yoga Skrevet 18. mai 2008 #1 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei Når jeg trener (trener styrke på treningssenter) blir jeg hver gang innmari rød i ansiktet, samtidig som jeg blir veldig svett. Jeg vil påstå at jeg blir unormalt rød, og har foreløpig ikke sett noen like rød i ansiktet etter eller under en treningsøkt. Blir det samme ved jogging etc. Er det noen som vet hva det kommer av, og om den rødheta kan roe seg ned når jeg blir bedre trent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg tror ikke det bedrer seg jeg. Tror det kommer an på hudtype, for noen blir jo mer rød enn andre. Jeg blir også veldig rød i trynet, men kun ved kondistrening. Ved styrke blir jeg bare svett(som regel). Jeg ble rød da jeg var ung og utrent, og blir rød nå som godt voksen og godt trent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #3 Del Skrevet 18. mai 2008 Det endrer seg nok aldri. Selv som topptrent langrennsløper i norges toppen var jeg fortsatt sprut rød en timers tid etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 18. mai 2008 Ok Da får jeg nok bare lære meg å akseptere det... Men uansett litt godt å høre at det ikke bare er meg som blir det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 18. mai 2008 #5 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg melder meg inn i klubben. Er en av dem som alltid blir rød når jeg trener, men har bare vendt meg til det nå. Det har ingenting med kondis å gjøre, folk er bare forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg melder meg inn i klubben. Er en av dem som alltid blir rød når jeg trener, men har bare vendt meg til det nå. Det har ingenting med kondis å gjøre, folk er bare forskjellige. Velkommen i klubben effy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 18. mai 2008 #7 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er mange i den klubben kjære deg, jeg har vært medlem i flere år Må bare akseptere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 18. mai 2008 #8 Del Skrevet 18. mai 2008 Samme her....foundation er helt fenomenalt for min del. Skjuler det =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mehe Skrevet 18. mai 2008 #9 Del Skrevet 18. mai 2008 Samme her....foundation er helt fenomenalt for min del. Skjuler det =D Foundation blir vel bare klissete og ekkelt når man svetter? Hvilken bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. mai 2008 #10 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er ikke så morsomt, men sånn er det. Jeg blir rød når jeg trener kondisjon, og jeg frykter at noen lurer på om jeg holder på å få et hjerteinnfarkt eller noe, for det ser ikke sunt ut. Men tviler på at man kan gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 18. mai 2008 #11 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er ikke så morsomt, men sånn er det. Jeg blir rød når jeg trener kondisjon, og jeg frykter at noen lurer på om jeg holder på å få et hjerteinnfarkt eller noe, for det ser ikke sunt ut. Men tviler på at man kan gjøre noe med det. Det blir vel i såfall som Stockdama nevner her, å bruke foundation, men jeg skal like å se den dagen jeg sminker meg for å dra på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Jeg blir rød når jeg trener kondisjon, og jeg frykter at noen lurer på om jeg holder på å få et hjerteinnfarkt eller noe, for det ser ikke sunt ut. Men tviler på at man kan gjøre noe med det. Hehe.. Jeg kjenner til den; Det er ikke så sjelden jeg får noen litt bekymra blikk kasta mot meg. Men kan jo forsåvidt skjønne det, for med den rødfargen så kan det jo se ut som om jeg skal gå i bakken når som helst. Nei, så jeg får nok bare venne meg til det, først som sist.. Endret 18. mai 2008 av yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 18. mai 2008 #13 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er ikke så morsomt, men sånn er det. Jeg blir rød når jeg trener kondisjon, og jeg frykter at noen lurer på om jeg holder på å få et hjerteinnfarkt eller noe, for det ser ikke sunt ut. Men tviler på at man kan gjøre noe med det. Haha, jeg kjenner igjen den følelsen ja! Jeg begynner alltid med styrke før kondis treninga slik at jeg slipper å være sprut-rød i ansiktet når jeg sitter i ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 18. mai 2008 #14 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg er også sånn! Ble sjelden rød da jeg var ung og myye tynnere - vet ikke om det har noe å si? Vi får trøste oss med at andre sikkert blir imponert over at vi trener så hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 18. mai 2008 #15 Del Skrevet 18. mai 2008 Det blir vel i såfall som Stockdama nevner her, å bruke foundation, men jeg skal like å se den dagen jeg sminker meg for å dra på trening. Jeg melder meg også inn i klubben. Blir knall rød i hele ansiktet, uavhengig om jeg trener kondisjon eller tung styrke. Dessverre hjelper det ikke mye med foundation for min del. Rødheten skinner veldig godt igjennom, men som regel svetter jeg den bare av igjen. Har hørt at det kan komme av at blodårene ligger veldig langt ut i huden. Det kan i alle fall ikke ha noe med hvor godt trent man er. Før var jeg i elendig form og ble rød. Nå er jeg i god form og blir minst like rød, hvis ikke rødere (tror jeg blir rødere fordi jeg er flinkere til å presse meg nå). Før hatet jeg det, spesielt i gymmen, men nå har jeg lært meg å leve med det. Litt flaut noen ganger, men som regel tenker jeg ikke over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 18. mai 2008 #16 Del Skrevet 18. mai 2008 Før hatet jeg det, spesielt i gymmen, men nå har jeg lært meg å leve med det. Litt flaut noen ganger, men som regel tenker jeg ikke over det. Jeg hatet det også, spesielt da jeg var tidlig i tenårene og spilte håndball. Det var jo alltids guttelag på samme alder på cuper og sånn, og da hadde jeg mest lyst til å grave meg ned Men nå har jeg innsett at jeg ikke er på mitt vakreste når jeg trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. mai 2008 #17 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg er også en trenings-tomat Hjelper ikke om det er styrke eller kondis, jeg ser helt kokt ut. Jeg er lys i huden og dermed syns det godt.. men jeg bryr meg ikke om det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 18. mai 2008 #18 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har den tomat-genen også.. huff.. Kan leve med dette nå, men det var ganske irriterende i skoletiden i gym-timene da jeg måtte gå til andre timer etterpå, jeg var jo sånn rød-rosa fortsett for en gooood stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 18. mai 2008 #19 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg trodde det hadde noe med at vi har veldig tynn hud over blodårene.. ..ja jeg er også en av "tomatene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 18. mai 2008 #20 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg trodde det hadde noe med at vi har veldig tynn hud over blodårene.. Får man ikke blåmerker veldig enkelt eller var det noe annet med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå