AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Rotet litt med en jente for ett år siden. Det var aldri seriøst og varte kun 1-2 måneder. For litt siden traff jeg tvillingsøsteren hennes. Jeg visste at hun hadde en tvillingsøster, men hadde aldri møtt henne. Vi tok en kaffe sammen og fant tonen. Er det galt av meg å prøve meg videre? Vil gjerne ha henne til sengs (og hvem vet hva som skjer etter det). Anonymous poster hash: 8c2f5...97c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 hva faen betyr off limits? Anonymous poster hash: dffe8...186
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er tvilling og det var sånn tvillingsøstra mi møtte sin nåværende type. Jeg og han fyren dreiv på først, så fant jeg ut at jeg ikke likte han så godt mer. Da vi var på en fest kom det frem at tvillingsøstra mi hadde likt han en stund, og da sa jeg at det var greit om de fant tonen. Og det gjorde de! Og nå har de vært sammen i en del år. Men kommer jo an på hvordan de føler det. Anonymous poster hash: 2e6cd...56c 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er tvilling, og hadde ikke akkurat jublet hvis en tidligere flørt hadde prøvd å sjekke opp tvillingsøsteren min. Anonymous poster hash: c0398...6bd 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er tvilling og det var sånn tvillingsøstra mi møtte sin nåværende type. Jeg og han fyren dreiv på først, så fant jeg ut at jeg ikke likte han så godt mer. Da vi var på en fest kom det frem at tvillingsøstra mi hadde likt han en stund, og da sa jeg at det var greit om de fant tonen. Og det gjorde de! Og nå har de vært sammen i en del år. Men kommer jo an på hvordan de føler det. Anonymous poster hash: 2e6cd...56c Hm, vi har en god tone, jeg og tvillingsøsteren. Hun ville treffes igjen. Problemet er vel at hun jeg styrte med først, var ikke helt blid da hun dumpet meg. Hun var faktisk ganske sint, fordi hun mente jeg brukte henne kun for sex og var egentlig aldri interessert i henne. Vi har ikke snakket sammen på mer enn 6 måneder. Og nå skal jeg prøve meg på tvillingsøsteren... Anonymous poster hash: 8c2f5...97c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Jeg hadde nok spørt hun ene tvillingen om det var greit for hun om du prøvde deg... Om ikke så hadde jeg blitt ganske sur selv. Er forresten tvilling. Anonymous poster hash: 86d00...e9a
Gamerfrue Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Hm, vi har en god tone, jeg og tvillingsøsteren. Hun ville treffes igjen. Problemet er vel at hun jeg styrte med først, var ikke helt blid da hun dumpet meg. Hun var faktisk ganske sint, fordi hun mente jeg brukte henne kun for sex og var egentlig aldri interessert i henne. Vi har ikke snakket sammen på mer enn 6 måneder. Og nå skal jeg prøve meg på tvillingsøsteren... Anonymous poster hash: 8c2f5...97c Haha, jeg er tvilling, og jeg kan i så fall love deg at dette kommer du ikke til å klare å dra i land hvis tvillingene har god kommunikasjon 7
pantertante Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Rotet litt med en jente for ett år siden. Det var aldri seriøst og varte kun 1-2 måneder. For litt siden traff jeg tvillingsøsteren hennes. Jeg visste at hun hadde en tvillingsøster, men hadde aldri møtt henne. Vi tok en kaffe sammen og fant tonen. Er det galt av meg å prøve meg videre? Vil gjerne ha henne til sengs (og hvem vet hva som skjer etter det). Anonymous poster hash: 8c2f5...97c Hm, vi har en god tone, jeg og tvillingsøsteren. Hun ville treffes igjen. Problemet er vel at hun jeg styrte med først, var ikke helt blid da hun dumpet meg. Hun var faktisk ganske sint, fordi hun mente jeg brukte henne kun for sex og var egentlig aldri interessert i henne. Vi har ikke snakket sammen på mer enn 6 måneder. Og nå skal jeg prøve meg på tvillingsøsteren... Anonymous poster hash: 8c2f5...97c Så nå vil du gjerne gjenta "suksessen"? 16
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Hm, vi har en god tone, jeg og tvillingsøsteren. Hun ville treffes igjen. Problemet er vel at hun jeg styrte med først, var ikke helt blid da hun dumpet meg. Hun var faktisk ganske sint, fordi hun mente jeg brukte henne kun for sex og var egentlig aldri interessert i henne. Vi har ikke snakket sammen på mer enn 6 måneder. Og nå skal jeg prøve meg på tvillingsøsteren... Anonymous poster hash: 8c2f5...97c Hm, jeg vet ikke jeg. Synes ihvertfall at du bør spørre hun først, eller få hun ene søsteren til å prate med tvillingsøstra hennes. Ellers blir det nesten som å gå bak ryggen på henne. Og til innlegget mitt, så var det vel egentlig fordi vi er utrolig gode venner. Og siden jeg ikke likte fyren mer, og tvillingsøstra mi likte han så var det liksom greit for meg. Men så hadde ikke vi hatt sex eller noe sånt, så kanskje det var litt derfor jeg synes det var greit og. Men få hun du liker til å prate med søsteren hennes. Det er eneste hun som kan få det til å gå opp. Anonymous poster hash: 2e6cd...56c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Haha, jeg er tvilling, og jeg kan i så fall love deg at dette kommer du ikke til å klare å dra i land hvis tvillingene har god kommunikasjon Vel, som du ser lengre oppe; jeg er også tvilling, og det gjorde meg ingenting at tvillingsøstra mi likte og ble sammen med fyren jeg hadde likt. Så lenge hun er glad, og jeg er god kompis med fyren i dag så bryr jeg meg ikke. Men det er bare meg. Anonymous poster hash: 2e6cd...56c
Gjest Tamsi Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Jeg hadde aldri ligget med noen som hadde hatt sex med søsteren min.
Gamerfrue Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Vel, som du ser lengre oppe; jeg er også tvilling, og det gjorde meg ingenting at tvillingsøstra mi likte og ble sammen med fyren jeg hadde likt. Så lenge hun er glad, og jeg er god kompis med fyren i dag så bryr jeg meg ikke. Men det er bare meg. Anonymous poster hash: 2e6cd...56c Grunnen til at jeg mente at det ikke kom til å funke var fordi TS og tvillingsøsteren avsluttet med sinne og bitterhet. Hadde du syntes det var ok (les hadde latt være å forsøke å få tvillingen din fra det) om tvillingen din ble sammen med noen du syntes var en skikkelig drittsekk? 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Æsj, det er ekkelt Anonymous poster hash: 7eacd...a59 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Jeg hadde aldri ligget med noen som hadde hatt sex med søsteren min. Ikke jeg heller. Anonymous poster hash: e9b30...0dd 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #19 Skrevet 7. februar 2014 Ts må ha en slags fetish. Og nå lurer jeg på, er det noe som heter tvillingfetish? Anonymous poster hash: e9b30...0dd
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #20 Skrevet 7. februar 2014 Du holder deg unna begge to, toget er gått! Anonymous poster hash: 26727...4a9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå