Gå til innhold

Føler ikke at jeg er på KG lenger


Gjest emmeline

Anbefalte innlegg

Gjest emmeline

Etter at hele Kvinneguiden ble endret, føler jeg ikke at jeg er på kg lenger. Det er ingenting som gir meg kg-følelse, og føler meg virkelig ikke "hjemme" her, om man kan si det på den måten. Er det flere som har det på samme måte?

Jeg er så utrolig skuffet over endringen, det har blitt så "kaldt" og upersonlig, det føles helt annerledes å være her rett og slett. Syns faktisk det er litt trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at hele Kvinneguiden ble endret, føler jeg ikke at jeg er på kg lenger. Det er ingenting som gir meg kg-følelse, og føler meg virkelig ikke "hjemme" her, om man kan si det på den måten. Er det flere som har det på samme måte?

Jeg er så utrolig skuffet over endringen, det har blitt så "kaldt" og upersonlig, det føles helt annerledes å være her rett og slett. Syns faktisk det er litt trist...

Enig, savner den røde, varme mer koselig stemningen.

Fargen blå er veldig kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om valget har noe med forandringen å gjøre.. -type "Jaja, vi klarte ikke å forandre regjeringa, men forumet kan vi hvertfall gjøre noe med!" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at vi er forskjellige og har variert smak.

Jeg synes det var forfriskende med litt forandring. Er ikke så glad i rødt og rosa heller. Grått og blått er mer mine farger, så jeg er veldig fornøyd.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg synes ikke det er så lenge siden det var ramaskrik over det nye røde forumet. Synes dette er penere. Og dere som ikke synes det, vil venne dere til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved neste designendring kommer alle til å klage og vil tilbake til det blå vi har nå. :ler:

Endret av Skywalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved neste designendring kommer alle til å klage og vil tilbake til det blå vi har nå. :ler:

Tror nok ikke det. Blått er mer kjølig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en deilig endring, likte aldri den røde, kantete desginen som var sist, og savnet den rolige, beige som var før det igjen. Identifiserte meg overhode ikke med den som var før denne endringen, og det skulle vært jobbet hardt for å klare å gjøre det værre en det var, i mine øyne.

Synes dette er mer nøytralt, og jeg synes kg har blitt mer nøytralt også. Det er ikke det hjemmekoselige, lune forumet det var før, og dette gir ett helt greit inntrykk i forhold til hva jeg føler kg er nå. Nøytralt diskusjonsforum. Synes det er helt greit jeg. :)

Hehe, jeg synes ikke det er så lenge siden det var ramaskrik over det nye røde forumet. Synes dette er penere. Og dere som ikke synes det, vil venne dere til det.

sier meg enig, og de som ikke venner seg, finner en måte å ikke la det bety noe på. (slik jeg gjorde med det røde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes designet spriker til alle kanter uten noe gjonnomgående tråd annet en iskald blå i forumet. Dette er en side folk leser på fritiden og er personlig, da passer det dårlig med en businessdesign med konservativ farge. Herrene føler seg kanskje mer hjemme her nå.. eller kvinner som dreier mot det mannlige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ideen med den tomme firkanten til høyre for menyene? Det er som om man ikke fant nok menyelementer til å fylle på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det nye designet er fresht og nøytralt, men ikke koselig. De varme fargene som var tidligere (nuddeldame-fargene og de forrige er de jeg kjenner til) gjorde det koselig. For meg var KG et avslappende fristed. Det er det ikke i samme grad lenger. Merker allerede at jeg ikke er her like mye som tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det har blitt veldig bra her inne etter endringen. Fargene er mer behagelige nå. At det kom til å bli en del som kom til å klage på forandringen hadde jeg ventet. Slik var det forrige gang også. Med så mange brukere som KG har er det ikke mulig å gjøre alle til lags, men det plier å gå seg til etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrene føler seg kanskje mer hjemme her nå.. eller kvinner som dreier mot det mannlige..

Så dersom man liker nøytrale, kjølige farger, så er man en kvinne som dreier mot det mannlige??? kjære min, ja her på kg er det skikkelig varmt og koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste klarer å venne seg til noe, selv om det er noe som er værre en det var før. Men å venne seg til det går alltids. Jeg har tilmed vent meg til finanskrisen - vil gjerne ut av den, men vent meg til den har jeg okke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ylva Virvla

Det var jammen et dameinnlegg, de færreste menn kunne skrevet noe sånt.

Jeg er ikke enig. Synes det er like bra som før. Det er heller ikke akkurat store endringer som har blitt gjort. Forandring fryder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her, men jeg var her som gjest tidligere og husker hvordan det var. Jeg synes forandringen er til det bedre, det er på en måte mer ryddig. Likevel, blått er fint, men jeg synes at det er litt anstrengende å lese lyseblått på hvitt, som på linkene. Synes generelt det er litt for lyse blåfarger, det er ikke godt for øyet og man må konsentrere seg litt ekstra for å se godt... Jeg liker forsidelayouten bedre enn før. Det er mer feminint og "fresht"! Tror kanskje lilla hadde gjort seg utmerket på forumet, for å få mer kontrast til å lese bedre, som samtidig er en feminin farge. Eller rød-lilla. Blått er fint ja, men enig i at det blir kaldt og litt ukoselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her, men jeg var her som gjest tidligere og husker hvordan det var. Jeg synes forandringen er til det bedre, det er på en måte mer ryddig. Likevel, blått er fint, men jeg synes at det er litt anstrengende å lese lyseblått på hvitt, som på linkene. Synes generelt det er litt for lyse blåfarger, det er ikke godt for øyet og man må konsentrere seg litt ekstra for å se godt... Jeg liker forsidelayouten bedre enn før. Det er mer feminint og "fresht"! Tror kanskje lilla hadde gjort seg utmerket på forumet, for å få mer kontrast til å lese bedre, som samtidig er en feminin farge. Eller rød-lilla. Blått er fint ja, men enig i at det blir kaldt og litt ukoselig.

Kan du fortelle meg hva som er feminint med forsida foruten fargen i "guiden"-elementet i logoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle meg hva som er feminint med forsida foruten fargen i "guiden"-elementet i logoen?

Tenker på typografien. Synes den er delikat og at grått, hvitt og rosa appellerer til målgruppa. Nå er det altså layouten på forsiden jeg mener, og ikke på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...