Miracl3 Skrevet 11. november 2006 #1 Del Skrevet 11. november 2006 og hva jakter du på? Jeg jakter på hvit skjorte med hjerte og sorte pumps. Mulig jeg også ser etter den hvite bobblejakken Her er fjorårets Stella tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 11. november 2006 #2 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg skal! Jeg skal ha den svarte BH'en og den svarte morgenkåpa. Har litt lyst på de svarte pumpsa også, men tror nok jeg må la den drømmen gå akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg skal! Jeg skal ha den svarte BH'en og den svarte morgenkåpa. Har litt lyst på de svarte pumpsa også, men tror nok jeg må la den drømmen gå akkurat nå. ← Jeg prøvde den sorte morgenkåpen på Oslo city på torsdag. Den er ganske stor i str, men knallfin på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. november 2006 #4 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg er usikker, men har lyst på den rosa blusen med hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 11. november 2006 #5 Del Skrevet 11. november 2006 jeg skal ha mer undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #6 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg jakter også de svarte pumpsene samt den svarte jakken med hjerteknappene. Strømpebukser blir vel også med hvis jeg får tak i de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg jakter også de svarte pumpsene samt den svarte jakken med hjerteknappene. Strømpebukser blir vel også med hvis jeg får tak i de. ← Å strømpebuksen må jeg ikke glemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #8 Del Skrevet 11. november 2006 Å strømpebuksen må jeg ikke glemme ← Jo glem gjerne den! Har sett på hm.com nå, det har kommet et lite ikon under noen av plaggene. Tror det indikerer hvilke plagg som kommer i nettbutikken og ikke. Ser ut til at skoene ikke kommer i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saramia Skrevet 11. november 2006 #9 Del Skrevet 11. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. november 2006 #10 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har og lyst på strømpebukser....... Hva koster de? Og hvordan er undertøyet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 11. november 2006 Jo glem gjerne den! Har sett på hm.com nå, det har kommet et lite ikon under noen av plaggene. Tror det indikerer hvilke plagg som kommer i nettbutikken og ikke. Ser ut til at skoene ikke kommer i butikken ← Å da skulle jeg kjøpt de når jeg hadde mulighet på Oslo city "løpe å sjekke H&M sidene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har og lyst på strømpebukser....... Hva koster de? Og hvordan er undertøyet? ← Strømpebukse koster 98 kr . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 11. november 2006 Nesten alle plaggene kommer på nett utenom skoene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. november 2006 #14 Del Skrevet 11. november 2006 Den røde kjolen kommer heller ikke... Sikkert like greit, så slipper jeg å bli fristet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #15 Del Skrevet 11. november 2006 Nææ, fant ikke noe som frister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 11. november 2006 #16 Del Skrevet 11. november 2006 Lurer litt på å handle undertøy.. Er det noen som har handlet V&R undertøyet i butikken og kan si noe om hvordan det er/føles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 11. november 2006 Og hvorfor ligger den dumme brudekjolen til salgs på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #18 Del Skrevet 11. november 2006 Den røde kjolen kommer heller ikke... Sikkert like greit, så slipper jeg å bli fristet! ← Det var flere slike røde kjoler til salgs i butikken i Trondheim i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 11. november 2006 #19 Del Skrevet 11. november 2006 Hmmm, men jeg bor i stavanger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 11. november 2006 Må da være flere som skal handle sammen med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå