Jegern Puahate Skrevet 17. januar 2013 #1 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Jeg ankom treningssenteret ved friskt mot, nyttårsforsettet skulle holdes, julefettet skulle vekk. Jeg gikk forbi skranken og smilte høflig til den unge hotte dama som stod der, hun så bare rart på meg. "Jaja, hun har sikkert bare en dårlig dag" tenkte jeg mens gikk inn i garderoben. Da jeg entret lokale så jeg mange folk, deriblant en del svette og spreke kvinner. De la ikke merke til meg i det hele tatt. Jeg gikk uansett for oppvarming først, den eneste ledige tredemøllen var ved siden av en annen mølle som ble brukt av ei ung og nydelig jente som småjogga mens hun nistirret ned i smartphonen sin. Da jeg gikk på mølla, endret den unge jenta kroppsspråket totalt, hun gikk i en slags forsvarsposisjon mens hun tittet bort på meg med små glimt av forskrekkelse og avsky i øynene. Deretter latet hun som hun var ferdig og nærmest løp vekk. Da gikk det endelig opp for meg hvem jeg er og hvor jeg var. En mann alene = Ensom taper Mann over 25 = Gammel og ekkel Mann med mage og overflødig fett i ansiktet = Pedogris, lat, taper Det største hintet var dog når jeg så meg selv i speilet, jeg hadde glemt å gre håret fremover for å skjule vikene! Som om ikke det var ille nok gjorde de sterke lysene der veldig tydelig hva slags genetisk avvik jeg er født med. Mann 2-3 på Norwood skalaen = Monster, misfoster, zombie Jeg summet meg frem til at jeg likevel skal fullføre økten, jeg må prøve å gjenerobre den verdifulle 6ern på utseendeskalaen ved å forbrenne fett samt bygge litt muskler. Da jeg så gikk bort til ett av apparatene ble den ene jenta som brukte det insta-creeped out av at jeg stod og ventet ved siden av, sånn at det ble ledig med en gang. Da jeg satte meg ned for å ta øvelsene la jeg merke til at en av de unge mannlige instruktørene kom inn i lokalet, han var ung og kjekk. Minst en 8er på utseendeskalaen, en halvgud med andre ord. Han hadde tykt hår med fancy hipstersveis og smilte selvsikkert med sitt markerte ansikt - en kunne merke at all den kvinnelig energien i rommet ble sugd mot han med en gang han ankom. Alle jentene glante mot han med sultne blikk, noen smilte og fniste mens andre måpte, nærmest siklende. De eneste som bemerket seg min eksistens (bortsett fra de som var creeped out) var en overvektig dame som smilte forsiktig, samt en helskallet mann som ga meg et sørgelig bekreftende nikk (menn med hårtap sender hverandre slike) som vedkjente situasjonen. Jeg bemerket at ingen kvinner var innen 10 meters radius av denne skallede mannen = levende død\spedalsk i dagens samfunn. På dette tidspunkt hadde jeg fått nok og bestemte for å dra, idet jeg var på vei gikk en jente foran meg med en heller veldreid rumpe i trang treningsbukse, jeg stirret ikke, en kunne ikke unngå og se det. Som et slags ur-instinktiv forsvarmekanisme så dro hun genseren ned over rumpa, hun hadde ikke sett meg engang, hun FØLTE at det var en middels man som kunne henne = Creep. Jenter viser seg ikke frem for stygge til middels menn, det er forbeholdt 8-10 gutter å stirre perverst = Spennende og utfordrende menn. Konklusjon: Under 8 menn bør ta treningsøktene hjemme istedet for å være til sjenanse for mennesker (kvinner og kjekke menn) Endret 17. januar 2013 av Jegern Puahate 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 17. januar 2013 #2 Del Skrevet 17. januar 2013 Du tror ikke du er en smule paranoid da? 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockarollawoman Skrevet 17. januar 2013 #3 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror du burde revurdere holdningen din, igjen. Hvorfor drar folk til treningsstudio? Jo, stort sett for å trene, ikke for å vise seg frem! Dra og tren - gjør det du skal - dra hjem igjen. Hentesveis gjør ingenting for noen, da er det mye bedre å fjerne håret. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg kan lov deg at historien i ditt hode avviker stort fra hva som egentlig skjedde! Anonym poster: 068753da6f8b561464445c97ac6b6a7e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 17. januar 2013 Du tror ikke du er en smule paranoid da? Jenter innen 5 meter radius for ikke-kjekke menn = Paranoide 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror du burde revurdere holdningen din, igjen. Hvorfor drar folk til treningsstudio? Jo, stort sett for å trene, ikke for å vise seg frem! Dra og tren - gjør det du skal - dra hjem igjen. Hentesveis gjør ingenting for noen, da er det mye bedre å fjerne håret. Alle drar jo på trening for å øke L (Looks). Fremover hentesveis for 2-3 norwooders fungerer greit med riktig styling. Det ser mye bedre ut en høye synlige viker. Fremoverhentesveis > Innrømme genetisk nederlag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 17. januar 2013 #7 Del Skrevet 17. januar 2013 Gad, deg igjen? Kan du være mer bitter? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chinka Skrevet 17. januar 2013 #8 Del Skrevet 17. januar 2013 Du burde heller brukt tiden på å trene, enn å legge merke til hva andre trodde og gjorde. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #9 Del Skrevet 17. januar 2013 Hva annet forventet du? At alle de pene damene skulle ta deg velkommen med åpne armer? Det gjør ikke lekre menn mot mindre lekre damer heller, slik er livet. Anonym poster: 41c970371db707a1cb5bc4b2c72b7f2b 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 17. januar 2013 #10 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg vet ikke hva du egentlig er ute etter, men vil du treffe folk og ha det hyggelig så meld deg på sal timer. enten spinning, eller styrketimer i sal. Det kommer jo også ann på hva slags senter du går på, men vi som trener der jeg trener er i alle former og fasonger og nummer på skjønnhetsskalaen, og vi har det knallkjekt sammen hele gjengen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #11 Del Skrevet 17. januar 2013 Hmm.. Jeg er under 5 på den skalaen selv, men da jeg trente på SATS var det alltid flinke ansatte der. De så meg alltid, hjalp meg med å finne øvelser, og fulgte meg opp. Tror dette har mest med holdningen din å gjøre. Anonym poster: c012413f4e373fc526021a02160a3b2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 17. januar 2013 #12 Del Skrevet 17. januar 2013 Haha! Du er morsom da, i alle fall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #13 Del Skrevet 17. januar 2013 Ts er tydeligvis lei seg og dere kommer med masse piss. Anonym poster: db422b498a395e1660e6ea3b0aecb6e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 17. januar 2013 #14 Del Skrevet 17. januar 2013 Ts er tydeligvis lei seg og dere kommer med masse piss. Anonym poster: db422b498a395e1660e6ea3b0aecb6e6 Jeg tror heller TS prøver å få oss til å være enige om at det er en overfladisk verden der ute, som ignorerer de som ikke ser så bra ut. Men det finner ikke vi oss i, fordi vi ser at det ikke er sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 17. januar 2013 #15 Del Skrevet 17. januar 2013 Du trenger seriøst hjelp om du faktisk skriver dette i fullt alvor, men noe sier meg at du ikke vil ha hjelp. Du vil bare drukne deg selv i din egen selvmedlidenhet og synes synd på deg selv og din miserable eksistens. En nydelig pen jente jeg hadde en liten flørt med for flere måneder tilbake har nettop fått seg ny kjæreste og når jeg så han, så tenkte jeg på den andre tråden du startet. Vet du hvorfor? Fordi den nye kjæresten hennes virkelig ikke ser ut i dagslys. Faktisk så var jeg nesten litt overrasket selv når jeg så det og dette er en jente som virkelig har valgmuligheter. Kanskje han har en monsterpenis eller en fantastisk personlighet, hva vet jeg. Han har i hvert fall ikke en godt trent kropp eller et pent ansikt. Så det var den teorien din. Om du har overflødig fett i ansikt og på kropp, hvorfor fjerner du det ikke ved hjelp av trening og kosthold? Om du har tynt hår, hvorfor barberer du ikke hodet? Enten maskinkort eller med høvel? Om du folk faktisk blir "creeped out" av deg, så er det fordi du har en creepy vibe og nervøs energi, ikke på grunn av utseendet ditt. Og når jeg leser hva du skriver, så kan jeg godt forstå om du virker litt creepy. Av en eller annen grunn så var en av jentene i resepsjonen litt cunty og overlegen mot meg når jeg første begynte på CA, men jeg fortsatte å smile og hilse hver gang og nå lyser hun opp som et juletre hver gang jeg kommer. Av og til trenger de litt tid på å mykne opp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yacon Skrevet 17. januar 2013 #16 Del Skrevet 17. januar 2013 Det var jo en overvektig dame som smilte til deg. Hvorfor setter du ikke mer pris på det? Når jeg drar på treningssenteret drar jeg for å trene, og hvis noen står å venter ved apparatet jeg bruker blir jeg også ukomfortabel og går. Du virker litt creepy der du lurer rundt på treningssenteret og plasserer forbipasserende på 1-10 utseendeskalaen. Når jeg trener fokuserer jeg ikke så mye på de rundt meg, tør knapt å se på noen, og aldri opplevd at gutter tar kontakt med meg verken med blikk eller å starte en samtale. Man drar nok ikke på treningssenteret på å sjekke. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #17 Del Skrevet 17. januar 2013 Ha ha! Jeg tror han tar en del jenter på kornet her! Kanskje derfor så mange protesterer i denne tråden. Hilsen kvinne Anonym poster: eec16649bbf82e277be0da589b1ec742 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitness_ Skrevet 17. januar 2013 #18 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Trist at du har det slik, men tror kanskje du er litt paranoid. Tror de fleste tenker mer på seg selv og sitt utseende enn ditt når de er på trening, er jo derfor de er der Endret 17. januar 2013 av fitness_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 17. januar 2013 #19 Del Skrevet 17. januar 2013 Jesus Maria og Fanden hans Oldemor - jeg tror jeg ville skygget banen fullstendig om du var i nærheten av meg på et hvilket som helst begrenset område. Maken til analysering og fokus på de rundt deg er helt latterlig ubehagelig, spesielt på treningssenter. Jeg får vanligvis mye positiv oppmerksomhet - til tross for mine meget tydelige dype viker - men når jeg er på treningssenter er mesteparten av jentene lei av å bli siklet over, og dermed er det en liten uskreven regel at man holder fokuset på seg og sitt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 17. januar 2013 #20 Del Skrevet 17. januar 2013 Den eneste som skader deg emosjonelt, er deg selv. Du overdriver og overanalyserer helt forferdelig mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå