Gå til innhold

Midlertidig tråd om Fotballfrue


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Håper ikke at jeg tråkker noen på tærne nå, men synes at det var litt interessant med denne diskusjonen angående FF. Så at den skulle åpnes igjen i morgen kveld, men om noen har lyst til å diskutere litt i mellomtiden, kan det jo gjøres. Prøv bare å hold det på et visst nivå til den andre åpner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moderator har bedt om at det IKKE skal opprettes en ny tråd mens den opprinnelige gåes igjennom.

Det synes jeg vi kan respektere- underholdningsfaktor eller ei...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er drøyt de skal bruke sååå lang tid å redigere tråden! Brannslukking på gang?

Er det noen av eierne til kg som har interesser i ff sin blogg....?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt da Blenda.

Det var sånn for litt siden også. Dritt ble fjernet og konstruktive kommentarer sto igjen.

Slapp av og finn på noe annet i mens.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nyttårsforsakelsestid :danse: Så da kan vi vel ta ett kjapt forsakelsesforsett om en HEL dag uten å diskutere FotballFrueCBE?

Så kan vi vel heller diskutere hvilke abstinenser som kan dukke opp?

Jeg tror jeg blir mindre stiv i scrollefingeren, tar på å forsere mange sider FFCBELK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk at den er stengt i hele dag, når det er nå folk hadde hatt tid til å se på bevisene. De fleste var kanskje på jobb/skole da bevisene kom frem i går. Da kommer de vel seg unna denne gangen og.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en trang til å redigere ryggen min mindre.

Hold ut-hold ut, det blir bedre etterhvert, abstinenser går over, bare man fokuserer på noe annet! Kan jeg foreslå en stor kopp kaffe med sjokolade, fløte, krem og brunt sukker? Da fokuserer du på annet :laugh::laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut-hold ut, det blir bedre etterhvert, abstinenser går over, bare man fokuserer på noe annet! Kan jeg foreslå en stor kopp kaffe med sjokolade, fløte, krem og brunt sukker? Da fokuserer du på annet :laugh::laugh:

Evnt grønnkål chips om man tilhører den andre siden.. :icon_lol:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evnt grønnkål chips om man tilhører den andre siden.. :icon_lol:

Ehm..., blir ikke det litt for i FFLKCBE-gaten? Slik at man trigger abstinensene istedet for å dumpe(ja, vi er på KG) dem??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..., blir ikke det litt for i FFLKCBE-gaten? Slik at man trigger abstinensene istedet for å dumpe(ja, vi er på KG) dem??

Derfor jeg refererte til den andre siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke avsløringer er det snakk om nå? Hvorfor har jeg ikke fått med meg dette!

Ser det nå. Instagrammen hennes er usensurert, der er det heftig diskusjon!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det nå. Instagrammen hennes er usensurert, der er det heftig diskusjon!

Den er ikke usensurert, hun har slettet vilt i går kveld.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke usensurert, hun har slettet vilt i går kveld.

Det har hun sikkert, men er fortsatt litt kommentarer der. Om jeg hadde noe respekt igjen for henne etter bilderedigeringa, er det ihvertfall helt borte nå. Har null respekt for henne nå. Men synes likevel litt synd på henne. Det er åpenbart at hun har problemer med seg selv, og det må være slitsomt med to skandaler på to uker...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er interessant at den eneste kommentaren om dette som har gått gjennom på CBEs blogg er en støttende kommentar, hvor CBE selv svarer tilbake at det er usant (jf kommentar av "Katarina04" kl 0010:

Link: http://carolinebergeriksen.no/2015/01/08/lutefiskbord/#comments

Der har vi vel svaret på innlegget vi alle venter på, de er kun ute etter å sverte oss meg mest mulig.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Der har vi vel svaret på innlegget vi alle venter på, de er kun ute etter å sverte oss.

Og det bekrefter egentlig det vi andre har innsett for lengst; de lever i sin egen verden og har en egen definisjon av hva som er normal selvinnsikt.

Lurer veldig på hva hun mener er den "andre siden av saken"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annepannesjoko

Og det bekrefter egentlig det vi andre har innsett for lengst; de lever i sin egen verden og har en egen definisjon av hva som er normal selvinnsikt.

Lurer veldig på hva hun mener er den "andre siden av saken"!

De sitter vel å forfatter en forklaring akkurat nå. En forklaring noen vil tro på, og andre som har sett bevisene vil bli provosert av. Og så går verden videre, for de fleste bryr seg ikke.

Det som er dumt er at siden bloggen blir sett på som useriøs av mange, så blir diskusjon rundt driften av den latterliggjort. Hadde f.eks. en restaurant i Oslo drevet med "fusk og fanteri" ville media ha skrevet om det, og folk ville ikke sagt "hvorfor bry seg" eller skrive stygge ting om de som ønsker å avsløre slikt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...