AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #41 Skrevet 6. oktober 2011 Til dere som ennå ikke synes hun er harry, her er noen flere bilder jag fant på nettet : http://thecampofthesaints.files.wordpress.com/2010/12/htss-milena-velba-003.jpg?w=321&h=760 Overbevist nå ???
Gjest MorAase Skrevet 6. oktober 2011 #42 Skrevet 6. oktober 2011 Det kan da umulig være godt for helsen å ikke ta en brystreduksjon? Ellers virker hun som en alminnelig dame. Ser ikke noe negativt å si om henne.
Gjest Linda sofie Skrevet 6. oktober 2011 #43 Skrevet 6. oktober 2011 Sexy?! Nei. Må vel få mye vondt i ryggen med de melonene der.
Lutetium 71 Skrevet 6. oktober 2011 #45 Skrevet 6. oktober 2011 Det ser ut som hun har lånt puppene til en gigant. 1
kat-e Skrevet 7. oktober 2011 #46 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg ser på bilde nummer 7 ellernoe og jeg skjønner ikke helt poseringen her. HAHAH! :skratte: Kanskje hun prøver å ligne ei ku?
Gjest MorAase Skrevet 7. oktober 2011 #47 Skrevet 7. oktober 2011 Det er greit at en synes denne kvinnen avviker noget fra normalen, men hvorfor må en latterlig-gjøre henne?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2011 #48 Skrevet 8. oktober 2011 Det er greit at en synes denne kvinnen avviker noget fra normalen, men hvorfor må en latterlig-gjøre henne? Det er nok de med de minste puppene som også er mest sarkastisk
Lazz Skrevet 28. september 2012 #49 Skrevet 28. september 2012 Synes mange av kommentarene til denne dama var ganske usmakelige.Synes faktisk at denne dama er meget sexy. Puppene hennes er store ja, men de er velproporsjonerte og ikke minst ekte. Ekte pupper ppå denne størrelsen vil naturlig nok henge litt, men jeg syns de ser myke og fine ut. Dama er sminket og stelt, røde negler, høye hæler. Mmm definitivt sexy. Har en mistanke om at de negative kommentarene kommer fra noen flatbrystede ?
Gjest Anon Skrevet 28. september 2012 #50 Skrevet 28. september 2012 (endret) Har en mistanke om at de negative kommentarene kommer fra noen flatbrystede ? Fuck off. Tror du virkelig at det er en sammenheng mellom hva man betrakter som pen/stygt med hvilken cup man bruker i bh-en? Endret 28. september 2012 av Anon
Gjest Gunfreak Skrevet 28. september 2012 #51 Skrevet 28. september 2012 Kan da umulig være bra for ryggen hennes, nei jeg syns ikke hun er sexy, ca. en håndfull mer enn bra nok for meg.
Lutetium 71 Skrevet 28. september 2012 #52 Skrevet 28. september 2012 (endret) Synes mange av kommentarene til denne dama var ganske usmakelige.Synes faktisk at denne dama er meget sexy. Puppene hennes er store ja, men de er velproporsjonerte og ikke minst ekte. Ekte pupper ppå denne størrelsen vil naturlig nok henge litt, men jeg syns de ser myke og fine ut. Dama er sminket og stelt, røde negler, høye hæler. Mmm definitivt sexy. Har en mistanke om at de negative kommentarene kommer fra noen flatbrystede ? Likte faktisk det siste bildet der. Puppene er selvsagt gigantomaniske, men lell. Tenker mest på hvordan hun har det, som er nødt til å drasse på de sværingene der, 24/7. Kan ikke alltid være så enkelt. Edit: Tittet en gang til, er det sikkert at disse bildene ikke er manipulert? Ser ut som hun har puppene til en dame som er dobbelt så høy, det er liksom noe som skurrer. Endret 28. september 2012 av Lutetium 71
Silfen Skrevet 28. september 2012 #53 Skrevet 28. september 2012 Det finnes faktisk så enorm naturlige pupper, dog har eg kun sett det på større kvinner.
Gjest Eurodice Skrevet 28. september 2012 #54 Skrevet 28. september 2012 Synes mange av kommentarene til denne dama var ganske usmakelige.Synes faktisk at denne dama er meget sexy. Puppene hennes er store ja, men de er velproporsjonerte og ikke minst ekte. Ekte pupper ppå denne størrelsen vil naturlig nok henge litt, men jeg syns de ser myke og fine ut. Dama er sminket og stelt, røde negler, høye hæler. Mmm definitivt sexy. Har en mistanke om at de negative kommentarene kommer fra noen flatbrystede ? Henge litt, sa du? 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 28. september 2012 #55 Skrevet 28. september 2012 Henge litt, sa du? Tenkte akkurat å kommentere det selv
Lazz Skrevet 1. oktober 2012 #56 Skrevet 1. oktober 2012 Henge litt, sa du? Tenkte akkurat å kommentere det selv Jenter ; store pupper SKAL henge litt, det er derfor de er store pupper. Hadde det vært A cup eller fylt opp med silikon hadde de stått rett ut. Store naturlige pupper henger, det er sånn det er og det er helt naturlig. Jeg synes denne dama er sexy, jeg liker puppene hennes og det tror jeg det er mange menn som gjør også, men fordi de er redd for meningstyrraniet til enkelte skal vi si" mindre velutrustede" damer holder de heller kjeft enn å flagge noe som muligens avviker fra den aksepterte og generellt vedtatte "normen"
Silfen Skrevet 1. oktober 2012 #57 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har pupper av en viss størrelse og hennes er for store. De er nesten garantert i veien for det meste og mest sannsynlig ødeleggende for rygg.
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2012 #58 Skrevet 1. oktober 2012 http://nevsedoma.com...php?newsid=7923 de puppene der fikk henne til å se feit ut
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2012 #59 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Jenter ; store pupper SKAL henge litt, det er derfor de er store pupper. Hadde det vært A cup eller fylt opp med silikon hadde de stått rett ut. Store naturlige pupper henger, det er sånn det er og det er helt naturlig. Jeg synes denne dama er sexy, jeg liker puppene hennes og det tror jeg det er mange menn som gjør også, men fordi de er redd for meningstyrraniet til enkelte skal vi si" mindre velutrustede" damer holder de heller kjeft enn å flagge noe som muligens avviker fra den aksepterte og generellt vedtatte "normen" jada. skikkelig sexy å stå der med puppa løse sånn der. ikke harry i det heeele tatt. neeeidaa. jaja smaken er som baken.. Og du sa henge litt? De der henger ikke bare litt Endret 1. oktober 2012 av BettyBoop
Lutetium 71 Skrevet 1. oktober 2012 #60 Skrevet 1. oktober 2012 name='BettyBoop' timestamp='1349089459' post='11605054'] jada. skikkelig sexy å stå der med puppa løse sånn der. ikke harry i det heeele tatt. neeeidaa. jaja smaken er som baken.. Og du sa henge litt? De der henger ikke bare litt På toppløsbilder står ofte damer med "løse pupper", det er liksom de man skal ta bilde av. De er ikke helt løse da. De henger fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå