Line Tamara Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg anbefaler folk å lese denne artikkelen. http://www.sb.no/article/20071027/NYHETER/...23/1052/NYHETER
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 flott at fagfolk irettesetter den vanvittige Naphaug-dama. Syke at hun gir råd som kan skade spedbarna. Hun har altfor liten kunnskap om babyer til å komme med faglige råd.
Gjest Badiane Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 flott at fagfolk irettesetter den vanvittige Naphaug-dama. Syke at hun gir råd som kan skade spedbarna. Hun har altfor liten kunnskap om babyer til å komme med faglige råd. Du mener altså at en person med fagbakgrunn, som i mange år har jobbet som helsesøster og som barnesykepleier, har altfor liten kunnskap om babyer til å komme med faglige råd? :klø:
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg ville bare ha tatt hva de begge sier til orientering, og handlet slik jeg selv mente var best uansett.
ThirtySomething Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, det er merkelig at Karin Naphaug skal være mindre kvalifisert enn Solveig A. Wahl - bare fordi hun er uenig med enkelte her. Hmm.. Og den artikkelen det blir referert til - den er på et forskninsmessig plan GANSKE tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå