Pringle Skrevet 30. mars 2015 #2981 Del Skrevet 30. mars 2015 "Jeg trenger jentevenninner" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. april 2015 #2982 Del Skrevet 5. april 2015 "Spiste (X)-mat for første gang siden jeg ble gravid i går og babyen i magen ble helt vill" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 11. april 2015 #2983 Del Skrevet 11. april 2015 Dette henger vel kanskje sammen med lutefisksangen: Lutefisken lengter etter havet havet er lutefiskens hjem... (husker/kan ikke mer) Dette var det første verset, nå er det 99 igjen Og repeat....fiskebolle er det jeg også har hørt:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 12. april 2015 #2984 Del Skrevet 12. april 2015 Fiskebolla lengter hjem til havetfor havet det er fiskebollas hjem.Fiskebolla lengter hjem til havetBjellands hermetikkfabrikk er slemFiskebolla lengter hjem til havetfor fiskebolleboksen er så trangFiskebolla lengter hjem til havetfor å boltre seg i tare og i tang 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 14. april 2015 #2985 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Data'n min skrur seg av etter 10 min pga overoppheting! Ikke så morsom i seg selv, men jeg leser konsekvent "DatE'n min.....". Da blir alt plutselig mye mer interessant.... Endret 14. april 2015 av Angelheart2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17. april 2015 #2986 Del Skrevet 17. april 2015 Hvordan sende inn snaps til fyllatrondheim? Ring og be dem ordne med øl, så møter du personlig opp med snapsen og alle blir glade. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 21. april 2015 #2987 Del Skrevet 21. april 2015 Hvor finner jeg undertøy til menn med en lomme forran ? Nja. Hjelpemiddelsentralen, kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 21. april 2015 #2988 Del Skrevet 21. april 2015 Hvor finner jeg undertøy til menn med en lomme forran ? Nja. Hjelpemiddelsentralen, kanskje..? Det er ikke en mann, du har skaffet deg en kenguru 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 23. april 2015 #2989 Del Skrevet 23. april 2015 Det er ikke en mann, du har skaffet deg en kenguru Til og med en hunn-kenguru. Men husk at mannen også er et pungdyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. april 2015 #2990 Del Skrevet 29. april 2015 "Hadde tatt med myke deiige klær og lue til babyen, hæler ikke klær som andre har brukt! Hadde med store gode truser til meg selv, og egne klær jeg brukte under fødsel. Ville ikke ha på nattskjorte fra sykehuset, hvem aner hvem som har død, driti og kasta opp i den... Gode varme sokker og lette sko, det er lett å fryse på føttene på sykehuset synes jeg. Hudkrem, lufta er så tørr på sykehuset så godt med litt egenpleie." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. mai 2015 #2991 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) "Er det vanlig at "eldre" damer på 45+ fantaserer om yngre mus..." Endret 8. mai 2015 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. mai 2015 #2992 Del Skrevet 10. mai 2015 Hvorfor gjelder båndtvang bare for hundeeiere? Kan ikke annet enn se for meg den stakkars hundeeeieren som må gå med bånd.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 11. mai 2015 #2993 Del Skrevet 11. mai 2015 En liten tastefeil kan endre betydningen totalt: Tykt barn. Hvordan takke overspisingen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2015 #2994 Del Skrevet 11. mai 2015 "Beltestakk uten familie i (stedsnavn)" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2995 Del Skrevet 14. mai 2015 "(...) forventer at flere vil dø." Anonymous poster hash: 1572b...086 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. mai 2015 #2996 Del Skrevet 14. mai 2015 "Når oldemor levde var det gutta som skulle ha rosa" Levde hun hver gang gutta ble kledt i rosa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 20. mai 2015 #2997 Del Skrevet 20. mai 2015 Er det myggsopp? Det er vanskelig si bare ved å se på bildene, men hvis den suger blod og holder deg våken om natta med enerverende summing, er det garantert myggsopp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 21. mai 2015 #2998 Del Skrevet 21. mai 2015 Nå må vi slutte og hate hvite menn! Hva må vi slutte med? Og hvorfor skal vi hate hvite menn? Jeg blir ikke klokere av å lese første setning i innlegget: Dagens kvinner og feminister har godt alt for langt i sitt hat mot hvite menn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2999 Del Skrevet 21. mai 2015 "Hadde tatt med myke deiige klær og lue til babyen, hæler ikke klær som andre har brukt! Hadde med store gode truser til meg selv, og egne klær jeg brukte under fødsel. Ville ikke ha på nattskjorte fra sykehuset, hvem aner hvem som har død, driti og kasta opp i den... Gode varme sokker og lette sko, det er lett å fryse på føttene på sykehuset synes jeg. Hudkrem, lufta er så tørr på sykehuset så godt med litt egenpleie." Jeg har skrevet den der. Hva er galt med med den? Jeg jobber på sykehus og klær som er innsausa med oppkast, møkk osv blir ikke kastet, bare sendt på vaskeriet. Når du har sett slik så frister det ikke å ta på seg en av de, i allefall ikke når man skal få en baby opp på brystet. Vil veldig gjerne vite hvorfor du føler for å henge ut det innlegget, du har ikke skrevet en grunn og du driver med stygg mobbing. Anonymous poster hash: 1658d...501 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #3000 Del Skrevet 21. mai 2015 Kan noen fra KG svare på hvorfor disse menneskene får lov til å henge ut andre forumdeltakere på denne måten? Godtar dere dette!?? Anonymous poster hash: a3b73...9b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå