Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har nå sett på Skavlan i dette programmet ganske mange ganger og i begynnelsen var mye bra synes jeg. Nå, siste året og kanskej før det også - og spesielt i kveld, synes jeg han virker helt ute av drift. Greit, det var ikke Skavlans feil at Odd Børretzen pustet storm i mikrofonen og, svarte frekt og surt og skapte en depressiv stemning, men hallo, er det ingen som kvalitetssikrer gjestene før de kommer..? På meg virker Skavlan som proglamleder overfladisk, litt enkel og noe "kort", og ikke minst totalt uengasjert, som om han er et helt annet sted i tankene sine. Skal man ikke være engasjert, interessert og ivrig på en ekte måte? Jeg synes Skavlan har mistet grepet og at tiden er overmoden for et nytt fredagskonsept på NRK fredag. Det har sluttet å komme interessante gjester også...de har ikke npoe å tilføre i samtalene eller innspillene sine lengre. Er det flere som har synspunkter på dette programmet?
Pimbila Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har aldri like han noe særlig. Er det vel på tide med et skrifte, ja.
Gjest Wups Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg skjønner hva du mener..jeg har mer eller mindre slutta å sett først og sist nettopp fordi det hele har mistet litt "sjel" for å si det slik.. Før var det alltid det og Nytt på nytt jeg pleide å se..så nytt på nytt ikvled, og slo av tvn like etterpå.. Føler hele programmet har blitt litt sånn " beste vestkant vinkla"...jeg skjønner liksom ikke helt hva de prater om der lengre.. Nå så jeg som sagt ikke kveldens program så jeg kan ikke uttale meg om det. Føler forøvrig at Skavlan likså greit kunne ha sittet der med ett manus..noe han forøvrig gjør
Gjest Melk Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Skjønner ikke hvorfor de hadde med Børresen. Ser så sjelden på tvpå fredager at jeg synes det er helt ok, er ikke gått lei. Men jeg synes alltid han opptrer fjåsete overfor kvinner, særlig unge og pene. Irriterende når de er der fordi de faktisk har noe å si.
Tusenfryd Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 Helt uenig! Jeg kommenterte akkurat til Tusenbenet at jeg synes Skavlan er bedre nå enn på lenge. Han har løsnet litt, er frekkere og mer rett på sak. Han virker mer personlig og litt mer rufsete og det kler ham. Jeg syntes også han taklet Børretzen svært godt, dvs de fant ut av det med hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #7 Skrevet 28. oktober 2005 Helt uenig! Jeg kommenterte akkurat til Tusenbenet at jeg synes Skavlan er bedre nå enn på lenge. Han har løsnet litt, er frekkere og mer rett på sak. Han virker mer personlig og litt mer rufsete og det kler ham. Jeg syntes også han taklet Børretzen svært godt, dvs de fant ut av det med hverandre. ← Interessant. Det er også en måte å se det på.
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #8 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg liker Skavland, syntes ikke han har "tapt" seg. Men enkelte av gjestene kunne jeg vært foruten, Børresen i går f.eks var ikke noe særlig, eller ikke Aylar og Rask som var med for noen uker siden. Spesielt de to sistnevnte da, fatter ikke hva de var med for.
tommeline Skrevet 29. oktober 2005 #9 Skrevet 29. oktober 2005 Nå så ikke jeg programmet i går, så akkurat det vet jeg ikke noe om.. Men sånn generelt syns jeg NRK burde klare å sette opp noe annet snart. De har funnet en formel på ett program, og kjører det omigjen og omigjen... Skavland er lik, og gjestene går jo igjen og igjen (bra det har kommet ny regjering, så blir det kanskje litt mer variasjon...).
Gjest LoisLane Skrevet 29. oktober 2005 #10 Skrevet 29. oktober 2005 Er litt delt. Synes at Skavlan (som ikke skrived med D!), på sitt beste er morsom og overraskende. Når sammensetningen av gjester er interessant, er programmet bra! Men noen ganger går han på tomgang og skårer lettvinte kommentarer poenger. Legg merke til det publikumskåte blikket hans når han synes han sier noe morsomt!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #11 Skrevet 29. oktober 2005 Er litt delt. Synes at Skavlan (som ikke skrived med D!), på sitt beste er morsom og overraskende. Når sammensetningen av gjester er interessant, er programmet bra! Men noen ganger går han på tomgang og skårer lettvinte kommentarer poenger. Legg merke til det publikumskåte blikket hans når han synes han sier noe morsomt! ← Spesielt enig i de to siste setningene dine.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #12 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg er nokså lei Skavlans viftende armer, fingertuppene som plasseres mot hverandre i en omvendt V, og skuldrene som er plassert rett under ørene. Han virker stresset. Noe vest-kant-program mener jeg absolutt at det ikke er: en deprimert Solheim som skal uttrykke sine følelser og inntrykk fra Pakistan? "Jeg kommer rett fra flyplassen. Har ikke vært hjemom engang. Snufs" *ser med hundeøyne bort på Skavland* Det er heldivis ikke noe østkantprogram helller, men i går minnet kanskje mer om det enn noe annet!
fiesta Skrevet 29. oktober 2005 #13 Skrevet 29. oktober 2005 pleier ikke å se det, men så det i går. var ikke så spennende. det var på grunn av sang innslaget jeg så det. og det var bra
nostalgia Skrevet 29. oktober 2005 #14 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg synes Først og Sist er veldig bra, liker godt Skavlands stil og synes ikke han har tapt seg i det hele tatt... synes heller han blir bedre med årene. Noen gjester er jeg ikke så særlig begeistret for, men sånn må det jo bli - man liker jo ikke alle, hver sin smak osv... Nostalgia
Tusenfryd Skrevet 29. oktober 2005 #15 Skrevet 29. oktober 2005 Oppfordring: kan alle lese det Lois Lane skriver om at Skavlan IKKE skriver navnet sitt med D til slutt?
Hunky Dory Skrevet 30. oktober 2005 #16 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har ikke sett det programmet så veldig ofte, men så det nå på fredag. Det som slo meg da under det første intervjuet var at Skavlan nok har vært utrolig heldig med intervjuobjektene sine tidligere. Han tonet ikke frem som noen god intervjuer i det hele tatt. Sånn jeg ser det er det hans jobb å stille de rette spørsmålene og det klarte han absolutt ikke på første intervju. Heller ikke noen av de andre, men her var han "heldigere" fordi intevjuobjektene gjerne ønsket å fortelle mye. Det var nærmest pinlig å høre hva Skavlan liret av seg, eller kanskje heller hva han ikke kom med. Også pinlig å se hvor dårlig forberedt han virkelig var til intervjuet/intervjuene. Håper han fikk seg en liten støkk og gjør litt mer forarbeid. Jeg satt ogsp igjen med en følelse av at hele sammensetingen på intervjuobjektene hans og overgangen mellom temaene var veldig kunsig og lite forseggjort. Det virket for meg som om programmet skulle kunne fungere med en så slett intervjuer/programleder så må de ha fortellerglade/pr-hungige gjester, noe jeg regner med de har hatt siden programmet har gått så lenge.
Bonnie Skrevet 30. oktober 2005 #17 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg synes Skavlan er dyktig. Det at han har så mange "unødvendige" gjester, har vel sammenheng med at han er flink til å få tak i de menneskene som har vært mest profilert i media sist uke.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #18 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg er nokså lei Skavlans viftende armer, fingertuppene som plasseres mot hverandre i en omvendt V, og skuldrene som er plassert rett under ørene. Han virker stresset. Noe vest-kant-program mener jeg absolutt at det ikke er: en deprimert Solheim som skal uttrykke sine følelser og inntrykk fra Pakistan? "Jeg kommer rett fra flyplassen. Har ikke vært hjemom engang. Snufs" *ser med hundeøyne bort på Skavland* Det er heldivis ikke noe østkantprogram helller, men i går minnet kanskje mer om det enn noe annet! ← Så utrolig bra! Ja, i går (og på fredag) minnet det mer om et østkant program med sure, deprimernede Solheim fra Pakistan...Typisk SV'er: dritkjedelig og treg.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #19 Skrevet 30. oktober 2005 Så utrolig bra! Ja, i går (og på fredag) minnet det mer om et østkant program med sure, deprimernede Solheim fra Pakistan...Typisk SV'er: dritkjedelig og treg. ← Jeg er så hjertens enig! klapp for deg!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #20 Skrevet 30. oktober 2005 Samme om man liker han eller ikke. Han skal bare introdusere andre interessante mennesker og så lenge han gjør det er jeg fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå