Gå til innhold

Muslimer uten bakkekontakt..

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet (endret)

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/06/18/469217.html

Å bannlyse et barneprogram fordi en hovedperson er tilfeldigvis en søt snill liten gris, mener jeg blir å tviholde på idiotiske fordommer. Fordommer mot grisen, altså.

Dette grenser til idioti i mine øyne!

Endret av Ninakanin
Videoannonse
Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Eller tyrkiske myndigheter har mistet bakkekontakten?

Gjest Ninakanin
Skrevet
Eller tyrkiske myndigheter har mistet bakkekontakten?

:ler:

godt poeng.

Men jeg husker at jeg så en dokumentar der muslimer i london krevde at nassenøff-motiver på barneavdelingen på sykehus måtte fjernes, så barna deres slapp å se griser på sykeleie.

Hallo, hva, skal grisene spise dem eller noe sånn!?

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Det kan jeg være enig i, og jeg trodde faktisk dette handlet om norsk barne-tv først. :)

Men hva tyrkiske myndigheter gjør, får de nesten bestemme selv. Dessuten var det vel en del muslimer som ikke synes Nasse Nøff er så ille, siden den i utgangspunktet ble sendt.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja men jeg synes bare så synd på Nasse Nøff :grine:

Han hadde blitt såååå lei seg om han fikk vite at Ole Brumm ble tatt vekk fra programmet på grunn av ham!!

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Hvem har mistet bakkekontakten sa du? :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/06/18/469217.html

Å bannlyse et barneprogram fordi en hovedperson er tilfeldigvis en søt snill liten gris, mener jeg blir å tviholde på idiotiske fordommer. Fordommer mot grisen, altså.

Dette grenser til idioti i mine øyne!

Dette har da ingenting med fordommer å gjøre!

Hva muslimer gjør i sitt eget muslimske land, for å innrette seg sin religion, hvorfor skal vi blande oss i det?

Jeg forstår utfra religionen deres at de ikke vil ha griser i barneprogrammer.

Gjest Gjest
Skrevet

Tyrkia skal inn i EU og være med og bestemme over alle medlemsland

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Tyrkia skal inn i EU og være med og bestemme over alle medlemsland

Jøss. Visste ikke at noen EU-land, og særlig Tyrkia, bestemmer over andre land alene.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Jøss. Visste ikke at noen EU-land, og særlig Tyrkia, bestemmer over andre land alene.

være med, ser du vel at gjest skrev, kveruleringsslangen.. ;)

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
være med, ser du vel at gjest skrev, kveruleringsslangen.. ;)

Der tar du feil, for jeg innser at jeg leste setningen litt galt. Kverulant? Hæ?

Uansett, det hørtes da svært så dramatisk ut at Tyrkia etterhvert skal bli med EU. Det blir nok ikke noe Ole Brumm-forbud med det første i EU, tror jeg.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Der tar du feil, for jeg innser at jeg leste setningen litt galt. Kverulant? Hæ?

Uansett, det hørtes da svært så dramatisk ut at Tyrkia etterhvert skal bli med EU. Det blir nok ikke noe Ole Brumm-forbud med det første i EU, tror jeg.

:ler:

Jaokay da så :)

Nei dramatisk... Det stinker litt, iallefall ;)

Kommer ikke over stakars Nøff, jeg, og kompleksene han ville slitt med om han visste at det gikk ut over hele hundremeterskogen :hår: (som forøvrig er hundre mål... :klaske: )

Nei men jo, se linken til gjest, akkurat sånn jeg skreiv, at grisebilder må fjernes fra sykehus!!?

Skrevet

er ikke lett å forstå andre kulturer nei. Men å sitte på sine egne verdier og stemple andre som sprø eller gale, det blir vel litt vel arrogant :)

Skrevet
er ikke lett å forstå andre kulturer nei. Men å sitte på sine egne verdier og stemple andre som sprø eller gale, det blir vel litt vel arrogant :)

Og den går vel begge veier..

Skrevet
Og den går vel begge veier..

Hva mener du med det? At det er arrogant å stemple andre som arrogante?... Hallo.

Skrevet (endret)
Hva mener du med det? At det er arrogant å stemple andre som arrogante?... Hallo.

"De" er temmelig arrogante "de" også! "De" sitter da også på sitt høye gjerde og stempler oss som sprø/gale/dumme hedninger!

Så den går begge veier!

Endret av Fam
Skrevet

det fantes en tid selv Donald var for sterk kost fordi han hadde rumpa bar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...