Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Her er det noen som har stjålet blytunge blomsterpotter Det står i artikkelen at i fjor var det noen som stjal en hekk i samme nabolaget. Så det jeg lurer på finnes det noe som ikke blir stjålet? Selv om det ikke er boltet fast. Skulle jo tro at en hekk fikk stå i fred? Endret 20. juni 2006 av pulverheksa
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jeg tror ikke det finnes grenser for hva folk stjeler. Bildekk på snaufjellet f.eks. Veldig moro å komme til en parkeringsplass etter ei uke inne i fjellet for å reise hjem - for å oppleve at bilen er jekket opp og plassert på 4 kubber mens noen har stukket av med dekkene.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Brukte tamponger får vel være i fred skulle jeg tro.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Brukte tamponger får vel være i fred skulle jeg tro. ← Ikke vær så sikker på det. Brukte bleier har blitt tatt før fra barnehager
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ikke det er mange ting som er helt sikre mot tyveri nei.. Nå kom jeg på en historie jeg har hørt for mange år siden: noen hadde tømt en utedo og satt fra seg bøttene (med lokk på) og snudd ryggen til en stund. Da de skulle hente bøttene var de vekk.. (dette var visst i tyttebærsesongen..) Skulle gitt mye for å se ansiktene på tyvene da de fjernet lokket.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 hm, ikke mye som er tyverisikkert nei... har et par kompiser som var fyllakleptomaner. ene karen møtte jeg utenfor en pub, og dotten lurte på om jeg hadde bil med bagasjerom. hvorfor det spør jeg. jo, han hadde smuglet ut en barkrakk som han måtte få med seg hjem. tror det endte med at han bar krakken hjem... en annen kar prøvde å stjele med seg et banner som hang utenfor et hotell, vet ikke om han klarte det eller ikke. og parasoll fra utekafe, det så jeg inne hos en tredje person, hadde kappet av stanga og hengt den opp ned oppe i taket som en enorm lampeskjerm.
dokline Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Jeg kan såvidt huske at vi stjal en parabolantenne i russetiden (er mange år siden det) Husker bare at jeg våknet i bilen og hadde store problemer med å komme ut. Den tok litt stor plass liksom
Gjest Grønn Frosk Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Hmmm... Tror ikke noen ville stjålet en sånn portabel do som brukes på festivaer etc. I hvertfall ikke dersom den har vært i myyyyee bruk
Gjest Yzma Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 mye rart som kan stjeles... Da jeg var på stranda i fjor var det noen gutter som tok med seg den greia som flyter i vannet og det ikke er lov til å bade uttafor:P hehe så sikklig smart ut:P
jolie Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 På Rimien jeg jobbet kom et år en hel russegjeng inn og tok med seg den megasvære Billi'en vår. Siden har vi ikke sett den Den var like høy som en voksen mann. Jeg var glad til. Den var grisetung å flytte på.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Ubetalte regninger tror jeg får vere i fred. ← Det tror ikke jeg. Har fått purringer på regninger jeg kan sverge på at jeg aldri har fått.
Azi Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 Ikke vær så sikker på det. Brukte bleier har blitt tatt før fra barnehager ← Ja æsj det husker jeg at jeg leste i avisen for en stund siden!
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 Det med bleiene har jeg hørt om, ekkelt! For noen år siden ble min gamle sykkel stjålet, ikke at det er uvanlig å stjele sykler, men en sykkel uten dekk. Ja, ja håper noen har glede av den.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 En venninne av meg skulle på jobben en dag, og fikk ikke start på bilen. Hun oppdaget at bensinlokket var brutt opp, og tanken pumpet/sugd tom i løpet av natten! det er helt utrolig.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #17 Skrevet 21. juni 2006 På et hotell jeg jobbet på, manglet plutselig to madrasser på et rom... Madrasser! Vi lurer fortsatt på hvordan de fikk med seg madrassene forbi resepsjonen uten at noen så dem...
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #18 Skrevet 21. juni 2006 Æsj, også hotellmadrasser da, som det sikkert har foregått litt av hvert i Kjenner for øvrig folk som har stjålet busslommeskilt og liknende
tuji Skrevet 21. juni 2006 #19 Skrevet 21. juni 2006 Hvis noen gidder å ta seg bryet med å grave opp hekken min, skal de jammen få lov!
Scorpina Skrevet 21. juni 2006 #20 Skrevet 21. juni 2006 Ikke vær så sikker på det. Brukte bleier har blitt tatt før fra barnehager ← SERIØST??? :hår: Mitt forslag at _DET_ måtte no være en av tingene som man fikk *host* ha i fred....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå