Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Har du noen gang sendt sms eller mail til feil person? En gang drev jeg og en pulevenn og sendte svært dristige meldinger til hverandre, men ved et feiltrykk kom jeg til å sende den groveste av dem alle til en bekjent. Jeg tror det må ha vært den pinligste tabben i hele mitt liv. Prøvde å ro meg unna på en eller annen måte, men det gikk dårlig.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Det har hendt, men ikke noe aaaaaltfor ille. Det beste er å følge opp med klar beskjed om at det var feilsendt, gjerne med litt selvironi. Verre er det med feiloppringninger...har fått telefon fra min mor mens hun og typen hadde seg. Det er en av mange grunner til at man ikke skal ha med mobil til sengs, og til at tastelås burde være påbudt, og til at speeddial er djevelens verktøy! 1
Hinata Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Har hendt ja, men pleier å være ekstra påpasselig dersom jeg sender dristige bilder eller grove meldinger.. Heldigvis er han som jeg sender det til som regel på toppen av "sist brukte kontakter" men har hendt at jeg har sendt til han ved en feiltakelse, men ikke noe farlig da...
abelille Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Nei, men jeg får mange siden jeg ligger på toppen av kontaktlisten hos mange.
Champagnepiken Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Har gjort det, ble ganske flaut. Men synes det er morsommere når kjærestens kompis med fornavn på samme bokstav som jeg har fått søte nattameldinger fra kjæresten min... 3 1
Bellatrix Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Har hendt, ja. Ikke noe veldig pinlig. Det var litt dumt den gangen jeg sendte meldingen: "Hei, jeg har funnet den perfekte gave til Kari" og la ut om hva, hvor og hvor mye gaven kostet. Meldingen skulle til en annen venninne som skulle være med å spleise på gave til Kari. Problemet var bare at meldingen ble sendt til - ja, nettopp - Kari.
The Kitten Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har sendt melding til feil person ja. Men det var ikke noe alvorlig, bare litt interne spøker så jeg tror den stakkars personen som mottok meldingene ble veldig forvirret.
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Det har skjedd et par ganger, ja, i tilfeller hvor jeg og en annen har omtalt en 3. person, så har jeg sendt til denne i stedet for. Heldigvis har det ikke stått noe kompromitterende i disse meldingene
Kara W Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 Skulle sende en melding til veninnen min om at jeg var sur på mannen min for at han enda ikke var kommet hjem, og klarte å sende den til mannen. Klarte å sende en litt grov melding som skulle til mannen til en kamerat. Heldigvis kunne han ikke norsk. Fikk en gang en melding fra samboeren til broren min: "Hei alle kontakte mine. Dersom du nettop fikk en litt uanstendig melding så var den ikke ment til deg!" Stakar ante ikke hvem hun hadde sendt til. Fikk en annen melding en gang fra en veninne angående en overraskelsesfest de skulle holde for meg. Hun skulle ha sendt til den som organiserte festen. Jeg sa aldri noe og lot meg bli overrasket. En venn av meg skulle en gang sende en litt grov melding til kjæresten sin og klarte å sende den til mammaen sin! Så det er nok ganske så vanlig, ja.
Gjest Gjest_sms_* Skrevet 14. oktober 2008 #11 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har aldri sendt noe feil selv, men opplevde en gang at ei dame sendte meg en "jobbsøknad" på sms. Hun søkte jobb som synsk og beskrev evnene sine i meldingen. Når jeg svarte at det var feil nummer, presterte hun å motsi meg, for hun hadde riktig nummer hun altså, som hun hadde fått av den og den. Eh hallo?! 1
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #12 Skrevet 14. oktober 2008 Ei veninne av meg fikk en gang en feilsendt sms hvor det var en kar som slo opp med kjæresten sin. Når du er såpass feig fortjener du nesten at den ikke kommer frem! 3
Leanne Skrevet 14. oktober 2008 #13 Skrevet 14. oktober 2008 jeg sender meldinger feil rett som det er jeg.. sender stort sett alle til mannen min... hender han blir litt forvirra over innholdet, men han skjønner at jeg har sendt feil en gang for mange år siden skulle jeg sende en sommer hilsen på mail til en i klassen min, han har et vanlig navn og hadde - mellom fornavn og etternavn i mailen. Jeg skrev fornavn og etternavn uten - og mailen kom til en helt fremmed. Men han svarte nå koselig og ønsket meg god sommer, selv om han skjønte at mailen ikke var rettet til han
Gjest Purple Haze Skrevet 14. oktober 2008 #14 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har en litt søt historie om akkurat dette. Jeg var kennelvakt for ei jeg kjenner i nabobyen. Satt en kveld og kjedet meg, da det tikket inn mld på mobilen: Hei, har du hatt en fin helg? Ukjent nummer, uregistrert også. Jeg svarte, ja det har jeg. Men hvem er du? Fikk svar fra en mann som bodde like ved der jeg var. Vi tastet frem og tilbake hele kvelden. Og ikke nok med det, men tastingen fortsatte i lange tider, helt til vi fant ut at vi skulle møtes. Det ble 6 hete måneder med han, for å si det sånn. Så noen ganger kan man begynne å lure, ja... 1
Gjest fragment Skrevet 14. oktober 2008 #15 Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg tror aldri jeg har opplevd det, men en venninne av meg sendte "God natt, gutten min" til læreren sin. Han tok det med godt humør, men pinlig var det likevel. Endret 14. oktober 2008 av fragment
milla-mor Skrevet 14. oktober 2008 #16 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, jeg passer ofte på å sende helt feil... Hvis jeg skriver mld om en annen, og derfor tenker på denne andre mens jeg skriver, så sender jeg ofte til den som blir omtalt. Har ikke endt med noen voldsomme flauser, men mye forklaring. Etter bruddet med eksen, sendte jeg nesten alle mldr til ham, for jeg tenkte jo på ham hele tiden. "Fjompetrollet har dumpet meg! Sutre, sutre, sutre..."... Bæng! Rett til eks. 1
jørnsi Skrevet 14. oktober 2008 #17 Skrevet 14. oktober 2008 Oh yes..! Jeg skulle sende til kjæresten min men sendte til kameraten hans.. Følgende mld: Nå går jeg å legger meg. Elsker deg høyt og savner deg veldig. Fikk svar:"Go`natt snuppa:-D Hilsen J O N N Y 1
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #18 Skrevet 14. oktober 2008 Samboeren min fikk en melding en kveld for noen år siden, fra ei ukjent jente på andre siden av landet som gledde seg til kjæresten skulle komme hjem for da skulle de se film og pule masse 1
Kakee Skrevet 14. oktober 2008 #19 Skrevet 14. oktober 2008 En eks av meg sendte en gang en melding til meg som var rettet til hans nye pulevenn. Rett etter det var slutt. Den var kjip for å si det sånn. Har sendt noen meldinger til samboeren min som var ment til venninner, men aldri noe flaut
Olive Skrevet 14. oktober 2008 #20 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg sender hele tiden feil meldinger, jeg ringer feil og sender mye mail til mennesker som ikke skulle fått. Heldigvis ikke de største flausene - så langt. Bortsett fra at huseieren min fortsatt tror jeg har lyst på han etter en melding som var ment for min kjære. Prøvde å forklare, men han fortsetter bare å blunke o.l. hver gang vi treffes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå