Gjest elsa Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 hva er best? synes kanskje en bør ha en mørk hårvekst vis en skal etterlate en stripe. hva synes dere?
Gjest Daniel Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 Som mann syns jeg det etterhvert er blitt ganske harry at jenter er glattbarberte. Den moten har hatt sin topp, og vil nok om noen år betegnes som "blodharry". Det er ikke dermed sagt at man bør la det vokse vilt, utenfor trusekanten osv. Forøvrig syns jeg jenter godt kan ha stripe enten de er mørkhårede eller mer lyshårede der nede.
Gjest elsa Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 Ja, ikke sant... Men unge jenter, men det er verre når 40-50 åringer er helt glattbaberte...hehe Men da slutter jeg være helt glatt, en mørk stripe i fremtiden. Takk for svar.
Arkana Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 Jeg ville vel ikke kalle det harry akkurat, men personlig synes ikke jeg det ser pent ut (hverken på menn eller kvinner) å være glattbarbert. En mellomting mellom frittvoksende og en tynn stripe.
Rio Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Jeg syns det er harry at det liksom skal være mote med ulike former for underlivsbarbering. Poenget er? Jeg hater kroppshår, og særlig nedentil. Jeg kan godt gå 1-2 dager uten barbering, men om det blir lenger får jeg fnatt. Sex er mye deiligere uten hår syns jeg da. Hvordan er en stripe i grunn?
Gjest La høvelen hvile Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Å være glattbarbert kommer til å være like komisk om noen år, som det 80-tallet fortoner seg på oss nå. Det som er så rart er at man ikke skjønner det før man får opp øya et tiår etter. Bra noen har skjønt det allerede med barberingen.
Gjest Seleena Skrevet 15. juni 2005 #7 Skrevet 15. juni 2005 Å være glattbarbert kommer til å være like komisk om noen år(...) Bra noen har skjønt det allerede med barberingen. For et utsagn! Hva er det å skjønne egentlig? Noen er glattbarbert noen ikke, det er heldigvis en personlig avgjørelse som er opp til hver enkelt! Jeg er enig med Rio, og liker det glatt og får fnatt av hår - men jeg gjør det ikke fordi det er mote. Jeg tror jeg kommer til å barbere meg i mange år.
Gjest Følger med i tiden Skrevet 15. juni 2005 #8 Skrevet 15. juni 2005 Jeg er enig med Rio, og liker det glatt og får fnatt av hår - men jeg gjør det ikke fordi det er mote. Jeg tror jeg kommer til å barbere meg i mange år. Gjør som du vil. Noen liker fortsatt å gå rundt med kreppet hår skinnbukser.
Gjest Følger med i tiden Skrevet 15. juni 2005 #9 Skrevet 15. juni 2005 Jeg er enig med Rio, og liker det glatt og får fnatt av hår - men jeg gjør det ikke fordi det er mote. Jeg tror jeg kommer til å barbere meg i mange år. Gjør som du vil. Noen liker fortsatt å gå rundt med kreppet hår og skinnbukser.
Gjest Seleena Skrevet 16. juni 2005 #10 Skrevet 16. juni 2005 Gjør som du vil. Noen liker fortsatt å gå rundt med kreppet hår og skinnbukser. HEEELT i orden det
Gjest seroxata Skrevet 16. juni 2005 #11 Skrevet 16. juni 2005 personlig liker jeg best en liten stripe, men ser ikke problemet med å ha det glattbarbert heller
Gjest imyldret Skrevet 16. juni 2005 #12 Skrevet 16. juni 2005 Jeg hater kroppshår' date=' og særlig nedentil. [/quote'] Skulle vært moro å vite om ditt "kroppshår-hat" er like sterkt når du er f eks 48 år? Jeg tror at av kroppshår er veldig moteinfluert, der spesielt den yngre generasjonen henger seg på, inntill fenomenet får et harry-preg, slik vi nå ser at f eks kroppsmoter som tatoveringer er i ferd med å bli. Rart forresten at ingen hater hår oppå hodet, når hår er så til de grader fy?
Gjest EvaL Skrevet 16. juni 2005 #13 Skrevet 16. juni 2005 [Rart forresten at ingen hater hår oppå hodet' date= når hår er så til de grader fy? For det første er hårene på kjønnet ditt forskjellig fra det du har på hodet (ja, bare sjekk om du er gammel nok til å ha fått kjønnshår enda), og for det andre er det en smakssak om man syns et kjønn ser penest ut med eller uten hår. De som syns det er penest med hår beholder håret sitt, mens de som syns det er penest uten fjerner dette håret. Verre er det ikke. Eneste problemet måtte være om du treffer en jente som du liker veldig godt, å hun er barbert noe du ikke liker. Da regner jeg med at du dropper å ha sex med denne flotte jenta fordi hun ikke har hår på kjønnet?Åååhhh, jeg er så drittlei disse barnslige innleggene om hår på hode sammenlikningen med kjønnshår.
aline Skrevet 16. juni 2005 #14 Skrevet 16. juni 2005 jeg er 31 og synes ikke det harry verken glatt eller busk, har venner som nærmer seg 40 som er så godt som glattbarberte, kun liten stripe, synes ikke det er harry heller jeg. glattbarberer man seg kun fordi det er in, så vil man kanskje endre det og synes det så teit ut om ti år, slik man gjorde med andre moter. de som glattbarberer fordi de synes det er mest ok personlig å ha det uten hår + at sexen føles annerledes når man ikke har hår kontra når man har hår, kan godt finne på å fortsett med det uansett om noen mener det er harry eller ute av mote. de som går med skinnbukser og kreppet hår, gjør det jo ikke fordi de ønsker å følge moten, de gjør det jo fordi de har funnet noe de selv liker å gå med!! men personlighet og egne meninger er noe dritt.... mye stiligere å være en sau i en saueflokk!! gjør som alle andre, så er du sikker på at ingen kan kalle deg harry for din personlige smak. (liker harry jeg da i tillegg jeg da, så greit uansett for min del.)
aline Skrevet 16. juni 2005 #15 Skrevet 16. juni 2005 Rart forresten at ingen hater hår oppå hodet, når hår er så til de grader fy? jeg hater hår på leggene og under armene også, igrunnen er det kun på hodet jeg synes det er ok med hår, jeg har til og med satt i extenchions for å få mer hår på hodet, burde jeg da også ønske mer hår på legger, under arma og i skrittet? siden det er det jeg ønsker på hodet?
Gjest Embla s Skrevet 16. juni 2005 #16 Skrevet 16. juni 2005 jeg hater hår på leggene og under armene også, igrunnen er det kun på hodet jeg synes det er ok med hår, jeg har til og med satt i extenchions for å få mer hår på hodet, burde jeg da også ønske mer hår på legger, under arma og i skrittet? siden det er det jeg ønsker på hodet? Morsomme bilder i hodet av Aline med extensions under armene
Annie Skrevet 16. juni 2005 #17 Skrevet 16. juni 2005 burde jeg da også ønske mer hår på legger' date=' under arma og i skrittet? siden det er det jeg ønsker på hodet?[/quote'] JEPP! Mote eller ei. Jeg barberer fordi jeg liker det, og jeg nærmer med 40. Tror neppe jeg kommer til å slutte med det, ser ikke på det som en motesak.
Gjest tre Skrevet 16. juni 2005 #18 Skrevet 16. juni 2005 Noen liker glattbarbert, noen liker det ikke - so what? Og, det er ikke av de store valg som har innvirkning på resten av livet, man kan faktisk like det stikk motsatte i morgen og leve lykkelig med det!
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juni 2005 #19 Skrevet 16. juni 2005 Jeg kommer alltid til å barbere meg. Jeg har en tynn stripe.. Jeg barberer meg i hovedgrunn fordi jeg føler skitten om jeg har masse hår der nede..
Gjest Madam Felle Skrevet 16. juni 2005 #20 Skrevet 16. juni 2005 Jeg gir blanke effen i hva noen måtte mene om akkurat denne biten, for jeg gjør som jeg selv vil. Om det er mote eller ikke, bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Syns faktisk det er tåpelig, at det skal være moderne med si og så på underlivet vårt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå