Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte mennesker skulle faktisk vært tatt i fødselen.

Skrevet

Blir helt kvalm jeg, stakkars hunden. :tristbla:

Skrevet

Men. Hunden ble oppdaget halveis under vann, men bildet er tatt under vann?

Det er for jævlig at noen kan gjøre slikt. En ting at han var lei hunden, men det finnes så utrolig mange andre måter å avlive den på. Dette er bare ondskap.

Skrevet
Men. Hunden ble oppdaget halveis under vann, men bildet er tatt under vann?   

Hm, jeg stusset også litt over det.

Skrevet

Flo og fjære og kanskje bildet ikke ble tatt samtidig som hendelsen ble oppdaget?

Skrevet
Flo og fjære og kanskje bildet ikke ble tatt samtidig som hendelsen ble oppdaget?

Så fotografen av bildet oppdaget ikke hunden?

Skrevet

Det er jo ikke sikkert. Kan hende det er patruljen som henta hunden som tokk bilde.

De gjør ofte det når det er hendelser for å dokumentere. Kan ikke forestille meg noe annet egentlig.

Men fy. Finne eieren og henge han etter ballene....

:frustrert:

:tristbla:

Skrevet

:sur::grine:

Slemme mennesker i denne verden... *sukker tungt*

Skrevet

Enda et tegn på at det skulle ha kostet mer å skaffe seg dyr - uansett sort. I tillegg trenger vi kraftigere straff når noe slikt skjer. Å bli fradømt retten til å ha dyr er jo ikke noen straff i det hele tatt - vedkommende ønsket jo å bli kvitt dyret når h*n gjorde dette.

Skrevet
Enda et tegn på at det skulle ha kostet mer å skaffe seg dyr - uansett sort. I tillegg trenger vi kraftigere straff når noe slikt skjer. Å bli fradømt retten til å ha dyr er jo ikke noen straff i det hele tatt - vedkommende ønsket jo å bli kvitt dyret når h*n gjorde dette.

Helt enig. Det skulle vært fengselsstraff for dette. Pluss kraftige bøter.

Gjest bente85
Skrevet

Stakkars hund. :grine:

Blir irritert på sånne folk. :frustrert::sur:

Det beviser en ting, og det er det at den personen som har gjort det der, ikke fortjener å ha et dyr igjen.

Skrevet

Kom til å tenke på en ting... tenk om det ikke er eieren som har gjort det? Bare noen drittunger/ungdommer som ville ha det litt gøy :tristbla:

Skrevet
Kom til å tenke på en ting... tenk om det ikke er eieren som har gjort det? Bare noen drittunger/ungdommer som ville ha det litt gøy  :tristbla:

Da synes jeg i tilfelle veldig synd på eieren! :grine:

Skrevet

Jeg greide ikke lese hele artikkelen engang. Fikk helt vondt inni meg! :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...