Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Hvorfor kan dere ikke fjerne brillene når dere er på nett?
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 (endret) Hva er problemet? Vil du at biller i avataren også skal være mulig "fo rdumme gjester"? Endret 30. april 2006 av Kvinneguden
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Jeg er mer imot baller i avataren, men det har så langt ikke vært noe probllem her på KG.
Gjest King James II Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 jeg synes det er merkelig at noen gidder og bry seg om hva som er i avatarene.
Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Det er da viktig hva slags avatar man har, har dere ikke hørt om personlig profil på nett? Briller i avataren bør kanskje unngås? Tenker spesielt på, er det Bjørnsdottir, hun heter? Brillen dominerer liksom hele ruten og det kan bli slitsomt for folk å se på. Ellers er det da mange fine avatarer her!
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Jeg er mer imot baller i avataren, men det har så langt ikke vært noe probllem her på KG. ← Ikke det?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 Det er da viktig hva slags avatar man har, har dere ikke hørt om personlig profil på nett? Briller i avataren bør kanskje unngås? Tenker spesielt på, er det Bjørnsdottir, hun heter? Brillen dominerer liksom hele ruten og det kan bli slitsomt for folk å se på. Ellers er det da mange fine avatarer her! ← Burde kanskje holde meg for god til å svare, men jeg tror ikke jeg klarer... Hørt om personlig profil på nett? For det første, det smalt jo fra rett kjeft, GJEST. Hvorfor bør briller i avataren unngås når jeg bruker briller i virkeligheten? For å gjøre meg selv mer anonym? Jeg passer meg litt for hva jeg slenger ut av meg, som regel. Og uansett kan jeg stå for det jeg sier. Hvis det blir så slitsomt for det stakkars hodet ditt, så får du registrere deg og legge meg til på ignore-lista di da vettu. Så slipper du helt. Jeg er forøvrig verken feit eller nerd, selv om det ikke angår saken på noen som helst måte. Og hadde jeg vært det, så hadde det ikke vært ditt problem. Stay out of my face. (bokstavelig talt)
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 <------------ SE!! SE!!! ← Dette var ikke bra Bjørnsdatter!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #11 Skrevet 1. mai 2006 Dette var ikke bra Bjørnsdatter! ← Og DU da? Burde du ikke ha fjernet HÅRET som henger rundt hele fjeset ditt før du la ut bilde på nett? HÆ???
Gjest Miloine Skrevet 1. mai 2006 #12 Skrevet 1. mai 2006 Og DU da? Burde du ikke ha fjernet HÅRET som henger rundt hele fjeset ditt før du la ut bilde på nett? HÆ??? ← Jo det burde jeg gjort! Det er jo rene galskapen! Takkk for at du minnet meg på det - dette var flaut
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #14 Skrevet 1. mai 2006 Ja, du må jo tenke på den personlige profilen din, tenk om noen skulle finne utseendet ditt slitsomt. Jeg stemmer for tvangssensurering av alle avatarer som ikke er til øyets fryd for absolutt alle.
Gjest Shadowlyn Skrevet 1. mai 2006 #15 Skrevet 1. mai 2006 Jeg synes brillene til Bjørnsdatter kler henne veldig godt. Pene øyne.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #16 Skrevet 1. mai 2006 Må jeg også fjerne håret? ← I hvert fall det i øra
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #17 Skrevet 1. mai 2006 Jeg synes brillene til Bjørnsdatter kler henne veldig godt. Pene øyne. ← Tusen takk
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #18 Skrevet 1. mai 2006 I hvert fall det i øra ← Jammen... Jeg er da ikke noen vanlig pusekatt, heller. :grooaaarrr:
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2006 #19 Skrevet 1. mai 2006 Jammen... Jeg er da ikke noen vanlig pusekatt, heller. :grooaaarrr: ← Nei, men det er så ekkelt å se på alt det slafsehåret, tenk deg all den gørra som sitter inni der a, æææææææææææææsj...
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #20 Skrevet 1. mai 2006 Kan du ta av deg brillene da, Bjørnsdatter? Så slipper du å se, mener eg? *Tvinner ørepryd*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå