Gå til innhold

Hvorfor har du akkurat det nicket du har?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har dette nicket fordi jeg som oftest har max energi :tommelsmil:

Endret av Duracella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tilfeldig nei. Nøye gjennomtenkt.

Gjest StockDama
Skrevet

etternavn stock, jeg er dame, ganske enkelt egentlig =p

Skrevet

Jeg elsker spansk. Estrella er et spansk ord(for stjerne vel og merke)..

Skrevet

Nicket mitt sier ganske mye om hva jeg driver med, ja..

Gjest antigartner
Skrevet

Ikke tilfeldig. Jeg er temmelig lite flink til å stelle planter :sjenert:

Skrevet

Det forteller hvor gammel jeg er, og dessuten at jeg er ganske fantasiløs, men ikke uten selvironi...

Skrevet

Fordi jeg er veldig glad i Astrid Lindgren, og fordi "Pilutta-visan" satte seg godt fast i hjernen en gang i barndommen.

Skrevet
Det forteller hvor gammel jeg er, og dessuten at jeg er ganske fantasiløs, men ikke uten selvironi...

Dette blir muligens litt off-topic, men til Mann 42: Jeg ser på avataren din.. Du skulle vel ikke tilfeldigvis være litt småinspirert av Carl Sagan du også?

Skrevet

Fordi jeg liker korte navn, og det ligner navnet mitt bittelitt. Dessuten liker jeg litt magi. Men Magica var egentlig enda mer meg...

Skrevet (endret)

Litt tilfeldig, men likevel ikke. ;)

Endret av Advena
Skrevet

En eks pleide å kalle meg Pet, og jeg var sammen med ham da jeg registrerte meg her første gang. Det er flere år siden forholdet tok slutt og nå forbinder jeg det ikke med ham lengre, bare med KG.

Skrevet

Enkelt og greit.. Jeg er jente og 89 forteller alderen, hvis noen gidder å regne på det da ;)

Skrevet

Veldig velgjennomtenkt.

Skrevet

Har valgt dette nicket av kjærlighet til blomster, hagen og alt som spirer og gror :)

Skrevet

Fordi det er akkuart det jeg er... Jeg er ikke kort... Og ja jeg er jente... (Jeg hinter ikke om størrelsen på manndommen min, som jeg ikke har...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...