Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen akutten i dag? Har serien byttet dag? J**** TV3 :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest miracle ikke innlogget
Skrevet

jepp jeg har ikke hørt noe angående dette, men sjekket opp med tv3 sine sider og akutten er i sin 11 sesong, og tar dermed en velfortjent pause,,, mente nå de da....

jeg fikk ikke medmeg forrige mandagen egnag..oppdatering? :sjenert:

Skrevet

)(#%(¤&#"&& TV3, de tar seg sånne friheter hele tiden!!!!! :frustrert:

Dette er ikke første gang!!

Skrevet (endret)

Jeg satt virkelig å :klø: i går kveld. -Hadde gledet meg til ny Akutten-episode... Men det har da virkelig ikke gått en hel sesong nå siden det begynte igjen??? Skikkelig dårlig gjort å slutte nå, særlig når de sender et teit nanny-program i stedet. :frustrert:

Jeg vil ha Akutten! :sur: :grine2:

Endret av tøydukke Anna
Skrevet

Jeg og vil ha Akutten.... :sur: Ble så skuffet når de sendte teit nanny serie, er det mulig :tristbla:

Skrevet

Tror jeg sender en mail til tv3 og hører hvorfor og når det kommer tilbake igjen.

Skal holde dere oppdatert.

Skrevet

Her er svaret på mailen:

pga. at vi har ligget for tett opp til USA har vi som regel ikke kunnet vise en sesong helt ferdig. Derfor har vi kommet i "utakt", dvs. vi startet med de siste episodene av sesong 10 i juni, og gikk rett over i sesong 11. Nå har Akutten en pause mens vi viser Nannyhjelpen, men er planlagt å komme tilbake i høst når Nannyhjelpen er ferdig. Det blir ca. oktober.

Altså må vi vente helt til oktober!! :roll:

Skrevet

Sååååå lenge... :roll:

Men likevel, det er jo godt å vite at vi har Akutten å kose oss med når høstmørket virkelig kryper på... Tenk om vi hadde måttet vente til over jul! :tristbla:

Skrevet

Takk M for at du mailet de, bare vente til oktober da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...