort troll som sitter og skaper problemer ut av det blå. Jeg mener, stemmer disse trådene som AnonymBruker har startet overens? Fortvilet rop om hjelp! Date en nybegynner Ny samboer Kjedelig sex Hold deg til én historie om du først skal trolle.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Ser du den lille tingen over post-knappen? Om du trykker på den poster du som AnonymBruker
Alladin Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 AnonymBruker er ikke en og samme person. Alle reg. brukere kan sette X i innlegget sitt hvis de ønsker å være anonyme.
Caramela Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2010 Hehehe, det gikk akkurat opp for meg
Caramela Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2010 Det er ikke det, jeg som bare ikke har lest og forstått nye KG enda Usj, nå dreit jeg meg skikkelig ut
brudelompen Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Ehm... Endret 22. mars 2010 av brudelompen
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #10 Skrevet 22. mars 2010 Det er ikke det, jeg som bare ikke har lest og forstått nye KG enda Usj, nå dreit jeg meg skikkelig ut Ja, for å si det mildt..
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 Usj, nå dreit jeg meg skikkelig ut Du er ikke den første, og kommer sikkert ikke til å bli den siste. AnonymBruker er jo helt schizofren!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #12 Skrevet 22. mars 2010 Beklager på forhånd om jeg er skarp nå, men jeg er oppriktig lei av å lese dine innlegg. Jeg sliter med å forstå meg på deg. Og jeg tror du er et stort troll som sitter og skaper problemer ut av det blå. Jeg mener, stemmer disse trådene som AnonymBruker har startet overens? Fortvilet rop om hjelp! Date en nybegynner Ny samboer Kjedelig sex Hold deg til én historie om du først skal trolle.
lilljan Skrevet 22. mars 2010 #13 Skrevet 22. mars 2010 Det er ikke det, jeg som bare ikke har lest og forstått nye KG enda Usj, nå dreit jeg meg skikkelig ut Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter. Jeg funderte veldig hva som kunne være likhetstrekket med de innleggene. Skjønte ikke med en gang at du hadde misforstått. Herlig tabbe Det er i slike øyeblikk man skulle ønske man hadde postet som anonymbruker.
Caramela Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 22. mars 2010 Hehe, jeg vet! Tenkte jeg skulle ta det bort, men så.. hey, det var jo morsomt :D
Gjest Sandbekken Skrevet 23. mars 2010 #17 Skrevet 23. mars 2010 Du er ikke alene caramela!! Selv lurte jeg veldig på hvordan en bruker kunne starte såå mange tråder på kort tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå