Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ha under muskel ja. Har jo lest at det er noen som ikke hadde så voldsomme smerter, men at det bare var ubehagelig. Men jeg får se hvordan jeg føler meg da, ellers får jeg bare avlyse det :(

Ja jeg hadde ikke så alt for store smerter, men når jeg aktivterte muskelen så skar en fryktelig smerte igjennom :P Og vi skal jo bruke muskelen minst mulig! Men ja, se det ann du! :) Vi reagerer jo alle forskjellige! Du opereres vel snart du? :D Masse lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg dusjet og vasket meg med hibiscrub! Armhulene mine svir, så håper det gir det snart.. Håret mitt ble ganske flokete, men ser ut som det ikke kommer til å bli skadet. Jeg ble heller ikke rødt og irritert i ansiktet, så håper ikke det kommer etter hvert. Har jo hørt at det var en del som fikk urenheter av hibiscrub i ansiktet... Også de antibiotika tablettene, bør jeg tar de rett før jeg legger meg eller kan jeg ta de nå?

masse lykke til i morgen

Skrevet

Jaa, må jo stole på kirurg :biggrin: Forstår deg godt, jeg hadde tenkt å lage blogg, har lagd den men ikke postet noe ennå. Så folk liksom kan lese litt, fordi jeg kom overens en blogg når jeg begynte å tenke på operasjonen, men fant aldri noe som var så utfyllende som jeg ville ha det om du fortstår!

Ja jeg forstår hva du mener, men jeg tror det kiler litt mer idag når jeg styrker meg over der, men er hardt og rart :fnise: Hehe ja, hvordan er smertene hos deg? Holder du ut selv, eller trenger du masse hjelp? :blomst:

Jeg skjønner ikke hvordan man legger ut bilde her, men har tatt bilder så legger gjerne ut om noen forklarer!

Så bildet med resultatet ditt ! så flottt det ser ut :D

jeg holder ut, men prøvde å gå en tur å kjøpe julegave i dag og det ble alt for mye, var hjemme på 30 min :P hihi. Ellers er jeg hjemme hos mor og far i ferien, så får hjelp til alt som er vanskelig eller gjør vont.

jeg er også utrolig hoven mellom puppene, har du merket noe til det?

Skrevet

jeg holder ut, men prøvde å gå en tur å kjøpe julegave i dag og det ble alt for mye, var hjemme på 30 min :P hihi. Ellers er jeg hjemme hos mor og far i ferien, så får hjelp til alt som er vanskelig eller gjør vont.

gratulerer med pupper!Jeg var også utrolig hoven mellom puppene, huden sto liksom opp siden alt var så strekt. veldig merkelig, men ga seg etter 1,5 uke tror jeg.

Skrevet

Først brukte jeg vanlig papirteip på arrene, men reagerte på den, gikk så over til silketeip det har egentlig vært veldig bra. Men så fikk jeg for meg å prøve silikonteip i dag da det skal være så flott for arrene at det ikke blir forhøyet og røde.

Klør som en galing, er det noen som har reagert sånn? vurderer om jeg skal holde ut å se om det gir seg eller bare ta den av med en gang.

Skrevet

gratulerer med pupper!Jeg var også utrolig hoven mellom puppene, huden sto liksom opp siden alt var så strekt. veldig merkelig, men ga seg etter 1,5 uke tror jeg.

Så godt å høre at jeg ikke er alene. Er akkurat sånn det er hos meg også

Skrevet

Først brukte jeg vanlig papirteip på arrene, men reagerte på den, gikk så over til silketeip det har egentlig vært veldig bra. Men så fikk jeg for meg å prøve silikonteip i dag da det skal være så flott for arrene at det ikke blir forhøyet og røde.

Klør som en galing, er det noen som har reagert sånn? vurderer om jeg skal holde ut å se om det gir seg eller bare ta den av med en gang.

Jeg brukte papirtape til sårene var grodd, deretter silikontape. Begynte å klø og ble rød av den så tilbake til papirtape igjen :(

MEN når jeg skifta tape idag oppdager jeg at jeg har begynt å reagere på papirtapen også....

Skrevet

masse lykke til i morgen

Tusen takk!

Ja jeg hadde ikke så alt for store smerter, men når jeg aktivterte muskelen så skar en fryktelig smerte igjennom :P Og vi skal jo bruke muskelen minst mulig! Men ja, se det ann du! :) Vi reagerer jo alle forskjellige! Du opereres vel snart du? :D Masse lykke til!

Ja, skal opereres kl. 11:00. Jeg håper jo jeg får minst mulig smerter, men om jeg har det veldig vondt, så dropper jeg bare å dra. Tusen takk :)
Skrevet

Tusen takk!

Ja, skal opereres kl. 11:00. Jeg håper jo jeg får minst mulig smerter, men om jeg har det veldig vondt, så dropper jeg bare å dra. Tusen takk :)

Lykke til idag Chain!!! Oppdater oss så snart du klarer :laugh: Tenker på deeg :blomst::blomst::blomst::blomst:

Skrevet

Tusen takk :laugh: Hahah skjønner hva du mener, er så tungt å gå og alt sånn!

Er bra du får hjelp, jeg er hoven og stukket. Men smertene kommer ikke derfra, mine smerter kommer mer fra yttersiden av puppene, og under! :( Hva med deg?

Skrevet

Ja hadde jo stålsatt meg for det verste. Men tror det hjalp på at det var "plass i de" med skinn og sånn etter amming og slanking ;) håper det holder seg sånn

Jaa, kanskje det :laugh: Du tok over muskel da eller?

Skrevet

Ja, skal faste fra midnatt. Uffda, bra at du får i deg litt mat, det er jo ganske kjipt å kaste opp. Blir vel litt suppe, potetmos og sånt på meg framover også.

Ja er veeldig lite jeg får i meg nå for tiden. Føler meg liksom oppblåst/mett, og tanken av mat bare gjøre meg kvalm... Fikk besøk og lagde koteletter, ble matet litt men jeg måtte bare tygge og spytte ut for jeg ble så dårlig... Men senere til kvelds klarte jeg å spise litt av mamma sin tofu hahah :fnise:

Skrevet

Jaa, kanskje det :laugh: Du tok over muskel da eller?

Over muskel. Har ikke sett de skikkelig ennå. Får dusje på søndag, så jeg skal ta av og inspisere da. Er så redd jeg skal ødelegge noe hvis jeg åpner og kikker før det ;)

Skrevet

Da har jeg operert dere! 😄😄😄 Klokken 07.15 før Chain idag, ble jeg operert av Pål Schistad på Fornebuklinikken. Alt gikk utrolig bra! Og for en service. Opplever ikke mye vondt i det hele tatt, men regner med at dette må bli verre?? Har også et blåmerker på puppen men dette gjør vel ikke noe? 😄

Venter på at morgendagen skal bli verre.. Jeg er utrolig glad, men klarer ikke helt å ta av siden en liten del av meg er bekymret for komplikasjoner. Men guuuuri, har fått tatas dere!! 🎉

• Liker 2
Skrevet

Over muskel. Har ikke sett de skikkelig ennå. Får dusje på søndag, så jeg skal ta av og inspisere da. Er så redd jeg skal ødelegge noe hvis jeg åpner og kikker før det ;)

Åhh, du måtte vente lenge for å kunne dusje! Men da får du inspisere masse! hahah, du kommer nok til å stå foran speilet som et lite lykketroll, det gjorde jeg :fnise: Tror ikke du ødelegger så mye, har du nedpressbånd?

Jeg har åpnet de og gått uten bh og bånd i et par minutter fordi smertene blir så store når det presser sånn, og jeg tror de overlever det å se litt på verden utenfor bh og nedpressbånd :wow:

Da har jeg operert dere! Klokken 07.15 før Chain idag, ble jeg operert av Pål Schistad på Fornebuklinikken. Alt gikk utrolig bra! Og for en service. Opplever ikke mye vondt i det hele tatt, men regner med at dette må bli verre?? Har også et blåmerker på puppen men dette gjør vel ikke noe?

Venter på at morgendagen skal bli verre.. Jeg er utrolig glad, men klarer ikke helt å ta av siden en liten del av meg er bekymret for komplikasjoner. Men guuuuri, har fått tatas dere!!

Gratulerer! Hvormye ble det? :laugh: Tok du over eller under muskel? :biggrin: Blåmerker gjør ingenting, er bare normalt, har det jeg også :ler: Hahaha, det skal nok gå veldig greit med de! Gratulerer igjen :transe:

Skrevet

Jeg tok 345 og 365 over muskel, moderat profil. Takk skal du ha! Den søvnløse natten er plutselig helt verdt det. 😊

Skrevet

Hei på dere ☺

Vært inne på denne siden og snoket lenge nå.Jeg er en dame på 35 år som har bestilt time for protesebytte i midten av januar på Fornebuklinikken. Kjempe greit å lese deres opplevelser og tips. Jeg er usikker på størrelsen jeg ender opp med, men vet det blir under muskel ☺

Skrevet

Da har jeg operert dere! Klokken 07.15 før Chain idag, ble jeg operert av Pål Schistad på Fornebuklinikken. Alt gikk utrolig bra! Og for en service. Opplever ikke mye vondt i det hele tatt, men regner med at dette må bli verre?? Har også et blåmerker på puppen men dette gjør vel ikke noe?

Venter på at morgendagen skal bli verre.. Jeg er utrolig glad, men klarer ikke helt å ta av siden en liten del av meg er bekymret for komplikasjoner. Men guuuuri, har fått tatas dere!!

gratulerer med pupper :)

har forsatt blåmerke jeg etter 4 uker. ikke noe farlig nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...