Gå til innhold

Bæsjer du når du trenger det? På jobb, hos svigermor, eller med en venninde?


Gjest drittungen

Anbefalte innlegg

Gjest drittungen

Huff, jeg er nok veldig sær jeg. Greier ikke det jeg.

Om jeg blir bæsjatrengt så kniper jeg igjen, og aldrig om jeg bæsjer på jobb. Jobber i bhg, og guuud så flaut dersom jeg møter en kolega i døra, og hun går inn og kjenner bæsjelukt.....

Jeg bæsjer ikke hjemme heller på doen oppe, forde da hører mannen min som sitter i første etasje at bæsjen treffer vannet i doen.

Jeg greier bare bæsje når jeg er hjemme aleine.

Dette er ikke noe problem, alt går fint, men om jeg er på jobb, og må bæsje, og vet mannen mineer hjemme, da stopper jeg på statoil på vei hjem fra jobb, og bæsjer der....

Er det ingen andre som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg bæsjer ikke hjemme heller på doen oppe, forde da hører mannen min som sitter i første etasje at bæsjen treffer vannet i doen.

Dette må gi ordet lytt ny betydning... eller har dere mikrofon på badet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter vel bare vondt (sånn at folk reagerer) hvis spiser mye crap. Spis litt sunnere så vil det ikke lukte så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drittungen

Vel, det er ett 30 år gammelt hus, men jeg hører om han bæsjer eller tisser når han går på do oppe. OG dermed anntar jeg han hører meg også.

Kunne aldrig falle meg inn å feks fise så han hørte det...........

Og ang lukt, og det å spise crap...........veeel, de gangene jeg er på slankern, og spiser mye gulerot...og annen sunn mat, og mye grønnsaker...Ohh, my goooood, da lukter det da....herregud.

NEI, det er ikke ett problem nei, jeg bare velger mine plasser å bæsje på med omhu. Er ikke plaget med har eller løs mage.

Er ikke noe fysisk problem.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Det lukter vel bare vondt (sånn at folk reagerer) hvis spiser mye crap. Spis litt sunnere så vil det ikke lukte så vondt.

Det stemmer i hvertfall ikke. Spiser man mye grønnsaker lukter det ekstra ille. Avføringen lukter faktisk verre hos folk som spiser mye kål og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kunne aldrig falle meg inn å feks fise så han hørte det...........

Deler dere seng? For du er klar over at når du sover så har du null kontroll på lufta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sånne begrensninger hadde jeg fått forstoppelse...

Når jeg er hos svigermor... da er jeg der i flere dager. Drar ikke på en bensinstasjon for å gå på do, nei. Så jeg gjør det jeg må enten jeg er hos svigermor, på jobb, eller hjemme, på badet oppe eller nede.

Det er da ikke bra for tarmen å holde igjen sånn i timesvis, når man må.

Så jeg og tarmen min har et noe sunnere forhold til avføring enn deg, åpenbart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Sorry, men jeg må nesten le litt av de som syntes det er superflaut å bæsje så mannen dems hører det. Alle driter. Uansett, det som går inn må ut igjen å.

Jeg kan helt fint si til typen atte, nei, nå må jeg bæsje!

Så ler han litt av meg bare. Vi har litt rar humor til tider, men herlighet og fisefine noen er.

Jeg bæsjer når jeg må bæsje jeg. Er ikke sunt å gå å knipe i flere timer når kroppen vil ha det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hmm. Hvor lenge har dere vært gift og hvor gammel er du egentlig?

Høres ut som du har et problem. Absolutt alle må på do iblandt, alle har vel en eller flere ganger gått inn på et do som lukter bæsj etter den forrige gjesten. Alle må på do og gjøre stort på jobb iblandt, ikke noe flaut med det. Skru på vannet og legg papir i do. Om mannen din reagerer på at du gjør stort på do og HØRER det eller kjenner det på lukta, så vet sannelig ikke jeg.

Jeg jobber også i barnehage, om noen vet at jeg bæsjer er det i så fall ingen som har sagt noe. Og jeg bryr meg ikke. Om kollegaen min bæsjer på jobb, så bryr det meg fint lite. Det hender når en av oss har vært på do og laget vond lukt der så advarer vi de andre om de skal på do rett etterpå. Ingen tar anstøt av det, så vidt jeg har merket.

Hvordan klare du aldri fise foran mannen din. Det har jeg gjort mange ganger, og de vonde stinkbombene, gjett hvem som flykter bort til vinduet og lufter ut med noen saftige eder? Hehe,vi er fortsatt gift.

Det er ikke sundt å holde igjen for mye, synes jeg å ha lest en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Ja, jeg er kjempeflau når det gjelder slikt, har alltid vært det.

Tør aldri bæsje når jeg er på besøk hos folk. Der er det ekstra ille hos svigermor, fordi hunden hennes ofte ligger på gulvet på badet og jeg synes det er kjempeflaut å dra ned buksa hvis han ligger der og ser på...

Så ofte klarer jeg ikke å gå på do der i det hele tatt..

dumme fisefine meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være redd for å gå på do foran et dyr blir jo litt ekstremt da. Er ikke akkurat som at dyret tenker over det, i det hele tatt.

Det med lyden, det er noe jeg selv ikke liker. Men det er kun fordi kjæresten min kan være såpass barnslig at han kommenterer det, derfor har jeg blitt litt redd for at han skal høre det. Løsningen på det er å legge papir i toalettet før jeg går på do, på den måten blir det ikke lyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Glør

Jeg synes det høres litt ekstremt ut. Hos meg stopper det med at jeg ikke vil ha noen i samme rom når jeg bæsjer. Og så klarer jeg hverken å tisse eller bæsje dersom samboeren min står og ser på meg med "er du ferdig snart"-blikket, men det er vel pga presset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Jeg synes det høres litt ekstremt ut. Hos meg stopper det med at jeg ikke vil ha noen i samme rom når jeg bæsjer. Og så klarer jeg hverken å tisse eller bæsje dersom samboeren min står og ser på meg med "er du ferdig snart"-blikket, men det er vel pga presset.

Det med å være på do samtidig som noen andre er i rommet har jeg aldri forstått. Jeg må ha "pottefred".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Alle driter. Uansett, det som går inn må ut igjen å. Jeg kan helt fint si til typen atte, nei, nå må jeg bæsje!

Det er ikke alt man behøver å si høyt og direkte. Kanskje spesielt ikke til familie eller kjæreste.

Sier en slikt høyt, kan vekke assosiasjoner man virkelig ikke ønsker, synes nå jeg. Det er liksom ikke et samtaletema i min bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bæsjer når jeg må jeg. Er vi på besøk hos noen og skal være der bare maks to timer, er det mulig jeg holder meg, men det spørs hvor mye jeg må bæsje.

Om sambo er på badet sammen med meg gjør meg ingenting. Alle bæsjer. Noen syns det er flaut, andre ikke. Men alle bæsjer uansett. Og noen ganger lukter det, andre ganger luktfritt.

Legg dopapir nedi skåla før du bæsjer, men pass på at det ikke ligger der lenge, for hvis det har ligger lenge og det kommer en klump, lager den litt lyd likevel for masse vann er trukket inn i papiret.

Svigermor har luktfrisker på do, så den bruker jeg når det lukter ille når vi er der. Vi er også i flere dager i strekk hos henne, og jeg må da bæsje en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...