Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med at alle jentene digger han? 

At han havnet på en 3. plass her forsterker jo bare påstånden min ytterligere, lol
Tar hypen aldri slutt? 

Anonymous poster hash: f9b8e...d6f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvem han er, er det han ordføreren fra Vågå? Synes han er ekkel  :kjefte:

Anonymous poster hash: 8e240...6d9
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvem han er, er det han ordføreren fra Vågå? Synes han er ekkel  :kjefte:

Ikkje hets han Rune. 

Anonymous poster hash: 91c7b...734

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert flere jenter som blir... blaut... av Ødegaard, ja.

Men seriøst, gutten er sånn... 16 år? Det er som med Justin Bieber. Unge jenter er virkelig opphengt i den "siste trenden" hva unge gutter gjelder. Justin Bieber, One Direction, Cody Simpson.

Og ja, min lillesøster på 16 blir helt sjokkert når jeg vet hvem Isac Elliot er!

Wow, skulle tro jeg var urgammel...

(er 26...)

Anonymous poster hash: b0bbe...00a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hah, trodde et øyeblikk at du snakket om Knut Jørgen Røed Ødegaard. Han er kanskje ikke så sexy, men han er sikkert EKSTREMT entusiastisk i senga!

Anonymous poster hash: 21d76...7a4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 og jeg digger Ødegaard! Han virker mye eldre enn han er og så har jeg inntrykk av at han har en utrolig fin personlighet! Har jo sett ham i flere intervjuer og programmer på tv, og han er rett og slett sjarmerende. Virker veldig "down to earth", og det er ikke en selvfølge når man er så ung og lovende som han.. I tillegg er han pen, så såklart sikler jentene etter ham ;) 

Anonymous poster hash: 97ef6...df6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert flere jenter som blir... blaut... av Ødegaard, ja.

Men seriøst, gutten er sånn... 16 år? Det er som med Justin Bieber. Unge jenter er virkelig opphengt i den "siste trenden" hva unge gutter gjelder. Justin Bieber, One Direction, Cody Simpson.

Og ja, min lillesøster på 16 blir helt sjokkert når jeg vet hvem Isac Elliot er!

Wow, skulle tro jeg var urgammel...

(er 26...)

Anonymous poster hash: b0bbe...00a

uhm thats weird... noe av den samme looken som Ødegaard, kroppen også, bare jeg er høyere men jeg har aldri badet i jenter... faktisk aldri snakket med en jente før skikkelig, sånn serr. Har nok en mild angst for jenter selv om jeg nå etterhvert blir glad og avslappet om jeg ser en pen jente

Mulig jeg bare er uheldig, ignorant eller veldig asosial. Muligens alle deler

Anonymous poster hash: f9b8e...d6f

AnonymBruker
Skrevet

Han debuterte truleg tidlegare på Real Madrid enn han gjorde i senga. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 og jeg digger Ødegaard! Han virker mye eldre enn han er og så har jeg inntrykk av at han har en utrolig fin personlighet! Har jo sett ham i flere intervjuer og programmer på tv, og han er rett og slett sjarmerende. Virker veldig "down to earth", og det er ikke en selvfølge når man er så ung og lovende som han.. I tillegg er han pen, så såklart sikler jentene etter ham ;)

Anonymous poster hash: 97ef6...df6

"fin personlighet" "down to earth" "sjarmerende" "pen"

Det er rimelig mange som er slik da.

Lurer på om du "glemmer" hva den egentlige grunnen til at jentene sikler etter ham er...

Anonymous poster hash: a09de...3e5

AnonymBruker
Skrevet

"fin personlighet" "down to earth" "sjarmerende" "pen"

Det er rimelig mange som er slik da.

Lurer på om du "glemmer" hva den egentlige grunnen til at jentene sikler etter ham er...

Anonymous poster hash: a09de...3e5

Kanskje fordi han har et utrolig talent innen fotball, og klarte allerede som 16-åring å signere en kontrakt med verdens beste fotballklubb. Det er noe stort i det han har oppnådd som er vanskelig å ikke la seg sjarmere av, eller i hvert fall beundre. Til tross for den store suksessen, virker han veldig laidback over hele greia, og virker som å ha mest fokus på å bli bedre på banen, samtidig som å drive med det han liker. Det er ikke noe grunn til å bli sjalu på Ødegaard.

Anonymous poster hash: f4c76...dc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper Ødegaard debuterer med ei erfaren hot milf.:)

Anonymous poster hash: 1965b...3fd

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvem han er, er det han ordføreren fra Vågå? Synes han er ekkel :kjefte:

Har du ikke skrevet tidligere at han har pene øyne og et sexy blikk?

Anonymous poster hash: 422b2...7ce

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke skrevet tidligere at han har pene øyne og et sexy blikk?

Anonymous poster hash: 422b2...7ce

No får det vera nok. Han Rune har gjort opp for seg og bør få fred, han stiller ikkje ein gong til ordførar i lokalvalet i år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvifor skal han Rune hetsast? Han har snart sona ferdig.

Anonymous poster hash: 732d6...80d

• Liker 2
Skrevet

Skjønner det ikke er så mange som trykket på linken her...

😂

Skrevet

Jeg håper det er fjortiser som har stemt frem denne lista, for hvis damer på over 30 år stemmer frem en 16-åring som en av Norges kjekkeste, så blir jeg egentlig litt bekymret. Greit nok at han er over seksuell lavalder, men han er fortsatt et barn i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Hah, trodde et øyeblikk at du snakket om Knut Jørgen Røed Ødegaard. Han er kanskje ikke så sexy, men han er sikkert EKSTREMT entusiastisk i senga!

Anonymous poster hash: 21d76...7a4

Jeg trodde også det var en tråd om han :ler:

Forresten: Rune (som i ordføreren) heter ikke Ødegaard, men Øygard.

Skrevet

Kvifor skal han Rune hetsast? Han har snart sona ferdig.

Da er han straks klar til å ta av nye hengekorger ;)

AnonymBruker
Skrevet

Forresten: Rune (som i ordføreren) heter ikke Ødegaard, men Øygard.

Det er berre ein annan måte å skriva det same på. Namna har felles opphav. Det kjem av ein gard som har lagt aude, men som har vorten teken i bruk att. Typisk er etter Svartedauen, då vart mange gardar lagt aude.

• Liker 1
Skrevet

Han debuterte truleg tidlegare på Real Madrid enn han gjorde i senga.

Haha var akkurat det jeg sa til samboeren min når han debuterte på real:P

Men gutten er jo søt da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...