Gjest TS Skrevet 15. desember 2009 #1 Del Skrevet 15. desember 2009 Alle menn fantaserer om å suke kuk, og de fleste har også gjort det i virkeligheten. Tanken på suge menn er opphissende, mens det å tilfredsstille jenter er mer som en del av en avtale (eller krav) i et heteroseksuelt forhold. Det virker som om de fleste gutter har hemninger når det gjelder det kvinnelige kjønnsorgan og kvinnekroppen generelt - i tillegg til at 99% prosent av alle menn foretrekker tynne og androgyne jenter uten bryster, rompe eller lår. Betyr ikke det at de fleste menn er homoseksuelle innerst inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 15. desember 2009 #2 Del Skrevet 15. desember 2009 Alle menn fantaserer om å suke kuk, og de fleste har også gjort det i virkeligheten. Tanken på suge menn er opphissende, mens det å tilfredsstille jenter er mer som en del av en avtale (eller krav) i et heteroseksuelt forhold. Det virker som om de fleste gutter har hemninger når det gjelder det kvinnelige kjønnsorgan og kvinnekroppen generelt - i tillegg til at 99% prosent av alle menn foretrekker tynne og androgyne jenter uten bryster, rompe eller lår. Betyr ikke det at de fleste menn er homoseksuelle innerst inne? Det er nok ikke helt riktig at "alle menn fantaserer om å suge kuk", det er bare at de av oss som ikke er bifile ikke har giddet delta i trådene der dette er tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #3 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er nok ikke helt riktig at "alle menn fantaserer om å suge kuk", det er bare at de av oss som ikke er bifile ikke har giddet delta i trådene der dette er tema. Men ellers så har jeg rett i det sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #4 Del Skrevet 15. desember 2009 Æh... Jeg er mann på 27 år, og jeg har absolutt ingen interesse av å se eller suge en annen manns kuk, det har aldri fallt meg inn på noen måte. Så vær litt forsiktig med uttalelsene dine, det er ikke alle menn som er her på guiden, mye bifillt ute og går. Og det er ikke alle menn Selvsagt velger jeg en kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Arne_* Skrevet 15. desember 2009 #5 Del Skrevet 15. desember 2009 Ellers har du det helt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #6 Del Skrevet 15. desember 2009 Ellers har du det helt bra? Har det helt topp, jeg. Men det er vel en del sannhet i det jeg sier, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 15. desember 2009 #7 Del Skrevet 15. desember 2009 Men ellers så har jeg rett i det sier? Nei, da faller vel også resten av argumentasjonen som bygger på denne antagelsen i grus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Arne_* Skrevet 15. desember 2009 #8 Del Skrevet 15. desember 2009 Har det helt topp, jeg. Men det er vel en del sannhet i det jeg sier, er det ikke? For min del er det ikke et snev av sannhet, men du finner sikkert noen som er enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #9 Del Skrevet 15. desember 2009 Dette kommer du ingen vei med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 15. desember 2009 #10 Del Skrevet 15. desember 2009 Dette kommer du ingen vei med. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 15. desember 2009 #11 Del Skrevet 15. desember 2009 Alle menn fantaserer om å suke kuk, og de fleste har også gjort det i virkeligheten. Tanken på suge menn er opphissende, mens det å tilfredsstille jenter er mer som en del av en avtale (eller krav) i et heteroseksuelt forhold. Det virker som om de fleste gutter har hemninger når det gjelder det kvinnelige kjønnsorgan og kvinnekroppen generelt - i tillegg til at 99% prosent av alle menn foretrekker tynne og androgyne jenter uten bryster, rompe eller lår. Betyr ikke det at de fleste menn er homoseksuelle innerst inne? -Alle menn fantaserer ikke om å suge kuk, jeg er 100% hetero. -Jeg elsker å slikke dama mi, det er aldri et krav fra henne. -Lover deg at jeg ikke har noen hemninger med å gå løs på jenta mi med både hender og tunge -99% av alle menn foretrekker tynne og androgyne jenter uten bryster lår eller rompe? Hvor står det? Både jeg og mine kompiser har flotte slanke jenter med pupper, rompe og lår så det holder. Vi er nok neppe homo innerst inne. Håper du fikk svar på det du lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j20 Skrevet 15. desember 2009 #12 Del Skrevet 15. desember 2009 -Alle menn fantaserer ikke om å suge kuk, jeg er 100% hetero. -Jeg elsker å slikke dama mi, det er aldri et krav fra henne. -Lover deg at jeg ikke har noen hemninger med å gå løs på jenta mi med både hender og tunge -99% av alle menn foretrekker tynne og androgyne jenter uten bryster lår eller rompe? Hvor står det? Både jeg og mine kompiser har flotte slanke jenter med pupper, rompe og lår så det holder. Vi er nok neppe homo innerst inne. Håper du fikk svar på det du lurte på Slanke jenter har sjeldent pupper, lår og rompe så det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #13 Del Skrevet 15. desember 2009 Slanke jenter har sjeldent pupper, lår og rompe så det holder. Nei, men nå mener jeg ikke sann anorektisk heller. Jenta mi veier rundt 60-65 kg og er 170 cm høy. Har fin slank midje med former Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #14 Del Skrevet 15. desember 2009 Nei, men nå mener jeg ikke sann anorektisk heller. Jenta mi veier rundt 60-65 kg og er 170 cm høy. Har fin slank midje med former Men hun kunne vel godt veid litt mindre, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #15 Del Skrevet 15. desember 2009 Men hun kunne vel godt veid litt mindre, eller? Nei, for meg er hun perfekt som hun er, og jeg elsker henne. Hvorfor skal denne tråden begynne å omhandle dama mi, og hvor vidt DU syns hun er feit eller slank??? Kan du ikke holde deg til topptemaet, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. desember 2009 #16 Del Skrevet 15. desember 2009 Kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #17 Del Skrevet 15. desember 2009 Alle menn fantaserer om å suke kuk, og de fleste har også gjort det i virkeligheten. Klarte du ikke finne på noe bedre enn det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 15. desember 2009 #18 Del Skrevet 15. desember 2009 Men hun kunne vel godt veid litt mindre, eller? Nei, for meg er hun perfekt som hun er, og jeg elsker henne. Hvorfor skal denne tråden begynne å omhandle dama mi, og hvor vidt DU syns hun er feit eller slank??? Kan du ikke holde deg til topptemaet, eller? Hehe, spørs om ikke dette faktisk er trådens tema. Mulig TS er en kvinne med litt flere kilo enn gjennomsnittet som forsøker å få det til at menn som liker slanke kvinner egentlig er homofile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #19 Del Skrevet 15. desember 2009 Hehe, spørs om ikke dette faktisk er trådens tema. Mulig TS er en kvinne med litt flere kilo enn gjennomsnittet som forsøker å få det til at menn som liker slanke kvinner egentlig er homofile. Hehe, ja det kan jo godt hende. Men da skal ts vite at kvinner med lit flere kilo på kroppen også stort sett er tiltrekkende vakre kvinner, og at det er synd at hun skal støtte opp sin egen selvtillit på denne måten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 15. desember 2009 #20 Del Skrevet 15. desember 2009 Hehe, spørs om ikke dette faktisk er trådens tema. Mulig TS er en kvinne med litt flere kilo enn gjennomsnittet som forsøker å få det til at menn som liker slanke kvinner egentlig er homofile. Hehe, ja det kan jo godt hende. Men da skal ts vite at kvinner med lit flere kilo på kroppen også stort sett er tiltrekkende vakre kvinner, og at det er synd at hun skal støtte opp sin egen selvtillit på denne måten her Det har du rett i, kvinnekroppen kommer i mange forskjellige, men likevel tiltrekkende modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå