Gå til innhold

Lesbisk bryllup på vei!


Gjest Lille Eden

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Bie

Hei!

Jeg er ei jente på 21 som har store planer om å fri til kjæresten min!

som også er jente :)

Jeg føler selv at jeg ikke er den personen her i verden som er mest oppfinnsom, så jeg tenkte å spørre dere her på KG om råd!

Er det noen her som har en super ide til meg? Vi hart vært sammen i 3 år til høsten, så skal prøve å gjøre noe spesielt ut av dette! :rødme:

Takker for alle svar! :)

__________________________________________________

Dette har nå skjedd, og denne tråden ble så koselig at jeg bestemte meg for

å gjøre den om til bryllupsdagboka mi! Håper dere liker boka mi!

:klemmer:

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger det være så veldig fancy da? Ta utgangspunkt i noe dere har til felles og som dere setter pris på, og ta det derfra. Hun vil nok bli overraska uansett, og kjempeglad :) Mitt drømmefrieri var ikke noe spesielt, annet enn at jeg håpa det skulle komme når jeg minst venta det. Det skjedde dessverre ikke, men glad ble jeg uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Nei, det trenger ikke å være super fancy, men vil det skal være fint.

Det regner jeg med at det blir uansett, det er jo ikke akkurat hver dag man blir fridd til! :love:

Tenker å alliere meg med en venninne av henne, som kan holde henne unna huset mens jeg driver med mitt! :fnise:

Tenker å ha på yndlingsmusikken vår på anlegget, shine hele huset, tenne en masse lys og gå ned på ett kne og spørre :)

kommer sikkert til å grine øynene av meg, så vi holder det kort! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Naw!

Det hørtes skikkelig koselig ut! *tenke tenke* den ideen var kjempe koselig Margareth! :klemmer:

Det er masse fin natur rundt der vi bor, både skjergård og skog, men vi har ikke akkurat noe favoritt sted da! Men det kan fikses :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er 3 års dagen deres kan du jo starte frieriet med å fortelle de 3 tingene du liker best med henne, eller 3 grunner til at du vil være sammen med henne resten av livet. Jeg syns at når man skal fri, være seg her eller der, bør det være mulighet for å drikke champagne etterpå. Det er litt stats. Om man liker det da.... :roser: Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Bie

champagne skal være med! Hun er ikke så utrolig begeistret for det, men det får bare være! :fnise:

Takker for alle ideer! Om dere kommer på flere så er det bare å si ifra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Hihi! jeg blir rørt av ingenting, så det blir vel tårer i champagnen! :hjerter_rundt: Da gjenstår det å finne en plass og satse på

at vi ikke regner bort! :fnise:

hm..... men det kan da ikke være hvilken som helst plass det er snakk om heller.. Det skal jo være "vår plass i all evighet" :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hopeful

mange søte forslag her da:) Lykke til med frieriet! Du må skrive hvordan det går da, sånn at vi får høre:) Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hihi! jeg blir rørt av ingenting, så det blir vel tårer i champagnen! :hjerter_rundt: Da gjenstår det å finne en plass og satse på

at vi ikke regner bort! :fnise:

hm..... men det kan da ikke være hvilken som helst plass det er snakk om heller.. Det skal jo være "vår plass i all evighet" :love:

Salt champagne altså... ;)

Hvis du frir ute i naturen, prøv å tenk over om området står i fare for å bli byggeplass med det første. Boligprosjekter spretter jo opp overalt. Om du velger å gjøre det på stranda (ei som ligger litt unna allfarvei og ikke er så mye brukt) kunne du jo på forhånd ha vært der og lagt ut steiner i en stor hjerteformasjon, og lagt ut piknikteppe og kurv med godsaker i midten. Men da måtte du nok ha involvert en tredjepart som passet på mens du var borte for å hente din kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Salt champagne altså... ;)

Hvis du frir ute i naturen, prøv å tenk over om området står i fare for å bli byggeplass med det første. Boligprosjekter spretter jo opp overalt. Om du velger å gjøre det på stranda (ei som ligger litt unna allfarvei og ikke er så mye brukt) kunne du jo på forhånd ha vært der og lagt ut steiner i en stor hjerteformasjon, og lagt ut piknikteppe og kurv med godsaker i midten. Men da måtte du nok ha involvert en tredjepart som passet på mens du var borte for å hente din kjære.

Ja, jeg vurderer å involvere en tredjepart, bare slik at jeg er sikker på at det blir en overraskelse! :Nikke: Uff, alt for letterørt, det kommer til å bli en salt champis dere! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Bie
mange søte forslag her da:) Lykke til med frieriet! Du må skrive hvordan det går da, sånn at vi får høre:) Spennende!!!

Skal holde dere oppdatert! Det blir gøy dette! er jo allerede nervøs, og blir på gråten om jeg ser noe romantisk på tv'n :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mange råd å komme med, men smilte da jeg så dette. Kjempe masse lykke til! Det blir nok kjempebra uansett hva du gjør skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille Bie
Har ikke mange råd å komme med, men smilte da jeg så dette. Kjempe masse lykke til! Det blir nok kjempebra uansett hva du gjør skal du se ;)

Takker masse! Har vel egentlig ca funnet ut hva jeg skal gjøre på den store dagen! :rødme: men nå har jeg begynt å tvile på ringene jeg har sett på! :overrasket: Vi har snakket litt om dette tidligere (jeg drev med fisking)

men hun hadde vist ikke noen spesielle ringer hun tenkte på, så da tenkte jeg at ringer i hvitt gull (ingen av oss "kler" gult gull) uten diamant elns. Helt ren liksom. Men nå er jeg i tvil... Hadde det ikke vært fint om vi begge hadde diamant i ringen? Vi er inne i en dårlig økonomisk periode for tiden, begge har skiftet jobb, og hun er under oppstart av ett nytt firma, så det har vært litt sliting, men har kommet over kneika nå :juhu: Poenget her er at vi kan kun bruke ca 6000 på ringene har jeg kommet fram til. Er det noen som vet om en superfantastiks gullsmed som selger to hvittgull ringer med diamant til den prisen? Eller skal jeg bare satse på de enkle? :jepp: jeg er umulig! Hva hadde dere sagt omdere hadde blitt fridd til med en helt vanlig enkel ring uten noe spesielt ved seg, utenom at det er forlovelsesringen deres da selvfølgelig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tara_*

Kan jo sette inn diamant når dere gifter dere, får barn eller andre merkedager... Så følger den dere liksom....

Romantisk, synes jeg

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Kan jo sette inn diamant når dere gifter dere, får barn eller andre merkedager... Så følger den dere liksom....

Romantisk, synes jeg

Lykke til

Har tenkt det samme jeg å nemlig, det er jo ikke hvordan ringen ser ut som betyr all verden, det er jo hva den symboliserer! Men så er det jo mange kjempefine ringer med små diamanter å da! :love: Skal til ei venninde snart nå, høre hva hun har å si :jepp: Men hun er diamantentusiast til tusen, så vet vel hva hun kommer til å si! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...