Livets datter Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 OK, ser i mange av innleggene at ting "sporer av litt", og mange skriver noe sånt som "nei, jeg skal ikke ødelegge tråden din med dette". Det er HER denne tråden kommer inn i bildet. Dette ER en avsporingstråd. Her inne kan du skrive akkurat hva du vil, og spore av akkurat så ofte som du vil!! Så neste gang du føler for å "spolere" en tråd ved å spore helt av, så er du hjertelig velkommen inn hit
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #3 Skrevet 3. april 2003 Kjære, kjære Livets datter: Du er dagens dronning!
Livets datter Skrevet 3. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2003 Kjære, kjære Livets datter: Du er dagens dronning!
Gjest Hege Skrevet 3. april 2003 #5 Skrevet 3. april 2003 Da skal vi la være å reagere på avsporinger her. Flott ide!
OppNed Skrevet 3. april 2003 #6 Skrevet 3. april 2003 ...og jeg synes at det å diskutere størrelsen på haken til Søviknes blir å spore av denne debatten. Fordi at det har ingenting med kalkuner å gjøre, nemlig. Kjønnsdiskriminerende er det også. Og hva har dronning med datter å gjøre? Vet jo at enhver dronning er noens datter altså, men enten, i denne sammenhengen, er du en datter, eller en dronning? Er jeg helt på villspor? Synes Livets datter er prinsesse, jeg. Dagens og livets prinsesse. Ok? Pluss at stavefeil blir lissom så innmari kjempedumt å kommentere lissom! Maiken (sporet jeg av nå, eller var dette greit på en måte)
Livets datter Skrevet 3. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2003 Pluss at stavefeil blir lissom så innmari kjempedumt å kommentere lissom! Kremt... LIKSOM, ikke lissom!!! (sporet jeg av nå, eller var dette greit på en måte) Ja, du sporet av. Velkommen skal du være! Synes Livets datter er prinsesse, jeg. Dagens og livets prinsesse. Ok? Men det er slett ikke så verst det heller!!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #8 Skrevet 3. april 2003 Burde vi advare alle landets lok- og trikkeførere tro????????? Mitt grusomme jeg ser for seg at gjengen på KG legger avsporingstråden over linja på Majorstua og stiller seg opp for å se på. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Livets datter Skrevet 3. april 2003 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2003 SÅ utspekulerte og slemme er vi vel ikke her..?
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #10 Skrevet 3. april 2003 Ånei? Nuvel - det jeg hadde tenkt å si var at for meg er Livets datter dagens dronning i overført betydning. Jeg tenker ikke på mor/datter-relasjoner i det hele tatt, og definitivt ikke på Sonja! Alternativt kunne jeg lagt meg på kne og fridd til henne, men da hadde det sikkert blitt et sabla halloi! Heter det forresten en eller et halloi? Dette er en viktig presisering! Bare så dere vet det!
Livets datter Skrevet 3. april 2003 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2003 Jeg tenker ikke på mor/datter-relasjoner i det hele tatt' date=' og [b']definitivt ikke på Sonja! Du er heeelt sikker på at du ikke har en slags dronning-fetisj??? Jeg leste en gang i Vi Menn om en kar som ble tent av koster!!! Så alt er mulig! (Jeg ville forresten sag ET halloi).
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #12 Skrevet 3. april 2003 Du er heeelt sikker på at du ikke har en slags dronning-fetisj??? Jeg leste en gang i Vi Menn om en kar som ble tent av koster!!! Så alt er mulig! (Jeg ville forresten sag ET halloi). Nå ble jeg litt usikker - tanken på en nybustet piasavakost frister mer enn Sonja... :o - neineinei, jeg tar selvkritikk!! Uffoguff! Takker ellers for språklig avklaring! Dette er også en konstruktiv tråd!!
Joplaya Skrevet 3. april 2003 #13 Skrevet 3. april 2003 nei, ikke et halloi. Halloiet høres jo ikke helt bra ut, men halloien derimot - dermed blir det en halloi. Hmm, nei feil igjen. En halloi er en hilsen, et halloi er en tilstand, en situasjon. Der er to typer halloier. En avsporingstråd var jo en glimrende ide! Noen som har fått selvangivelsen i dag? Nope, ikke her :-?
Livets datter Skrevet 3. april 2003 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2003 Nei, ingen selvangivelse enda. Venter i spenning! Blir det "himmel eller helvete" i år, mon tro?
Livets datter Skrevet 3. april 2003 Forfatter #16 Skrevet 3. april 2003 Så da gjelder det å holde seg på go'-fot med deg, skjønner jeg!!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #17 Skrevet 3. april 2003 Du behøver ikke stresse med dét før i juni - jeg er rimelig blakk frem til da... Bare vær deg selv
Livets datter Skrevet 3. april 2003 Forfatter #18 Skrevet 3. april 2003 Okej, det er bra. Jeg er nemlig rimelig opptatt frem til juni. Men kan jo allerede nå begynne å få deg litt "på gli"... søten
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2003 #19 Skrevet 3. april 2003 Jeg vil også ha penger!!! Masser av penger...Noen som har for mye, bare si ifra! Jeg er villig til å hjelpe dere!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #20 Skrevet 3. april 2003 Jeg vil også ha penger!!! Masser av penger...Noen som har for mye' date=' bare si ifra! Jeg er villig til å hjelpe dere![/quote'] Her synes jeg det sporet litt av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå