Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #1 Del Skrevet 4. mars 2006 Har fått streng beskjed om å samle troppene til Roma treff hos Evelina i morgen klokken 18.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. mars 2006 #2 Del Skrevet 4. mars 2006 Oi.. Vet ikke om jeg orker.. Jobbet i 23 timer i ett strekk.. *vandrende zombie* (Sovet to timer, da..sånn innimellom 10.000 telefoner, så jeg skal ikke klage) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 4. mars 2006 #3 Del Skrevet 4. mars 2006 Vi er allerede invitert bort i morgen kveld. Er det ikke typisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #4 Del Skrevet 4. mars 2006 Kjipinger!! Skal klage på dere til Embla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 4. mars 2006 #5 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg kan ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 4. mars 2006 #6 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg er ikke bedt, men kunne egentlig. *fornærmet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. mars 2006 #7 Del Skrevet 4. mars 2006 Vet ikke om det kvalifiserer, men jeg har kontor to etasjer over Roma. Det burde i hvert fall kvalifisere til invitasjon til neste treff der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. mars 2006 #8 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg er ikke bedt, men kunne egentlig. *fornærmet* ← Du, kan du ikke bli med neste gang? For det ser jo ikke ut til at det blir noe i kveld akkurat Vet ikke om det kvalifiserer, men jeg har kontor to etasjer over Roma. Det burde i hvert fall kvalifisere til invitasjon til neste treff der... ← Det burde vel være kvalifikasjoner gode nok det, Leo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #9 Del Skrevet 5. mars 2006 jeg prøvde, Embla..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå