AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg leser nå at det kan være kjempe skadlig for øynene å se opp på solen. Dette har jeg gjort i hele mitt liv og aldri har mine foreldre noengang sagt at jeg ikke skulle se på solen :/ Jeg husker t.o.m sist sommer at jeg stirret intest PÅ solen for å prøve å se omrisse av den. jeg har alltid vært facinert av solen og har tittet ofte på den, selv om det har blitt sterkt og jeg har myset kraftig, har jeg prøvd å se...Herregud, nå er jeg livredd for å ha ødlagt masse med øynene mine. Her jeg har jo jeg virkelig ikke fulgt med i timen!! Jeg bruker ikke briller og ser utmerket. Er litt lysømfintlig og ser dårlig i mørke, men ellers topp syn...Kan jeg ha skadet synet mitt for resten av livet pga at jeg har sett på solen? Før jeg leste om at man IKKE kunne se på solformørkelsen, sto jeg i stuevindu nå å så på...Er det skadlig gjennom ruta også? Anonymous poster hash: 705ad...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. mars 2015 #2 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Edit - flyttet innlegget til denne tråden Endret 20. mars 2015 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå