Gå til innhold

Kjære gjest

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg lurte bare på hva som gir deg retten til å bestemme hva slags frisyre jeg skal ha, og hvordan jeg pynter fjeset mitt :-)

Kan du svare på det uten å gå rundt grøten?

Og kan du legge ut et innlegg hvor jeg sier meningen min om en enkeltpersons utseende?

Det er to veldig enkle ting for deg å gjøre. Så sett i gang. Stå nå for det du sier, og stå gjerne fram med brukernavn og (du som kjenner meg så jævlig godt).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg lurte bare på hva som gir deg retten til å bestemme hva slags frisyre jeg skal ha, og hvordan jeg pynter fjeset mitt :-)

Kan du svare på det uten å gå rundt grøten?

Og kan du legge ut et innlegg hvor jeg sier meningen min om en enkeltpersons utseende?

Det er to veldig enkle ting for deg  å gjøre. Så sett i gang. Stå nå for det du sier, og stå gjerne fram med brukernavn og (du som kjenner meg så jævlig godt).

Jeg har IKKE sagt at jeg bestemmer hva slags frisyre du skal ha og hvordan du ellers måtte pynte på utseende.

Skrevet
skjønner ikke hvorfor enkelte absolutt må ha de stygge dreadsa jeg da,men. Og dobb i nesa.

Greit å ha sin egen stil,men det tar seg ikke ut på jobbintervju.

Må se litt ordentlig ut da.

Må vel få si at jeg ikke liker det vel.

Det er rett og slett utrolig stygt. Ser så møkkete og uhygenisk ut.

Sikkert derfor noen ikke har lyst å ansette slike folk.

Her sier du da vitterlig at jeg MÅ se sånn og sånn ut, fordi dette ser så møkkete og uhygienisk ut (noen av oss med dreads vasker faktisk håret, og jeg har aldri fått høre noe sånt).

Også var det disse berømte trådene hvor jeg har sagt min mening om folks utseende. Jeg venter nå i spenning.

Gjest LilSweetie
Skrevet
:ler: veldig bra å dele opp tråden sin selv!
Skrevet

Noen tiltak må vi ta, vi møkkete uhygieniske mennesker :-)

Gjest BagLady
Skrevet (endret)

Ja, hold dere for dere selv. FYSJOM.

Endret for å legge til denne: :dusje: Men den vet du vel ikke om du som har dreads og allting...uff

Endret av BagLady
Skrevet

Jeg sa ikke at de med dreads er møkkete el.uhygeniske,men at det ser sånn ut.

Og jeg har vært i nærheten av et par som hadde sånt hår,og det lukta ikke godt.

Men det jo ikke dermed sagt at det gjelder alle selvfølgelig.

Resten gidder jeg ikke kommentere,blir for dumt.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Det blir for dumt å spørre etter trådene der man visstnok har slengt dritt om enkeltpersoner, når man blir beskyldt for å gjøre det....?

Skrevet (endret)
Jeg sa ikke at de med dreads er møkkete el.uhygeniske,men at det ser sånn ut.

Og jeg har vært i nærheten av et par som hadde sånt hår,og det lukta ikke godt.

Men det jo ikke dermed sagt at det gjelder alle selvfølgelig.

Åh kom igjen nå da, VIS MEG DE TRÅDENE! :) Med et smil tilogmed, og et værsåsnill med pærebrus på topp! :perebrus:

Jeg vil du skal vise meg dem slik at jeg kan forbedre meg. Det syns jeg du og bør tenke på. Dessverre ble drittslengingen din slettet, men jeg har nå sitert deg lengre oppe, så det står der svart på gult.

Endret av Towelie
Skrevet
Ja, hold dere for dere selv. FYSJOM.

Endret for å legge til denne:  :dusje: Men den vet du vel ikke om du som har dreads og allting...uff

Hva er det? Sukkerspinn? :)

Gjest BagLady
Skrevet
Hva er det? Sukkerspinn? :)

Jepp, bare tull det rundt håret ditt så blir du enda søtere :kyss:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Fillern at de slettet de. Jeg har ikke lest innleggene selv, men det er da samme regler her som ute ellers i livet: Man står for det man sier og det man gjør! :fy_fy:

Skrevet

Å surre tørkle rundt dredsa er kjempefint.

Drit i om du får kritikk da Towelie, uansett hvor jævlig dagen din er.

Du har familie og venner som er glad i deg - det holder vel.

Annen gjest.

Skrevet

Åh, men det hun skrev til meg står nå lengre oppe i tråden her :)

Det er som om jeg skulle skrevet at jeg ikke skjønner hvorfor folk skal ha flatt hår det går an å børste gjennom og null piercinger, da jeg ser på dette som kroppskunst, men så sneversynt er jeg ikke. Jeg har nemlig lært at det er noe som heter egen smak, noe gjest tydeligvis ikke har.

Jeg venter ennå på de innleggene forresten, gjest.

Blandet du meg med noen andre, må du gjerne si fra at du har dummet deg. Ingen blir sint, vet du :)

Skrevet
Å surre tørkle rundt dredsa er kjempefint. 

Drit i om du får kritikk da Towelie, uansett hvor jævlig dagen din er.

Du har familie og venner som er glad i deg - det holder vel.

Annen gjest.

Takk snillegjest. Jeg kan tåle kritikk til vanlig og svare 100 folk som gnåler om hvorfor jeg ser sånn og sånn ut, og kler meg slik, men dette var ikke dagen for det. Altfor mye dritt jeg hadde glemt ble rippet opp i på det møtet, og det gjør ikke dagen min til et tivoli akkurat.

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Åh, men det hun skrev til meg står nå lengre oppe i tråden her :)

Det er som om jeg skulle skrevet at jeg ikke skjønner hvorfor folk skal ha flatt hår det går an å børste gjennom og null piercinger, da jeg ser på dette som kroppskunst, men så sneversynt er jeg ikke. Jeg har nemlig lært at det er noe som heter egen smak, noe gjest tydeligvis ikke har.

Jeg venter ennå på de innleggene forresten, gjest.

Blandet du meg med noen andre, må du gjerne si fra at du har dummet deg. Ingen blir sint, vet du :)

Ja, jeg trodde det var flere innlegg. Uansett, synes jeg Gjest her er usaklig, og jeg er virkelig enig med deg Towelie. Enda verre er det at du hadde en drittdag med ei heller ubehagelig kjerring på intervju :troest:

Jeg også venter på de innleggene.. Men jeg tror nok ikke Gjest tør å komme frem med de påståtte bevisene - du vet, det er vanskelig hvis de ikke finnes.

Skrevet
Takk snillegjest. Jeg kan tåle kritikk til vanlig og svare 100 folk som gnåler om hvorfor jeg ser sånn og sånn ut, og kler meg slik, men dette var ikke dagen for det. Altfor mye dritt jeg hadde glemt ble rippet opp i på det møtet, og det gjør ikke dagen min til et tivoli akkurat.

:klem:

Jeg leste det du skrev i den andre tråden, men valgte å ikke svare der fordi det var så mange som skrev, også skjønte jeg ikke helt greia.

MEN nå vil jeg svare litt likevel. Normale folk oppfører seg ikke så hurpete som henne. Tenk gjennom om du virkelig vil ha noe med henne å gjøre. Det du skulle gjort var å ha reist deg, sagt du ikke finner deg i å bli behandlet sånn - også skulle du gått.

Ring og si du syntes hun oppførte seg så dårlig at du trekker søknaden din. Det finnes nok av andre jobber du kan få istedenfor å sleike for ei sånn hurpe. Da skal jeg love deg at du vil føle deg bra etterpå!!

Stå på Towelie, og drit i om du får gjester elelr registrerte brukere etter deg. Jeg har ei gal ei etter meg på bryllup :ler:

Annen gjest

Skrevet
Ja, jeg trodde det var flere innlegg. Uansett, synes jeg Gjest her er usaklig, og jeg er virkelig enig med deg Towelie. Enda verre er det at du hadde en drittdag med ei heller ubehagelig kjerring på intervju :troest:

Jeg også venter på de innleggene.. Men jeg tror nok ikke Gjest tør å komme frem med de påståtte bevisene - du vet, det er vanskelig hvis de ikke finnes.

Tror vi kan vente lenge på de innleggene jeg! Takk for troest ;D

Skrevet
:klem:

Jeg leste det du skrev i den andre tråden, men valgte å ikke svare der fordi det var så mange som skrev, også skjønte jeg ikke helt greia.

MEN nå vil jeg svare litt likevel.  Normale folk oppfører seg ikke så hurpete som henne.  Tenk gjennom om du virkelig vil ha noe med henne å gjøre.  Det du skulle gjort var å ha reist deg, sagt du ikke finner deg i å bli behandlet sånn - også skulle du gått.

Ring og si du syntes hun oppførte seg så dårlig at du trekker søknaden din.  Det finnes nok av andre jobber du kan få istedenfor å sleike for ei sånn hurpe.  Da skal jeg love deg at du vil føle deg bra etterpå!!

Stå på Towelie, og drit i om du får gjester elelr registrerte brukere etter deg.  Jeg har ei gal ei etter meg på bryllup :ler:

Annen gjest

Men heldigvis skal hun ikke ha mer med meg å gjøre, heldigvis bare ei mellomdame. Får jeg jobben, så slipper jeg fler intervjuer med henne, og trenger aldri se henne mer.

Håper jeg slipper å møte på henne igjen. Det var jo som å bli kjeftet på av foreldre da en var mindre! "FYFYFY, men du skal kanskje få jobben likevel siden jeg gir deg en sjanse til."

Gale bryllupsgjester høres hakket verre ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...