Ck- one Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg spiller altså golf, har spilt i noen år og er nokså god.... Uvesentlig egentlig. Men- jeg elsker altså sporten og er blitt nokså hekta. Tilbringer myyye tid på golfbanen. Reiste mye ut på banen alene tidligere år, og spilte med tilfeldige. Har hendt mer enn en gang at jeg er blitt sjekka opp. Nå jobber jeg i et stort internasjonalt oljefirma og golfmiljøet er fantastisk!!! Mennesker som deler de samme interessene som meg. Men, fremdeles, føler meg ofte som et kjøttstykke. Blir med folk ut på golfbanen, som den golferen jeg er, og mennene er interessert i andre ting enn golf ofte. Delte min frustrasjon med faren min etter en golfrunde på tirsdag. Det jeg får høre da er: "må passe på ryktet ditt...." Så tenker jeg: Hva pokker- ja jeg er jente, men jeg er også golfer! Det er flest menn som spiller golf, det er ihvertfall ingen av mine venninner som gjør det. Kan ikke jeg få bli en del av miljøet på lik linje som dem? Dere som golfer vet at hodet må følge med om vi skal gjøre det bra. Det handler om fokusering og selvtillit. Jeg må innrømme at jeg blir satt ut av denne intense flørtingen. Litt frustrerende dette, men jeg bør vel ikke klage heller. Stort sett er det jo kjekt med golf.... Noen kommentarer, lignende erfaringer? Setter pris på å høre dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 Joda, flørting er vanlig på golfbanen! jeg er gift og mannen min spiller også, men fordi vi har barn, blir det sjeldent til at vi spiller sammen. De jeg spiller med kjenner som oftest mannen min, men det betyr ikke at de ikke flørter. Jeg synes egentlig at det bare er koselig, og tar det som et kompliment, jeg kjenner jo konene (samboerene) deres som oftest også. Jeg tror også utroskap er ganske vanlig på golfbanen, og det er ikke like bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 Ikke rart det blir kaos, med sånn overflod av køller og baller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 Ikke rart det blir kaos, med sånn overflod av køller og baller. ← HAHAHAHA Vel dette burde være for de i singelforumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå