Gå til innhold

Har vært utro


Gjest Gjest_Helene_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helene_*

Jeg har gjort det aller dummeste i mitt liv. Jeg gikk hele veien og har vært utro. Det var på en firmafest og jeg møtte en på min egen alder. Jeg var dritings (det er ingen unskyldning) og mannen var veldig pågående. Jeg ble for svak og klarte ikke stoppe. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 30 måneder og har det veldig bra med han. Jeg har fryktelig dårlig samvittighet og anger noe fryktelig. Men jeg tør ikke fortelle det til han. Jeg vet han kommer til å bli innmari sint, han er veldig sjalu og vil mest sansynlig prøve å oppsøke han jeg traff på festen. Jeg vet jeg vil være sammmen med kjæresten min. Denne er vel veldig typisk: men jeg innså etter utroskapen at jeg virkeig vil ha kjæresten min. Jeg har hele tiden følt at det er noe som manger og at jeg vil ha noe "mer" og vil prøve ut nye ting, før jeg slår meg til ro med en person for resten av livet. Men etter utroskapen skjønnte jeg at jeg ikke trener dette og at jeg har det mye bedre i et forhold med en snill og god kjæreste, der ikke alt handler om sex.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fortelle han det og risikere å miste han og at personen jeg hadde sex med blir banket, eller holde stilt og leve med det resten av livet?

Noen som har vært i samme situasjon og vil dele erfaringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Janne_*
Jeg har gjort det aller dummeste i mitt liv. Jeg gikk hele veien og har vært utro. Det var på en firmafest og jeg møtte en på min egen alder. Jeg var dritings (det er ingen unskyldning) og mannen var veldig pågående. Jeg ble for svak og klarte ikke stoppe. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 30 måneder og har det veldig bra med han. Jeg har fryktelig dårlig samvittighet og anger noe fryktelig. Men jeg tør ikke fortelle det til han. Jeg vet han kommer til å bli innmari sint, han er veldig sjalu og vil mest sansynlig prøve å oppsøke han jeg traff på festen. Jeg vet jeg vil være sammmen med kjæresten min. Denne er vel veldig typisk: men jeg innså etter utroskapen at jeg virkeig vil ha kjæresten min. Jeg har hele tiden følt at det er noe som manger og at jeg vil ha noe "mer" og vil prøve ut nye ting, før jeg slår meg til ro med en person for resten av livet. Men etter utroskapen skjønnte jeg at jeg ikke trener dette og at jeg har det mye bedre i et forhold med en snill og god kjæreste, der ikke alt handler om sex.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fortelle han det og risikere å miste han og at personen jeg hadde sex med blir banket, eller holde stilt og leve med det resten av livet?

Noen som har vært i samme situasjon og vil dele erfaringen?

Gjør som millioner av mennesker før deg som ble full på julebordet og knullet kjekkasen.

Ta noen tester for å se at du ikke har fått i deg noe dritt, og hold kjeft. Det han ikke vet har han ikke vondt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Jeg har gjort det aller dummeste i mitt liv. Jeg gikk hele veien og har vært utro. Det var på en firmafest og jeg møtte en på min egen alder. Jeg var dritings (det er ingen unskyldning) og mannen var veldig pågående. Jeg ble for svak og klarte ikke stoppe. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 30 måneder og har det veldig bra med han. Jeg har fryktelig dårlig samvittighet og anger noe fryktelig. Men jeg tør ikke fortelle det til han. Jeg vet han kommer til å bli innmari sint, han er veldig sjalu og vil mest sansynlig prøve å oppsøke han jeg traff på festen. Jeg vet jeg vil være sammmen med kjæresten min. Denne er vel veldig typisk: men jeg innså etter utroskapen at jeg virkeig vil ha kjæresten min. Jeg har hele tiden følt at det er noe som manger og at jeg vil ha noe "mer" og vil prøve ut nye ting, før jeg slår meg til ro med en person for resten av livet. Men etter utroskapen skjønnte jeg at jeg ikke trener dette og at jeg har det mye bedre i et forhold med en snill og god kjæreste, der ikke alt handler om sex.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fortelle han det og risikere å miste han og at personen jeg hadde sex med blir banket, eller holde stilt og leve med det resten av livet?

Noen som har vært i samme situasjon og vil dele erfaringen?

Hvis mannen din er en sjalu type, så blir det neppe noe bedre av at du bekrefter det han har visst hele tiden. Når det er sagt så høres det helt såpe ut hele greia, med sjalu typer som banker opp "sidespranget" og mennesker som forveksler dårlig samvittighet med ekte kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fortelle han det og risikere å miste han og at personen jeg hadde sex med blir banket, eller holde stilt og leve med det resten av livet?

Noen som har vært i samme situasjon og vil dele erfaringen?

Slik jeg skjønner, ønsker du å legge dette bak deg får aldri mer å gjøre det.

Da synes jeg du skal holde kjeft, og forklare personen du var utro med at han bør gjøre det samme dersom han ikke ønsker å få skambank.

Det man ikke vet...også videre...er faktisk en god løsning MAX en gang eller to i livet....men ikke titt og ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kjæresten din skal gi han juling er en døv unnskyldning for å holde tett. Hvor gamle er dere?

Synes du forresten ikke kjæresten din fortjener bedre? En ting er at du er redd for å miste ham, men tenker du ikke på ham? Tenk deg om han hadde knullet noen andre bak din rygg.

Lykke til med å ha en hemmelighet som kommer til å ete deg levende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør selvfølgelig fortelle det, så kjæresten din selv kan få velge om han ønsker å være sammen med deg etter noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om - hvis det var han som hadde gjort det du har gjort - hadde du ville vist det?

saken er at slike ting har en tendens til å komme ut på en eller annen måte til slutt, en skeiv kommentar fra han du var utro med til en som kjenner typen din, så er det ute og åpent for alle.....skal du gå å frykte det resten av livet?

jo lengre tid det tar før du sier det jo værre vil det være for han å takle det....og å høre det fra noen andre vil gjøre sviket enda dypere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann i 30-årene
Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fortelle han det og risikere å miste han og at personen jeg hadde sex med blir banket, eller holde stilt og leve med det resten av livet?

Noen som har vært i samme situasjon og vil dele erfaringen?

Hold kjeft og ikke si det til en sjel. Ingen tjener på det dersom du sier det. Han får dårligere selvtillit og du har gjort det du har gjort "åkkesom".

Mann i 30-årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold kjeft om det. Mest sannsynlig blir det aldri oppdaget og da har dere en sjanse.

Det virker på meg som det er en spenningsdimensjon som mangler i sex livet deres. Hvis du kjøper boken sex god method av daniel rose og david shades manual til ham er det god mulighet for at han over litt tid vil legge om en del av vanene i sengehalmen slik du får mere av det du savner. Det er viktig at du selv ikke leser bøkene men bare ham. Det er også en stor fordel å starte med sex god method før david shade da shade er mere avansert.

Kombiner dette med en video om seksuell massasje fra new school of erotic touch så har dere et sinnsykt juicy sexliv som bør virke som en motgift på ytterligere utroskap.

Et annet alternativ er å prøve det som skisseres på denne siden:

http://www.reuniting.info/node/893

http://www.reuniting.info/

Det som beskrives her er når hun snakker om å holde seg unna kanten til orgasme er den tantriske valley (dal) orgasmen. I en rekke kulturer (Kina, India, Arabiske land, ymse indinaske og afrikanske kulturer og i noen miljøer i USA på 1800 tallet) er denne formen for sex beskrevet som både mye deligere enn konvensjonell sex og vanlige orgasmer, men også særegent gode for å holde parret sammen. Det er noe ved akkurat denne orgasmeforemn og denne sexen som leder til at forhold blir mye mere stabile og at tiltrekningen holder seg på et mye høyere nivå. På siden jeg linket til prøver de å gi en vitenskapelig forklaring på det ved å se på hva som anntas å skje med dopamin og oxytocin nivå i forbindelse med ulike former for sex og orgasmer. Ut fra egen erfaring med tantra og beslketede ting og hva andre jeg kjenner som praktiserer tilsvarende ting så stemmer i hovedsak det som sies på siden med hvordan et forhold blir påvirket av de ulike orgasmestilene. Så vil du ha et stabilt forhold, prøv dette.

Forfatteren forselår at man prøver 3 uker med hennes opplegg og så 2 uker tilbake til vanlig for dermed å se hva dere foretrekker og hva som gir det beste forholdet. Uansett gunstig for ett hvert sexliv å integerer en del av denne sexen da den er veldig delig og også veldig bra med en del av bonding behaviour greiene de foreslår for å styrke forholdet.

http://www.reuniting.info/testimonials/men..._without_orgasm

http://www.reuniting.info/science/neuroche...nge_and_passion

http://www.reuniting.info/wisdom/neotaoism_and_karezza

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann - og ble en gang bedratt grundig ved at hun hadde et forhold på si over flere måneder. Jeg har overhodet ikke ord for sjokket jeg fikk over å finne ut av dette.

Vi maktet å komme oss videre gjennom sinnsvakt mye arbeid, sorg, sinne, tårer - men også kjærlighet selvsagt.

Men noe jeg gjentok igjen og igjen i månedene og årene etter var at dersom hun var utro mot meg igjen - uansett hvilket nivå, var det å stjele av mitt liv i den forstand at jeg var i et forhold der jeg ikke kunne stole på den jeg bodde med. Og at dersom hun tenkte på å være utro igjen, måtte hun bryte nå slik at jeg kunne komme meg videre i livet.

Det blir sånn i ditt tilfelle også. Ønsker HAN å leve med en kvinne han ikke kan stole på? Det er jo HAN som må bestemme det. Derfor bør du fortelle og la han avgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Først og fremst, sjekk deg for sjukdommer så du ikkje smitter typen din med noe ekkelt. Om du har fått noe så er det ekstremt velfortjent, men typen din fortjener ikkje å bli smitta med noe ekkelt.

Eg syns du skal fortelle det, samboeren din fortjener få vite det og velge om han gidder ha noe meir med deg å gjøre, eller kaste deg vekk som du egentlig fortjener. Og du skal ikkje si hvem du hadde sex med om han ikkje visste du var opptatt. Du rota deg inn i dette, fyren du valgte pule trenger ikkje få juling fordi du var våt og villig (så lenge han ikkje var klar over at du har type, om han visste det fortjener han å få ein på trynet).

Du valgte ha sex med denne fyren, at du var dritings og at han var pågående er ingen unnskyldning for at du ikkje klarte holde beina samlet.. For det er faktisk mulig å si nei, dytte unna, holde beina lukket og ikkje være utro, selv når man er dritings.

Om du velger holde det for deg sjøl håper eg inderlig det kommer til å gnage på samvittigheten din til evig tid. Og at noen andre avsløre deg. For det fortjener du og alle andre løstøser og tosker som har vært utro og latt være si det til partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du angrer, men du har tross alt vært utro, og det synes jeg at du skal fortelle til han - du kan risikere forholdet på det, men det burde du tenkt på før du var utro.

For å snu situasjonen. - Dersom kjæresten din hadde vært utro. Hadde du satt pris på at han fortalte det til deg, eller ville du levd uvitende om det?

Det sies at "det man ikke vet, har man ikke vondt av", men i et forhold bør det være ærlighet og respekt!

Det du har gjort er etter min mening utilgivelig, og han fortjener virkelig noen bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_....._*

Jeg har gjort det samme som deg, unntaket var at jeg verken var dritings eller at det var en random fyr. Jeg var utro med x'n min, og jeg fortalte det til kjæresten min. Det resulterte i at han kjørte knyttneven i et bilde og endte opp på legevakta, måtte sy 4 sting og var sykemeldt i 14dager. Grunnen til at jeg var utro var at vi ikke hadde hatt det bra sammen de siste 8 mnd. Jeg hadde et ekstremt behov for å bli sett og ville mest bare at noen skulle vise at de brydde seg om meg. I begynnelsen var det bare et behov for erkjennelse, men det resulterte da i utroskap. Jeg var fast bestemt på ikke å trygle han om å ta meg tilbake, selv om jeg følte at han var den eneste jeg ville være sammen med. Det som skjedde var at det var han som tryglet om at jeg ikke måtte forlate han.

Vi er idag sammen, men ståa er akkorat den samme som før. Jeg er ikke sikker nå på om det er han jeg vl tilbringe livet meg sammen med. Vi har det verken bedre eller værre. Jeg føler fortsatt et konstant behov for bekreftelse. Dvs ikke sex, men bare å føle at jeg er verdt noe. Jeg hadde mange runder med meg selv før jeg fortalte han det, og jeg kom frem til at hvis det endte med at jeg var utro og han ikke ønsket å kaste meg på dør, så var det enten fordi han var dumsnill, han virkelig elsker meg, eller at gammel vane er vond å vende. I ettertid skjønner jeg det at det vil antagligvis aldri endre seg, han kommer aldri til å verken glemme det, og vi kommer aldri til å få det ordentlig bra sammen igjen. Vet ikke helt hva jeg skal råde deg til, men tenk nøye gjennom hvorfor dette skjedde, om det lå noe mer enn bare fyll bak og hvorvidt du ønsker å leve i et forhold enten med konstant masing om hvorfor du var utro, eller hver gang dere krangler, så sier han: nei, men da får du vel bare gå til x'n din da. Eller hvis du velger å ikke si noe til han, så ever du et forferdelig liv med skyldfølelse og dårlig samvittighet. Ønsker deg lykke til i valget ditt. Håper det blir slik som du ønsker å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann29_*

Mulig at DU etter utroskapen innser at kjæresten er den rette for deg.

Men jeg kan love deg at han innser at du IKKE er den rette for ham. Du knullet en annen, og tviler på at det gjør at han elsker deg enda mer...

Og ikke skyld på alkohol, den er så utbrukt. Dessuten er det ikke en unnskyldning, men en innrømmelse på at du ikke klarer å beherske deg når du er drita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør selvfølgelig fortelle det, så kjæresten din selv kan få velge om han ønsker å være sammen med deg etter noe sånt.

Du bør selvfølgelig la være å fortelle det, ivertfall hvis du er sikker på at dette er et engangtilfelle. Glem det, gå videre og bær din dårlige samvittighet alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Forbanna

Hva skjer med kvinnemenneske!? Jeg river meg i håret av DOBBELTMORALEN de eier de fleste av de.

Når en mann er utro, så skal han selvsagt legge alt på bordet og han er et jævla svin og den ene med det andre. Jeg har sett tråder her hvor en mann har vært utro, og han blir hengt ut så til de grader og "jeg skulle banka deg"

Med en gang det kommer en kvinne inn, så er det nærmest "åå taakar liten deg da. Du har vært utro. Jaja, slikt skjer. Bare ikke fortell typen din det, for det han ikke vet har han ikke vondt av"

Jeg spyr av dobbeltmoralen enkelte klarer å presse ut av seg her.

Selvfølgelig skal du fortelle den du lever sammen med at du har sviket han på det groveste, og det får da for fanden være opp til han om han orker å leve videre med en dame som tar kollegaer når han sitter hjemme vel!? Er du virkelig så sinnsykt egoistisk at du kun tenker på deg selv her og lurer på om du skal fortelle det. For enkelte er det faktisk ikke håp.

Tenk å være så kaldt mot "den man elsker" elsker my ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Holmes

Veldig enig med Forbanna.

Hadde jeg funnet ut at dama var utro hadde det blitt slutt der og da. Jeg kunne aldri stolt på det kvinnemennesket igjen.

Om hun derimot hadde sagt fra hadde vi i det minste hatt et utgangspunkt for å snakke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med kvinnemenneske!? Jeg river meg i håret av DOBBELTMORALEN de eier de fleste av de.

Når en mann er utro, så skal han selvsagt legge alt på bordet og han er et jævla svin og den ene med det andre. Jeg har sett tråder her hvor en mann har vært utro, og han blir hengt ut så til de grader og "jeg skulle banka deg"

Med en gang det kommer en kvinne inn, så er det nærmest "åå taakar liten deg da. Du har vært utro. Jaja, slikt skjer. Bare ikke fortell typen din det, for det han ikke vet har han ikke vondt av"

Jeg spyr av dobbeltmoralen enkelte klarer å presse ut av seg her.

Selvfølgelig skal du fortelle den du lever sammen med at du har sviket han på det groveste, og det får da for fanden være opp til han om han orker å leve videre med en dame som tar kollegaer når han sitter hjemme vel!? Er du virkelig så sinnsykt egoistisk at du kun tenker på deg selv her og lurer på om du skal fortelle det. For enkelte er det faktisk ikke håp.

Tenk å være så kaldt mot "den man elsker" elsker my ass.

Signerer denne!

Spytt det ut. Du vet han ikke fortjener at du lyver til ham i tilegg. Og jeg rekner med at du ville visst det om det var han som hadde gjort dette mot deg?

Han fortjener uansett å kunne velge om han vil tilgi eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du bør si det til han. Du har på en måte mistet retten til å bestemme om dere skal fortsette å være sammen, det er opp til han. Dessuten kan du ikke være sikker på at han ikke vil høre det fra en annen, og det vil være mye verre for dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...