Gjest Gjest_Elle_liten_* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i hvite duker, som ikke koster skjorta? Og som ser pene ut. Trenger ganske mange til et selskap. Bordene jeg skal bruke er 85x135 cm. Har prøvd IKEA og Kid, men enten har de ikke helt hvite duker eller så er de litt dyre. Har hørt at det finnes noen papirduker som er ganske pene. Hvor finner jeg disse? (vil helst ha stoff da)
Gjest Minimi Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hva med nervøs chenille til 20 kr meteren. Kan bare klippes, trenger ikke sy trur jeg. Men om du syns det er fint nok vet jeg ikke
Gjest Minimi Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ikea har hvit bomullstoff til 15kr metern. men kanskje litt kjedelig. Den som heter Akrylcoated jacquard som ligger under duker på siden til stoff og stil er jo veldig fin. den ligger på 55kr pr meter
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Skal man ha pene papirduker, kommer dte fort på noen hundrelapper det også! Vi kjøpte det til dåp, og ja, det finnes rimellige, men man vil jo ha det pent også - tror vi betalte opp mot 7 lapper. Så sjekk før du kommer til kassa! Ellers ville jeg også forsøkt disse kjedetøybutikkene som Kid, Princess etc. Det er jo salg også nå, men har de ikke så har de ikke, da hjelper det jo lite med rimelige grønne voksduker, liksom...
Leo Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Hva med nervøs chenille til 20 kr meteren. Kan bare klippes, trenger ikke sy trur jeg. Men om du syns det er fint nok vet jeg ikke Dette skulle jeg ha tenkt på for 14 dager siden . Men takk for tipset likevel. Jeg skal ta vare på idèen til siden! Tror Europris har hvite papirduker på rull.Det jeg gjorde var å kjøpe rimeligste type hvite papirduker og det skal jeg aldri, aldri gjøre mer!!! Papiret var omtrent som dårlig toalettpapir og det ble huller og rifter hvis man så mye som nøs i nærheten av bordet. Jeg vil ikke en gang forsøke å beskrive hvordan duken så ut etter hovedretten... Nå var dette et uformelt hageselskap, så det spilte ikke så stor rolle, men hadde det vært barnedåp eller bryllup og jeg ikke hadde hatt tilgang på annen duk under bordekningen, tror jeg at jeg hadde fått anfall! Nei, må du bruke papirduk, så kjøp i hvert fall en litt dyrere variant, f.eks. Duni!
panda Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Hansen og Dysvik (Heter det ikke det?), har rimelige hvite duker. Ellers har jeg kjøpt papirduk på rull fra Smart Club. Det var bra kvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 mener europris har strykefrie tøyduker i spisebordstørrelse, i allefall under 100.- per duk.
Solmie Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Kan jo kjøpe nervøs fløyel på Jysk, det har jeg brukt og det ble kjempefint. Et billig og flott alternativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå